Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Perkaitintas cilindras

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
ArNaS^
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 18 Rgp 2004, 21:41
Miestas: Kaunas

Perkaitintas cilindras

Standartinė ArNaS^ »

Norečiau sužinoti ar PERKAITINTUI ural cilindrui apsimoka daryti pirmą remontą, ar neverta juo apsiimt ir ieškotis naujo cilindro?

Vieni kalba, kad prafrezavus galima toliau važiuot, kiti, kad pasikeičia metalo struktūra ir cilindras netinkamas naudojimui.
Vartotojo avataras
laurynas400
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1462
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
Miestas: Vilnius

Standartinė laurynas400 »

Kolega esate ir teisus ir ne visai... Iš asmenines patirties galiu pasakyti, jog krosinukam su vandeniu aušinimu kai prakiurdavo radijatorius tai prigriebdavo per pusė rato stūmolkį prie cilindro, tai tekindavom ir dėdavom remontinį stūmoklį su žiedais ir toliau... bet tai yra vieno cilindro, dviejų cilindrų motoras turi minusą, jog vienam cilindrui pradėjus perkaitinėt kitas dar jį suką ir realiai pastebi vos ne "klyno" momentų visą bėdą. Mano durna galva jei turi kitą grupę dėk ir nesuk galvos, jei turi laiko ir noro tai gali pabandyt pasiremontuot ir vėl į trasą.
Vartotojo avataras
ArNaS^
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 18 Rgp 2004, 21:41
Miestas: Kaunas

Standartinė ArNaS^ »

Motociklas oru aušinamas ir remontine grupę gaučiau, bet ar nebus tokiu bajeriu, kad prafrezavus ir sudėjus remontinę grupę perkaitintas cilindras kais daugiau ir plesis greičiau nei kitas (neperkaitintas) cilindras?
senex
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 102
Užsiregistravo: 23 Sau 2007, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė senex »

Jeigu jis perkaito ne nuo autogeno..., tai viskas turi puikiai pasisekti. Bet pirmą reikia atsižvelgti į pažeidimo gylį, ar užteks prašlifuoti tik iki 1-mo rem.
Sekmės.
Vartotojo avataras
laurynas400
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1462
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
Miestas: Vilnius

Standartinė laurynas400 »

ArNaS^ rašė:Motociklas oru aušinamas ir remontine grupę gaučiau, bet ar nebus tokiu bajeriu, kad prafrezavus ir sudėjus remontinę grupę perkaitintas cilindras kais daugiau ir plesis greičiau nei kitas (neperkaitintas) cilindras?


Pagal visą logiką ir mechanikos pradžiamokslį manau jei skirtumas temperatūrų ir bus jis turi būti labai nežymus, o jei viską suremontuosi gerai nemanau jog šiek tiek skirtingas plėtimasis duos kokius nors pokyčius variklio darbui.
Vartotojo avataras
laurynas400
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1462
Užsiregistravo: 24 Geg 2005, 14:16
Miestas: Vilnius

Standartinė laurynas400 »

Čia mano porinimai galioja tik jei abu cilindrus tekinsi ir darysi jiems tą patį remontą.
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Standartinė Kalvis »

O kuo pasireiškė tas perkaitimas.Užklynijo stūmoklį, išbraižė cilindrą? Cilindrai špyžiniai ar aliuminiai?
Vartotojo avataras
ArNaS^
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 18 Rgp 2004, 21:41
Miestas: Kaunas

Standartinė ArNaS^ »

Cilindrai špižiniai. Pirmas požymis vienas kaista labiau už kita, antras: po kokiu 5km važiuojant 70km/h žymiai sumažeja kompresija ir dingsta trauka ir veža tik vienas (neperkaitintas) cilindras.
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Standartinė Kalvis »

Na špyžinius tai tikrai, kaip aukščiau minėjo, tik su autogenu galima perkaitinti. Gal mišinys perliesas, todėl labiau kaista. Gali būti, kad ir vožtuvai truputį perveržti ir pakaitę nebeužsidaro.Pažiūrėk kaistančio cilindro žvakę.
Vartotojo avataras
ArNaS^
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 18 Rgp 2004, 21:41
Miestas: Kaunas

Standartinė ArNaS^ »

Žvakes apkeitus pusėm požymiai tiepatys..
Beje kažkada užpyliau kokia 0,5ltr vandens ant to kauso trauka vel atsirado, bet neilgam.