Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

benzino priedai

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai, Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
kurlikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 16 Kov 2004, 12:56
Miestas: Vilnius

Standartinė kurlikas »

Per didelio oktaninio skaičiaus benzinas irgi nieko gero neduos jei variklis nėra tam pritaikytas, nes kuo aukštesnis oktaninis skaičius benzino, tuo jis lėčiau užsiliepsnoja, todėl reikia sukurti tam tikras sąlygas, reikia ankstinti uždegimo laiką. Jeigu jūs važiuojat 98 ir neturit galimybės jo pirkti, perkat 95, tuomet reikėtų kažkiek pavėlinti uždegimo laiką. Įmanoma naudoti ir kito oktaninio skaičiaus degalus, bet nerekomenduojama.
Vartotojo avataras
kurlikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 16 Kov 2004, 12:56
Miestas: Vilnius

Standartinė kurlikas »

tai kalusimas ar degima ankstinti ar zibala dapilti?Oktaninio skaiciaus mazinima skaiciuot reiktu sitaip:

Jeigu turim benzina su oktaniniu skaicium A ir norim gauti su oktaniniu skaicium B, tai reikia imti

x=(A-B)/(A-45)

daliu zibalo ir (1-x) daliu benzino. 45 - tai zibalo oktaninis skaicius.
T.y., jei turim 92 benzina ir norim is jo gauti 70, reikia
x=(92-70)/(92-45)=0.47 zibalo ir 0.53 benzino.
Tada misinio oktaninis skaicius bus 0.47*45+0.53*92=69.91 (paklaida atsiranda del apvalinimo)
Atitinkamai 80-tam benzui gauti reikia
x=(92-80)/(92-45)=0.25 zibalo ir 0.75 benzino.
babauzis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 174
Užsiregistravo: 01 Lap 2007, 09:29
Miestas: Telsiu raj. varniai

Standartinė babauzis »

bet toki bajari girdejau ,kad norint sumazint oktanini skaiciu bezina reikia skiesti su zibalu :roll: ,bet cia ar teisybe ar ne,jai taip tai kokiu santikiu,nes jai ipilciau i savo gaz 69 tai toli nenuvaziuociau su 95,nes butu voztuvams galas :(
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

O dujose yra tetraetilšvino ar kitų vožtuvų lizdus tepančių priedų?
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Standartinė Kalvis »

Dėl to žibalo tai dar čia didelis klaustukas. Šiuo metu Mažeikiuose gaminamas žibalas iš tikrųjų yra reaktyvinis kuras.Inete buvau radęs informaciją , kad jo oktaninis skaičius apie 105-110, todėl galime gauti dar didesnį oktaną.Tikro lempinio žibalo dabar jau niekas negamina.
http://www.nafta.lt/content.php?pid=170
Aš esu rašęs į Mažeikių naftą ir klausęs kaip ten su tuo žibalu, ar galima jo pagalba sumažinti benzino oktaninį skaičių, bet likau neišgirstas, todėl siūlau visiems forumiečiams nepatingėti ir užversti D.U.K. skyrelį panašiais klausimais , gal tada jie sureaguos.
http://www.nafta.lt/content.php?pid=42
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

tadas1991 rašė:O dujose yra tetraetilšvino ar kitų vožtuvų lizdus tepančių priedų?


Pamirškite tokius nuodus kaip tetraeltilšviną. Jei net elektronikos pramonė pereina prie bešvinės technologijos. Benzinui seniai nenaudojamas, tad kaip jį galėtų į dujas maišyti (jei taip net apskritai būtų įmanoma).Vargu ar tie priedai gali jose būti (ir būti veiksmingi) juolab naujesnėms auto, kurių dauguma, nėra reikalo ir net būtų žalinga. Šiaip bent senų mersų motorus (ir ne tik) labai sėkmingai užmuša dujomis. Aukštesnė degimo temperatūra ir t.t.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

Kalvis rašė:Dėl to žibalo tai dar čia didelis klaustukas. Šiuo metu Mažeikiuose gaminamas žibalas iš tikrųjų yra reaktyvinis kuras.Inete buvau radęs informaciją , kad jo oktaninis skaičius apie 105-110, todėl galime gauti dar didesnį oktaną.Tikro lempinio žibalo dabar jau niekas negamina.
http://www.nafta.lt/content.php?pid=170
Aš esu rašęs į Mažeikių naftą ir klausęs kaip ten su tuo žibalu, ar galima jo pagalba sumažinti benzino oktaninį skaičių, bet likau neišgirstas, todėl siūlau visiems forumiečiams nepatingėti ir užversti D.U.K. skyrelį panašiais klausimais , gal tada jie sureaguos.
http://www.nafta.lt/content.php?pid=42


Šiaip jau yra didelis veikimo principo skirtumas tarp stumoklinių variklių ir turboventiliatorinių, kuriems manau ir skirtas reaktyvinis kuras. Stumokliniams suprantama aktualu atsparumas detonacijai, kogero oktaninis skaičius toks ir yra, o kam to reikia antriesiems? Jei ne tokios sudėtingos darbo sąlygos tai kogero ir su dyzelinu sėkmingai veiktų.
Vartotojo avataras
Saule
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 400
Užsiregistravo: 14 Kov 2006, 11:09
Miestas: Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Saule »

O ar neteko girdeti tokiu kalbu, jog i 95 ipylus truputi dyzelino kaip ir iamnoma gauti 92 :?: :roll:
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Žibalas ir reaktyvinis kuras- tai vienas ir tas pats. Ir tikrai jo oktaninis skaičius ne virš 100, o apie 45, nes kaip kolega rašė, reaktyviniams varikliams detonacinis kuro atsparumas visiškai neaktualus.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

Kogero kolega kalbantis apie reaktyvinį kurą ir oktaną 110-115 turėjo omeny aviacinį benziną (ar kurą). Jis naudojamas ir mašinų lenktynėse.
Taip pat įdomu dėl to reaktyvinio kuro ar žibalo. Jis suprask aviacijai, bet senelis sakė, kad kai jis dirbo malūnsparniuose, tai į MI pildavo kažkokį aviacinį žibalą, kuris būdavo bespalvis.
Skelbti atsakymą