Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Lukas. rašė:Taip pat domina, kaip nustatyti pagaminimo menesi savo moskviciui, nes man neaisku del kaikuriu objektu originalumo. Kitas dalykas-ka pasiulytumete daryti su gumomis ant dureliu bei bagazines dangcio?
Yra pas mane tu gumu. Bet ar jos nuo dureliu ar bagazines nežinau. Suskuktos i rysuli ir padetos i deze.
dėl gumų nežinau kaip kitiems....bet kai ieškojau savąjam MOSKVICH 427 75M. gumų durims, tai ne taip paprasta buvo. Vežiau 4 variantus šių gumų su originaliom anų laikų etikėtėm su moskvich simbolika ir tik tada atitaikiau savąjam. Tad nusipjauk savas gumas ir žiūrėk su siūlomais variantais. Jei reikės info kur gaut gumų VILNIUJ naujų.....tai persiųsiu info i PM.
jonny rašė:Stai pridesiu internete iskasta skelbima-gal bus idomu. Nuotraukose yra labai retas 1975m. moskvicius. Tai yra pereinamasis modelis nuo 408 (412) prie 2138 (2140), gamintas nuo 1975 iki 1976m. Skirtumai: kapotas, priekis nuo 408 (412), o bagazine, galas jau nuo 2138 (2140). I 408 (412) prietaisu skydeli sumontuoti prietaisai, kurie toliau bus montuojami 2138 (2140). Nuotraukose pilnas originalas skirtas eksportui.
Buciau be galo dekingas, jei kasnors idetumete bet kokios medziagos, kokie mechanizmai buvo rankinio valdymo moskviciuje (neigaliems). Pas mane yra tam skirti tvirtinimai, bet nežinau ka su jais daryti. Pasalinti dar ranka nekila, bet netolimoje ateityje gali tekt...
01 - MZMA, AZLK, М-408 ir M−412 iki 1969 metu, o taip pat IZ , М-408 iki 1967 metu, М-412 — iki 1969 metu (izevsko gamybos skiriasi tik emblema). 02 - AZLK, М-408Э ir 412Э iki 1969 metu. 03 - AZLK, М-408ИЭ ir 412ИЭ po 1969 (atnaujintas su smulkiu tinkleliu).
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.