Aciu uz pataisymapiccolo rašė:Tai kad atverčiamas sparnas ir ant k650 pirmųjų dar buvoegvis rašė:Teko matyt tokios komplektacijos , metai 62-63 .Tik sioje foto nesimato galinio sparno atverciamos dalies,butu jau po 64m , o tokiu duslintuvu neteko matyt po 63....Raimis rašė:Ką manote apie šio motociklo autentiškumą? Ar daug buvo pagaminta tokių K750 su teleskopinėm šakėm? Kokis gamybos laikotarpis?
Gamybos tirazas -tiek kiek pagamindavo per metus galima primesti +\-
K750 A nei Lentelese nei techniniuose pasuose neteko matyti.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Sovietinių opozitų skirtumai
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
egvis
- Forumietis

- Pranešimai: 679
- Užsiregistravo: 25 Kov 2008, 18:04
- Miestas: Jankai
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
-
Raimis
- ekspertas

- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Stabdžių lėkštės dar nenuėmiau, bet būtinai tą padarysiu, kad galėtume pratęsti diskusiją.
Dabar kilo kitas klausimas apie priekines šakes. Kam reikalingas brėžinyje parodytas tarpelis 0,2 mm? Turiu porą popierinių instrukcijų, ir jose rašo tą patį: būtinas 0,2...0,4 mm tarpelis, bet nepaaiškinta, kodėl.
Brėžinys:
https://zinref.ru/000_uchebniki/03450mo ... ii/010.htm
Dabar kilo kitas klausimas apie priekines šakes. Kam reikalingas brėžinyje parodytas tarpelis 0,2 mm? Turiu porą popierinių instrukcijų, ir jose rašo tą patį: būtinas 0,2...0,4 mm tarpelis, bet nepaaiškinta, kodėl.
Brėžinys:
https://zinref.ru/000_uchebniki/03450mo ... ii/010.htm
Forume rašome lietuviškai.
!!!
-
Kalvis
- Forumietis

- Pranešimai: 470
- Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
- Miestas: Šiauliai
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Tarpelis reikalingas, kad spyruoklė su antgaliu laisvai prasisuktų ant amortizatoriaus štoko kai šakės kamštis-veržlė (1) sukamas į šakę. Matuoti ten nieko nereikia, tarpelis orientacinis, tiesiog antgalis turi laisvai suktis ant strypo.
-
Raimis
- ekspertas

- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Ačiū už paaiškinimą, su ta vieta jau viskas tvarkoj.
Dabar grįžtant prie ankstesnės diskusijos. Pagaliau suradau laiko nuimti stabdžių lėkštę, apie kurią kalbėjome. Pateikiu nuotraukas. Ką iš jų galim nustatyti?
Dabar grįžtant prie ankstesnės diskusijos. Pagaliau suradau laiko nuimti stabdžių lėkštę, apie kurią kalbėjome. Pateikiu nuotraukas. Ką iš jų galim nustatyti?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Forume rašome lietuviškai.
!!!
-
AGspecial
- moderatorius

- Pranešimai: 1160
- Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
- Miestas: Lazdijai/Vilnius
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Tai čia ir bus ta kur seniems ratams tinka
-
Kalvis
- Forumietis

- Pranešimai: 470
- Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
- Miestas: Šiauliai
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Man panašu, kad vėlesnis diskas pritaikytas senesniam ratui. Liejinys, standumo briaunos tokios kaip vėlesnio disko. Antroje nuotraukoje, kairiame apatiniame kampe matosi likutis nutekinto labirinto. Jei ir ant šakės gula visa išėma, tai tikrai pritaikytas naujasnis diskas.
-
Raimis
- ekspertas

- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Ačiū už nuomonę. Kalvis ir vėl teisus.
Atidžiau apžiūrėjęs lėkštę pamačiau, kad taip ir yra. Tik nutekinta kažkaip kreivai- viršuj briauna nuimta, o apačioj palikta. Pridedu apačios ir viršaus nuotraukas.
Atidžiau apžiūrėjęs lėkštę pamačiau, kad taip ir yra. Tik nutekinta kažkaip kreivai- viršuj briauna nuimta, o apačioj palikta. Pridedu apačios ir viršaus nuotraukas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Forume rašome lietuviškai.
!!!
-
Kalvis
- Forumietis

- Pranešimai: 470
- Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
- Miestas: Šiauliai
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Nutekinta tikriausiai buvo gerai, bet kai važinėjama nepriveržta ašimi, stabdant diskas juda ant ašies, išplaka skylę, ima skersuotis ir rato stebulė nutrina viršutinį kraštą.
-
rimasnerimas
- Forumietis

- Pranešimai: 321
- Užsiregistravo: 12 Geg 2009, 21:35
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Sveiki, gal kas žinote ką reiškia šie skaičiai ant svirties?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
m105
- Forumietis

- Pranešimai: 431
- Užsiregistravo: 09 Bal 2006, 20:40
- Miestas: Alytus
Re: Sovietinių opozitų skirtumai
Sveiki,
"Restauruojam" arba bandom kažką panašaus daryt k-750 1959(berods) ir pakeliui iškilo klausimas koks priekinės šakės išvirtimo kampas turi būt, nes rėmas (motociklas) kažkada gavis in "snukį" ir susuktas kaip grąžtas (nu gal ir ne taip stipriai bet beveik), bet ratai aina per pusę sliedo vienas paskui kitą. Norim atstatyt kaip turi būt.
"Restauruojam" arba bandom kažką panašaus daryt k-750 1959(berods) ir pakeliui iškilo klausimas koks priekinės šakės išvirtimo kampas turi būt, nes rėmas (motociklas) kažkada gavis in "snukį" ir susuktas kaip grąžtas (nu gal ir ne taip stipriai bet beveik), bet ratai aina per pusę sliedo vienas paskui kitą. Norim atstatyt kaip turi būt.