Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Geg 01 Tre, 1:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2008 Gru 27 Šeš, 15:05 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Vas 21 Ket, 20:51
Pranešimai: 44
Miestas: Biržai
[quote="Arvis"]neteko vaziuot niekada su 76 ar 80 benzinu su Jawa tai negaleciau palyginti. kaitimas su 95 sioks toks yra. reikes is "Ruskyno" parsivezt 76 pamegint, tada pamatysiu skirtuma. del stumokliu vaziuojant su 95 neapkepa suodziais stumokliu virsutines dalys ir galvutes. bet gal del to kad gera tepala pilu. gal galit kas pasakyt kiek i 5 litrus 95 benzino reikia ipilt zibalo kad gautusi bent 80 markes kuras ?[/quote

Truputi daugiau nei 2l žibalo.

_________________
Made in Chezhoslovakia


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2008 Gru 28 Sek, 0:59 
Atsijungęs
moderatorius
moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 21:03
Pranešimai: 2067
Miestas: Kaunas
Tai gal nedaug važiavot su ta jawa, kad neapkepa viršūnės?
Nes išardęs šiuolaikinio motorolerio, kur pilamas tik pilnai sintetinis "low smoke" ir "low ash" tepalas, variklį, radau tikrai apdegusį.
Ar ten galėjo būti pilamas prastas tepalas? Galėjo, bet kaži kaip ten būtų važiavęs tiek kilometrų tada jis.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2008 Gru 31 Tre, 17:39 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2004 Vas 23 Pir, 12:41
Pranešimai: 455
Miestas: Vilnius
suinteresuotas rašė:
Manyciau, kad nereikia duminti Lietuveles, o reiketu pasidometi ar didesnis oktaninis skaicius kaip nors neigiamai atsiliepia varikliui (cia mano manymu turetu buti pagrindine "vinis"). Is teorines puses didesnis oktaninis skaicius kaip tik turetu atsiliepti ekonomijai ir geresnei traukai, nes galima truputi paliesinti misini (proto ribose) nebijant detonacijos (nes oktaninis skaicius didesnis) ka galime pralaimeti - tai nezinome senesnes konstrukcijos varikliu voztuvu atsparumo didesniam kaitrumui kuris neisvengiamai dides geriau sudegant misiniui. Cia aisku pamastymai daugiau is teorines puses, todel kad labiau priartetume prie tiesos reikia rimtu diskusiju ir argumentu (kaip suprantu dauguma siam forume apie variklius gerai ismano ir is praktines puses) :wink:

Pratęsiant teorinius postringavimus, problema turėtų būti skaidoma į dvi dalis: didelis oktaninis skaičius ir švino trūkumas, kurios faktiškai yra diametraliai priešingos.

Švinas.
Tetraetilšvinas buvo naudojamas būtent oktaninio skaičiaus padidinimui, todėl kalbant apie žemos kompresijos variklius švino trūkumas neturėtų būti problema. Žemo oktaninio skaičiaus benzine jo nebūdavo, todėl ir dabar jo neturėtų kažkodėl staiga pritrūkti. Čia kalba galėtų būti apie kokius nors Žiguliukus, kuriems jau reikėdavo aukštesnio oktaninio skaičiaus benzino, matomai, jau ir švino. Pavartinėjau/pasikonsultavau vokietukų forume, tai švino poreikis yra ne tiek tepimo reikmėms, kaip pas mus įprasta manyti, o daugiau vožtuvų lizdų apsaugai nuo ištrupėjimo prie didesnių apsukų. Matyt, švinas sudaro kaip ir paminkštinantį sluoksnelį, kad vožtuvai mažiau į lizdus trankytųsi. Kalio papildai, matyt, skirti irgi tam pačiam tikslui. Švino papildų reikia varikliams, kurių vožtuvai neturi papildomų įpresuotų plieninių žiedų, o lizdai išfrezuoti tiesiai galvutės špižiuje. Švino papildus vokiečiai naudoja Castrol firmos, pavadinimas "Castrol TBE" (čia, tikriausiai, išversta vokiškai – BE = Bleiersatz).

