Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
oro kompresorius
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
teisingo zemo spaudimo pulverizatoriaus duomenys,kolegos:
Technical data for the SATAjet 3000 HVLP Super Saver:
Weight: 483 g
Recommended nozzle inlet pressure: 2 bar (29 psi)
Air consumption: 430 Nl/min with 2 bar
Recommended spray distance: 15 cm (6 inches)
kaip matote,sitam dazytoju vertinamam modeliui reikalinga 430ltr/min prie 2bar oro. o sis modelis net be spaudimo tiek neatiduoda.
su auksto slegio puliku oro kiekiai reikalingi tokie patys tik prie aukstesniu spaudimu
geram DeVilbiss zemaslegiui 1.4 pulverizatoriui reikalingas 300ltr/min prie 3 baru.
cia yra duomenys kad irankis veiktu kokybiskai. o siaip galima dazyti kad ir gruntiniu pulverizatorium su 1.7mm uz 40lt ir ziliniu kompresorium. kazkada karjeros pradzioj su tokia iranga esu nuliejes visa golfa akrilu. tik poliravau po to tris dienas
Technical data for the SATAjet 3000 HVLP Super Saver:
Weight: 483 g
Recommended nozzle inlet pressure: 2 bar (29 psi)
Air consumption: 430 Nl/min with 2 bar
Recommended spray distance: 15 cm (6 inches)
kaip matote,sitam dazytoju vertinamam modeliui reikalinga 430ltr/min prie 2bar oro. o sis modelis net be spaudimo tiek neatiduoda.
su auksto slegio puliku oro kiekiai reikalingi tokie patys tik prie aukstesniu spaudimu
geram DeVilbiss zemaslegiui 1.4 pulverizatoriui reikalingas 300ltr/min prie 3 baru.
cia yra duomenys kad irankis veiktu kokybiskai. o siaip galima dazyti kad ir gruntiniu pulverizatorium su 1.7mm uz 40lt ir ziliniu kompresorium. kazkada karjeros pradzioj su tokia iranga esu nuliejes visa golfa akrilu. tik poliravau po to tris dienas
as nepardavineju paslaugu... as parduodu rezultata...
grozas rašė:Intake capacity: 400 l / min
Output power: at 0 bar: 319 l/min
at 4 bar: 207 l/min
at 7 bar: 176 l/min
suintrigavo tokie duomenys. negi kompresoriai neatiduoda tiek kiek isiurbia?
Oro tai atiduoda tiek pat, bet jo tūris keičiasi Juk kompresorius tam ir reikalingas, kad suslėgtų orą, o tokiu atveju tūris negali išlikti nepakitęs.
-
- Naujokas
- Pranešimai: 15
- Užsiregistravo: 26 Lap 2009, 18:55
npn, o tai kaip paiškinti kur dingsta 81 litras oro per minutę, pie nulio bar, juk tada oras dar kaip ir nesliagiamas.
didejant slėgiui už kompresoriaus išmetimo vožtuvo, mažiau oro iš cilindro išstumiama pro vožtuvą ir kažkokia jo dalis lieka dar cilindre. tada automatiškai kito įsiurbimo metu mažiau oro yra įsiurbiama, čia mano tokia nuomonė būtų
didejant slėgiui už kompresoriaus išmetimo vožtuvo, mažiau oro iš cilindro išstumiama pro vožtuvą ir kažkokia jo dalis lieka dar cilindre. tada automatiškai kito įsiurbimo metu mažiau oro yra įsiurbiama, čia mano tokia nuomonė būtų
senoji_mokykla rašė:npn, o tai kaip paiškinti kur dingsta 81 litras oro per minutę, pie nulio bar, juk tada oras dar kaip ir nesliagiamas.
didejant slėgiui už kompresoriaus išmetimo vožtuvo, mažiau oro iš cilindro išstumiama pro vožtuvą ir kažkokia jo dalis lieka dar cilindre. tada automatiškai kito įsiurbimo metu mažiau oro yra įsiurbiama, čia mano tokia nuomonė būtų
O va šito tai nežinau, irgi keistai pasirodė, dingti tai negali arba išėjimo slėgis ne 0 bar, reiktų panagrinėti kaip nurodoma pas kitus...
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Čia galvosūkis tiems, kurie tiki, kad internetas yra absoliučios tiesos skelbimo vieta .
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
[email protected]