Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Sovietinių opozitų skirtumai

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Sovietinių opozitų skirtumai

Standartinė AGspecial »

Labai dažnai kyla daug diskusijų dėl tam tikrų detalių priskyrimo konkrečiam modeliui, arba skirtumų tarp modelių. Taigi, tegul būna ši tema skirta diskusijoms, nuomonėms apie rusiškų sunkiųjų motociklų skirtumus ir panašumus. Siūlyčiau šioje temoje viską iliustruoti nuotraukomis arba kitais būdais (kad nuomonė būtų pagrįsta).
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Standartinė AGspecial »

Kadangi paskutinė diskusija užvirė dėl Virgo bako, tai nuo to ir pradėkim :-)

M-72 bakas, jis buvo kitokios formos negu vėlesnių modelių bakai (labiau "pūstas"), taip pat turėjo tik jam būdingas gumas ir jų tvirtinimus, prisukamus prie bako.
Taip pat (nežinau ar visi) turėjo kilputes kaip minėjo Rudge
1. bendras vaizdas,
2. čia matosi tos kilputės,
3. čia matosi gumų tvirtinimai (pavogiau foto :oops: ).
Prikabinti failai
m-72a.jpg
m-72a.jpg (41.34 KiB) Peržiūrėta 24621 karus(ų)
M-72(1955)a.JPG
M-72(1955)a.JPG (41.06 KiB) Peržiūrėta 24621 karus(ų)
m-72.jpg
m-72.jpg (49.7 KiB) Peržiūrėta 24621 karus(ų)
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Standartinė AGspecial »

M-72m ir M-61 bakas.
Vėliausi m-72m ir m-61 turėjo vienodus bakus su užrašu "IRBIT".
Lyginant šiuos bakus su K-750m, mt-9 galima paminėti gumų laikiklius (kitokia forma), pačios gumos turėjo kitokį raštą, priekinės tvirtinimo ausys buvo nukreiptos į viršų (kijevo modeliuose - žemyn).
Taip pat šie modeliai turėjo chromuotą bako užsukimą (probkę).
1. bedras vaizdas (puikiai matosi gumų raštas ir logotipas),
2. matosi į viršų nukreiptos priekinės ausys ir gumų tvirtinimai,
3. dar viena
Prikabinti failai
bakas x1.jpg
bakas x1.jpg (51.13 KiB) Peržiūrėta 24616 karus(ų)
m-61.jpg
m-61.jpg (56.46 KiB) Peržiūrėta 24616 karus(ų)
m-61blu5.jpg
m-61blu5.jpg (64.39 KiB) Peržiūrėta 24616 karus(ų)
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Standartinė AGspecial »

M-62 bakas
Vienintelis man žinomas skirtumas nuo m-61 bako yra logotipas. Pas m-62 buvo užrašyta ural (rusiškai)
Prikabinti failai
m-62.jpg
m-62.jpg (67.17 KiB) Peržiūrėta 24612 karus(ų)
logo.jpg
logo.jpg (82.14 KiB) Peržiūrėta 24612 karus(ų)
wilkas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 830
Užsiregistravo: 27 Rgs 2005, 14:33
Miestas: Rokiškis-Vilnius
Susisiekti:

Standartinė wilkas »

o m-72,m72m ir m61 baku pati talpa skiriasi nuo m-72h ir k-750?aciu
Perku viską kas susije su Lietuvos MOTOCIKLIZMO JUDĖJIMU TARPUKARYJE (ženkliukai,nuotraukos,medaliai, pažymėjimai ir t.t.)
tel.nr. 862564562
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Standartinė AGspecial »

M-72H ir pačių pirmųjų K-750 bakas.
Dėl šių nesu 100 proc įsitikinęs.
Šių modelių bakas turėjo žemyn nukreiptas priekines ausis, gumų tvirtinimas buvo prisukamas varžtais ir kitokios formos negu aukščiau aprašyti.
Taip pat chromuotas užsukimas.
Gumos buvo kitokio rašto negu m-72m, m-61, m-62.
1. bendras vaizdas (gerai matosi gumų raštas);
2. gumų tvirtinimai (prisukami) priekinės ausys nukreiptos žemyn;
3. iškarpa iš 1961 knygelės.
Prikabinti failai
bakas.jpg
bakas.jpg (19.04 KiB) Peržiūrėta 24619 karus(ų)
m-72H-k-750.jpg
m-72H-k-750.jpg (98.3 KiB) Peržiūrėta 24619 karus(ų)
k-750.JPG
k-750.JPG (61.66 KiB) Peržiūrėta 24619 karus(ų)
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Standartinė AGspecial »

K-750, K-750m, K-650, MT-9 bakas.
Šie modeliai turėjo baką tokį kaip ir aukščiau, tik gumų tvirtinimai buvo privirinti. Gumos taip pat tokios pačios.
Įdomus dalykas - 1961 knygelėje ausys dar prisukamos, o 1962 jau privirintos.
(neturiu foto, galit žiūrėti į ankstesnės žinutės 1 foto ir įsivaizduokit kad po gumais privirintos ausys :-) )
1. 1962 m knygelės duomenys
Prikabinti failai
K750B 1962.jpg
K750B 1962.jpg (34.98 KiB) Peržiūrėta 24609 karus(ų)
Vartotojo avataras
korišas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 50
Užsiregistravo: 27 Sau 2008, 17:06
Miestas: Klaipėda

Standartinė korišas »

klausiau cia vienoje temoje, bet niekas neatsake.

1. Kokie galiniai amortizatoriai buvo ant paskutiniu K750M modeliu?

2. Kokie modeliai buvo su metaliniais galiniais zibintais ir kokie su plastikiniais ?
Vartotojo avataras
piccolo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 541
Užsiregistravo: 07 Vas 2007, 18:42
Miestas: Stungiai

Standartinė piccolo »

AGspecial rašė:M-62 bakas
Vienintelis man žinomas skirtumas nuo m-61 bako yra logotipas. Pas m-62 buvo užrašyta ural (rusiškai)


Nuotraukoje matosi skirtumas tarp m-61 ir m-62 bako, teko tokį matyti, deja buvo stipriai surūdyjes, tai taip ir neįsigyjau...
Prikabinti failai
bakas.JPG
bakas.JPG (68.75 KiB) Peržiūrėta 24525 karus(ų)
Vartotojo avataras
piccolo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 541
Užsiregistravo: 07 Vas 2007, 18:42
Miestas: Stungiai

Standartinė piccolo »

korišas rašė:klausiau cia vienoje temoje, bet niekas neatsake.

1. Kokie galiniai amortizatoriai buvo ant paskutiniu K750M modeliu?

2. Kokie modeliai buvo su metaliniais galiniais zibintais ir kokie su plastikiniais ?


Amortizatoriai tokie kaip ir visų k-750, k-750m, k-650, mt-9 modelių.
Su plasmasiniais buvo paskutinieji k-750m modeliai, paskutinieji k-650, dar mt-9.
Be to, paskutinieji k-750m modeliai turėjo atbulinį bėgį. Kažkur jau buvo apie tai kalbėta.
Skelbti atsakymą