Mažas oktaninis skaičius.
Čia, matyt, kalba eina ne apie tokius nežymius skirtumus, kaip tarp 92 ir 95, o apie tokius variklius, kuriems reikia kokio nors 72 ar 67 benzino. Kažkur buvo parašyta, kad didesnio oktaninio skaičiaus benzinas ilgiau dega, be to, prie mažesnės kompresijos gerai neįsidega (kaip tik atvirkščiai, negu pats sakai), todėl mišinys pro vožtuvus išmetamas dar tebedegantis. Mažas slėgimo sumažėjimas darbinio takto metu irgi prisideda prie nepakankamo mišinio atvėsimo. Viskas šitas turėtų deginti išmetimo vožtuvus. Bet vokietukams tokia problema nėra žinoma. Sako, kaip tik atvirkščiai – žemos kompresijos varikliai, paprastai apatinių vožtuvų, turi dideles sudėtingos konfigūracijos degimo kameras, todėl praeina daug daugiau laiko, kol degantis mišinys iki vožtuvų nukeliauja. Didelių apsukų čia irgi nėra, vožtuvai atidaromi toliau link išmetimo takto pabaigos, todėl mišinys turi daug daugiau laiko sudegti, dujos pro vožtuvus praeina jau atvėsusios. Apie tai galima spręsti iš apatinių vožtuvų variklio garso be duslintuvo – parpia daug dusliau negu šiuolaikinis, reiškia, pro vožtuvus dujos praeina jau išsikvėpę. O pagrindinė apsaugos priemonė nuo vožtuvų nudegimo – teisingas degimo kampo ir vožtuvų tarpelių reguliavimas. Vožtuvų tarpeliai ypatingai svarbūs, juos siūlo tikrinti kas 1000 km, nes daug pavojingiau, kai šiek tiek nudegus lizdui, sumažėja vožtuvo sandarumas, tada jau viskas dega daug labiau.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2009 Sau 01 Ket, 12:07 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2006 Rgp 01 Ant, 17:51
Pranešimai: 40
Miestas: Utena
Taip,didesnio oktaninio skaiciaus benzinas ilgiau dega.Isvada ta,kad dega kada nereikia,ir del tokio proceso,variklis tampa krosnimi :D :D


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2009 Sau 01 Ket, 13:05 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2008 Kov 10 Pir, 14:39
Pranešimai: 209
Miestas: rajonas
Tai situacija paprasta ir jokio zibalo senoviniams automobiliams i benzina nereikia tik sureguliuoti degima ir daznai reguliuoti voztuvus :wink: . Beje del geresnio misinio sudegimo juk galima ji paliesinti (aisku protingai) ar as klystu ?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2009 Sau 05 Pir, 11:59 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2004 Vas 23 Pir, 12:41
Pranešimai: 455
Miestas: Vilnius
suinteresuotas rašė:
Tai situacija paprasta ir jokio zibalo senoviniams automobiliams i benzina nereikia tik sureguliuoti degima ir daznai reguliuoti voztuvus :wink: .

O jeigu žibalas padeda, tai gal ir gerai? ;)
O jeigu rūpi oro teršimas, tai ar išmetimo dujos teisingos sudėties, pasakys Tuvlitos testeriai.
Švino pakaitalai irgi, aišku, nepakenks, tik to nereikėtų vadinti oktaninio skaičiaus mažinimu.

Cituoti:
Beje del geresnio misinio sudegimo juk galima ji paliesinti (aisku protingai) ar as klystu ?

Mišinio sudėties keitimas turėtų įtakos, jeigu benzinas būtų sudarytas iš sunkesnių angliavandenilių – tada geram sudegimui reikėtų didesnio kiekio deguonies molekulių. Anksčiau, atrodo, taip ir būdavo – didesnio oktaninio skaičiaus benzinas būdavo sunkesnės frakcijos. Dabar jau lyg ir nebe. Reiktų dūmus su liambda zondu pamatuoti. Tik kaip tą paliesinimą suorganizuoti? Pakeisti žiklerius plonesniais? Be to, per didelis kaitimas juk yra būtent nuo "per gero" sudegimo, ar ne?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2009 Sau 05 Pir, 20:21 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2006 Rgp 01 Ant, 17:51
Pranešimai: 40
Miestas: Utena
Nuo per ilgo degimo...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 57 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 94 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Bal 13 Šeš, 18:19

Jonas Kakava Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Tarybiniai dokumentai - auto registravimas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 11:43

marjaxxx Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 10:08

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Senos automobilinės radijos perdarymas į FM

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 10:06

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Išmetimo kolektoriaus dažymas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 26 Pir, 11:34

Valkata Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Dazymas

[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 19 Pir, 23:41

kukutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 04 Sek, 19:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 22:31

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Pakonsultuokite dėl smėliavimo

[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 16 Ant, 20:02

npn Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 25 Pir, 8:28

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų