Nu va... Pirminis ivertinimas - 2000lt. Sake dar paburs is kavos tirsciu, bet tuo paciu jau patys draudikai siulo kreiptis pas nepriklausomus vertintojus. Tuo paciu paminejo, kad jei vertintoju suma bus didesne, nei draudiku - draudikai kompensuos vertinimo islaidas.
kadangi i perspejimus nereaguojama, tema laikinai uzdaroma. prasau paskaityti pm.
moderatorius (kitoks)
na, atidarom ir pabandom dar karta ;)
Pasitaisiau! :oops:
Sudauze Capri - reikia pagalbos :(
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
Hmm. Idomi situacija. Mano atveju buvo siek tiek paprasciau. 2002 m. VST, tada dar valstybine kontora sudauze mano 1995 metu BMW 520. As iskarto, ta pacia diena su ju atstovais pas nepriklausomus zalos vertintojus sie nustate kas buvo sugadinta ir t.t ir dave savo isvada. VST su ja nesutiko ir siule kompensuoti daug maziau arba patiems ja is manes paimti ir suremontuoti. Tada as ja i BMW oficialu servisa ir padareme issamia remonto darbu ir medziagu samata...gavosi dar daugiau. Su siais dokumentais i Kauno apylinkes teisma ir byla laimeta, nors jie dar bande apskusti apygardos teismui motyvuodami, kad as ja suremontavau uz zymiai maziau ir tureciau pateikti remonto saskaitas, taciau ir sis teismas paliko galioti man palanku sprendima. Sutinku, kad situacija kitokia, bet manau verta isbandyti ivairius variantus ir kreiptis pas teisininka del konsultacijos, ar tavo atveju, nustacius remonto darbu ir medziagu samata FORD Vistoje, nebutu geriau draudima paduoti i teisma.
Sveikas
Gaila bet tikrai neturiu laiko ilgiau sedeti ir skaityt visu pasisakymu.
PRADEKIM NUO TO KAD JEI GOLFAS BUVO GIRTAS TAI PAGAL CIVILINE JO DRAUDIMAS NEMOKA - MOKA DRAUDIMU MOTORINIS BIURAS AR KAIP TEN JIS VADINASI. (jis paskui išsireikalaus iš kaltininko) Tokiai situacijai esant tau reiketu stengtis kan nepriklausomi ekspertai paskaičiuotu kuo didesne rinkos verte nereikia užmiršti kad rinkos vere kelia ne tik naujai pirktos detales bet ir atlikti remonto darbai (jei neturi - gauk) Beje, saskaitos neturetu buti senesnės kaip 3 mėnesiai (lygtai) tada remonto išlaidos už sugadinta auto neturi viršyti 75 procentu jo rinkos vertės. Yra du tvarkymo budai:
1) tvarko servisas ir apmoka jam draudimas pagal trišale sutarti (tada nereiketu nepriklausomo vertintojo)
2) Pagal neprilausomo vertintojo ataskaita pasiimi pinigus ir tvarkaisi pats (nevisada servise geriau nei namie)
TOKIU atveju kada remontas viršija 75 proc. rinkos vertės tau draudimas sumoka pinigus kurie priklauso nuo to kiek liko sveiku NUIMAMU detaliu ant tavo mašinos PVZ. durys, važiuoklė, variklis ir kitos detalės kurias tu gali nusiimti nenaudodamas pjovimo ar kt. irangos (jei sparna pagal auto konstrukcija reikia pjauti o ne nusukinėti tai jis jau nebepriklauso nuimamom detalėm)
Beje su draudimu galima šiek tiek pasiderėti tokiu atveju kai draudimas sako kad "Šrote" už ja pagal paskaičiavimus galima gauti 500Lt o tu realiai perskambines kelis šrotus žinai kad nė 100 negausi...
Vėlgi viskas priklauso nuo draudimo bendrovės.
Beje aš saviške tai tik kasko.....
Gaila bet tikrai neturiu laiko ilgiau sedeti ir skaityt visu pasisakymu.
