Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
tadas1991
|
Parašytas: 2008 Gru 28 Sek, 0:59 |
|
Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 21:03 Pranešimai: 2067 Miestas: Kaunas
|
Tai gal nedaug važiavot su ta jawa, kad neapkepa viršūnės?
Nes išardęs šiuolaikinio motorolerio, kur pilamas tik pilnai sintetinis "low smoke" ir "low ash" tepalas, variklį, radau tikrai apdegusį.
Ar ten galėjo būti pilamas prastas tepalas? Galėjo, bet kaži kaip ten būtų važiavęs tiek kilometrų tada jis.
|
|
Į viršų |
|
|
minde
|
Parašytas: 2008 Gru 31 Tre, 17:39 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 23 Pir, 12:41 Pranešimai: 455 Miestas: Vilnius
|
suinteresuotas rašė: Manyciau, kad nereikia duminti Lietuveles, o reiketu pasidometi ar didesnis oktaninis skaicius kaip nors neigiamai atsiliepia varikliui (cia mano manymu turetu buti pagrindine "vinis"). Is teorines puses didesnis oktaninis skaicius kaip tik turetu atsiliepti ekonomijai ir geresnei traukai, nes galima truputi paliesinti misini (proto ribose) nebijant detonacijos (nes oktaninis skaicius didesnis) ka galime pralaimeti - tai nezinome senesnes konstrukcijos varikliu voztuvu atsparumo didesniam kaitrumui kuris neisvengiamai dides geriau sudegant misiniui. Cia aisku pamastymai daugiau is teorines puses, todel kad labiau priartetume prie tiesos reikia rimtu diskusiju ir argumentu (kaip suprantu dauguma siam forume apie variklius gerai ismano ir is praktines puses)
Pratęsiant teorinius postringavimus, problema turėtų būti skaidoma į dvi dalis: didelis oktaninis skaičius ir švino trūkumas, kurios faktiškai yra diametraliai priešingos.
Švinas.
Tetraetilšvinas buvo naudojamas būtent oktaninio skaičiaus padidinimui, todėl kalbant apie žemos kompresijos variklius švino trūkumas neturėtų būti problema. Žemo oktaninio skaičiaus benzine jo nebūdavo, todėl ir dabar jo neturėtų kažkodėl staiga pritrūkti. Čia kalba galėtų būti apie kokius nors Žiguliukus, kuriems jau reikėdavo aukštesnio oktaninio skaičiaus benzino, matomai, jau ir švino. Pavartinėjau/pasikonsultavau vokietukų forume, tai švino poreikis yra ne tiek tepimo reikmėms, kaip pas mus įprasta manyti, o daugiau vožtuvų lizdų apsaugai nuo ištrupėjimo prie didesnių apsukų. Matyt, švinas sudaro kaip ir paminkštinantį sluoksnelį, kad vožtuvai mažiau į lizdus trankytųsi. Kalio papildai, matyt, skirti irgi tam pačiam tikslui. Švino papildų reikia varikliams, kurių vožtuvai neturi papildomų įpresuotų plieninių žiedų, o lizdai išfrezuoti tiesiai galvutės špižiuje. Švino papildus vokiečiai naudoja Castrol firmos, pavadinimas "Castrol TBE" (čia, tikriausiai, išversta vokiškai – BE = Bleiersatz).
Mažas oktaninis skaičius.
Čia, matyt, kalba eina ne apie tokius nežymius skirtumus, kaip tarp 92 ir 95, o apie tokius variklius, kuriems reikia kokio nors 72 ar 67 benzino. Kažkur buvo parašyta, kad didesnio oktaninio skaičiaus benzinas ilgiau dega, be to, prie mažesnės kompresijos gerai neįsidega (kaip tik atvirkščiai, negu pats sakai), todėl mišinys pro vožtuvus išmetamas dar tebedegantis. Mažas slėgimo sumažėjimas darbinio takto metu irgi prisideda prie nepakankamo mišinio atvėsimo. Viskas šitas turėtų deginti išmetimo vožtuvus. Bet vokietukams tokia problema nėra žinoma. Sako, kaip tik atvirkščiai – žemos kompresijos varikliai, paprastai apatinių vožtuvų, turi dideles sudėtingos konfigūracijos degimo kameras, todėl praeina daug daugiau laiko, kol degantis mišinys iki vožtuvų nukeliauja. Didelių apsukų čia irgi nėra, vožtuvai atidaromi toliau link išmetimo takto pabaigos, todėl mišinys turi daug daugiau laiko sudegti, dujos pro vožtuvus praeina jau atvėsusios. Apie tai galima spręsti iš apatinių vožtuvų variklio garso be duslintuvo – parpia daug dusliau negu šiuolaikinis, reiškia, pro vožtuvus dujos praeina jau išsikvėpę. O pagrindinė apsaugos priemonė nuo vožtuvų nudegimo – teisingas degimo kampo ir vožtuvų tarpelių reguliavimas. Vožtuvų tarpeliai ypatingai svarbūs, juos siūlo tikrinti kas 1000 km, nes daug pavojingiau, kai šiek tiek nudegus lizdui, sumažėja vožtuvo sandarumas, tada jau viskas dega daug labiau.
|
|
Į viršų |
|
|
minde
|
Parašytas: 2009 Sau 05 Pir, 11:59 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 23 Pir, 12:41 Pranešimai: 455 Miestas: Vilnius
|
suinteresuotas rašė: Tai situacija paprasta ir jokio zibalo senoviniams automobiliams i benzina nereikia tik sureguliuoti degima ir daznai reguliuoti voztuvus . O jeigu žibalas padeda, tai gal ir gerai? ;) O jeigu rūpi oro teršimas, tai ar išmetimo dujos teisingos sudėties, pasakys Tuvlitos testeriai. Švino pakaitalai irgi, aišku, nepakenks, tik to nereikėtų vadinti oktaninio skaičiaus mažinimu. Cituoti: Beje del geresnio misinio sudegimo juk galima ji paliesinti (aisku protingai) ar as klystu ?
Mišinio sudėties keitimas turėtų įtakos, jeigu benzinas būtų sudarytas iš sunkesnių angliavandenilių – tada geram sudegimui reikėtų didesnio kiekio deguonies molekulių. Anksčiau, atrodo, taip ir būdavo – didesnio oktaninio skaičiaus benzinas būdavo sunkesnės frakcijos. Dabar jau lyg ir nebe. Reiktų dūmus su liambda zondu pamatuoti. Tik kaip tą paliesinimą suorganizuoti? Pakeisti žiklerius plonesniais? Be to, per didelis kaitimas juk yra būtent nuo "per gero" sudegimo, ar ne?
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 94 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 18:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 1:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 10:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 11:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 19:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 22:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 18:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 21:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 14:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 21:01
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 13 Šeš, 18:19
Jonas Kakava
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 11:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 10:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 10:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 11:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 23:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 19:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 22:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 20:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 8:28
virginijus007
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|