PRADEKIM NUO TO KAD JEI GOLFAS BUVO GIRTAS TAI PAGAL CIVILINE JO DRAUDIMAS NEMOKA - MOKA DRAUDIMU MOTORINIS BIURAS AR KAIP TEN JIS VADINASI. (jis paskui išsireikalaus iš kaltininko) Tokiai situacijai esant tau reiketu stengtis kan nepriklausomi ekspertai paskaičiuotu kuo didesne rinkos verte nereikia užmiršti kad rinkos vere kelia ne tik naujai pirktos detales bet ir atlikti remonto darbai (jei neturi - gauk) Beje, saskaitos neturetu buti senesnės kaip 3 mėnesiai (lygtai) tada remonto išlaidos už sugadinta auto neturi viršyti 75 procentu jo rinkos vertės. Yra du tvarkymo budai:
1) tvarko servisas ir apmoka jam draudimas pagal trišale sutarti (tada nereiketu nepriklausomo vertintojo)
2) Pagal neprilausomo vertintojo ataskaita pasiimi pinigus ir tvarkaisi pats (nevisada servise geriau nei namie)
TOKIU atveju kada remontas viršija 75 proc. rinkos vertės tau draudimas sumoka pinigus kurie priklauso nuo to kiek liko sveiku NUIMAMU detaliu ant tavo mašinos PVZ. durys, važiuoklė, variklis ir kitos detalės kurias tu gali nusiimti nenaudodamas pjovimo ar kt. irangos (jei sparna pagal auto konstrukcija reikia pjauti o ne nusukinėti tai jis jau nebepriklauso nuimamom detalėm)
Beje su draudimu galima šiek tiek pasiderėti tokiu atveju kai draudimas sako kad "Šrote" už ja pagal paskaičiavimus galima gauti 500Lt o tu realiai perskambines kelis šrotus žinai kad nė 100 negausi...
Vėlgi viskas priklauso nuo draudimo bendrovės.
Beje aš saviške tai tik kasko.....
YR TAIP KAIP YR
ir dar
vertinant automobilio rinkos verte vertintojas turi lygint keleta TOKIOS PAT KOMPLEKTACIJOS IR TECH. BUKLĖS automobilius. jei vertinamu automobiliu komplektacija ar buklė skiriasi atitinkamai turi buti taikomi tam tikri koeficientai. ir vertinant reiketu žiuret ne vien i Lietuvos rinka....
vertinant automobilio rinkos verte vertintojas turi lygint keleta TOKIOS PAT KOMPLEKTACIJOS IR TECH. BUKLĖS automobilius. jei vertinamu automobiliu komplektacija ar buklė skiriasi atitinkamai turi buti taikomi tam tikri koeficientai. ir vertinant reiketu žiuret ne vien i Lietuvos rinka....
YR TAIP KAIP YR
aris rašė:Nu va... Pirminis ivertinimas - 2000lt. Sake dar paburs is kavos tirsciu, bet tuo paciu jau patys draudikai siulo kreiptis pas nepriklausomus vertintojus. Tuo paciu paminejo, kad jei vertintoju suma bus didesne, nei draudiku - draudikai kompensuos vertinimo islaidas.
Kas naujesnio sioje neeilineje situacijoje?
Sveiki,
Taigi - istorija baigesi. Baigesi galima sakyti teigiamai. Prasidejo viskas nuo to, kad draudimas masinos verte paskaiciavo 2000lt. Suma labai liudna. Teko samdytis nepriklausoma eksperta. Eksperto isvada - masinos verte ~2500 Euru. Ismokant 70% nuo vertes - ismoka gavosi ~5000lt. Taigi suma pakankamai reali. Nors apie PZU draudima iki siol nebuvau girdejes nieko gero, bet siuo atveju bendravimas labai patiko. Su ekspertu isvadomis nesigincijo ir po dokumentu pateikimo - pinigus pervede per kelias dienas. Aptarnavimas malonus ir operatyvus - respect!
Visos sios istorijos finalas - suzalotas Capris turi nauja seimininka. O i Lietuva turetu atvaziuoti naujas (tiksliau senas ) Oldtimer'is...
Taigi - istorija baigesi. Baigesi galima sakyti teigiamai. Prasidejo viskas nuo to, kad draudimas masinos verte paskaiciavo 2000lt. Suma labai liudna. Teko samdytis nepriklausoma eksperta. Eksperto isvada - masinos verte ~2500 Euru. Ismokant 70% nuo vertes - ismoka gavosi ~5000lt. Taigi suma pakankamai reali. Nors apie PZU draudima iki siol nebuvau girdejes nieko gero, bet siuo atveju bendravimas labai patiko. Su ekspertu isvadomis nesigincijo ir po dokumentu pateikimo - pinigus pervede per kelias dienas. Aptarnavimas malonus ir operatyvus - respect!
Visos sios istorijos finalas - suzalotas Capris turi nauja seimininka. O i Lietuva turetu atvaziuoti naujas (tiksliau senas ) Oldtimer'is...
Citroen DS '71
- LaurynasC
- moderatorius
- Pranešimai: 1104
- Užsiregistravo: 20 Spa 2004, 11:11
- Miestas: Vilnius
- Susisiekti:
aris rašė:O i Lietuva turetu atvaziuoti naujas (tiksliau senas ) Oldtimer'is...
Ojojoj kaip man liežuvis niežti visiems paporint kokią čia paslaptį veži Lietuvon
Buick Special 1954
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.
Chrysler Imperial 1960
Lincoln Continental Convertible 1966
http://www.retrorent.lt
Klasikinių ir retro automobilių nuoma.