Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū
Ačiū
Klausimas dėl špikiavimo
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
- Kęstutis 57
- Forumietis
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Yra metodika kaip veržti stipinus, bet kaip vairuotojui pasakysiu, kad yra metodika kaip vairuoti automobilį, be jei jūs telefonu instruktoriaus paklausite kiek ar keliolika kartų jums reikės pasukti vairą, kad nuvažiuoti į kaimą. Čia lygiai tas pats, tik žiūri ne į kelią, o į ratą
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Kęstutis 57 rašė:Yra metodika kaip veržti stipinus, bet kaip vairuotojui pasakysiu, kad yra metodika kaip vairuoti automobilį, be jei jūs telefonu instruktoriaus paklausite kiek ar keliolika kartų jums reikės pasukti vairą, kad nuvažiuoti į kaimą. Čia lygiai tas pats, tik žiūri ne į kelią, o į ratą
Del tos metodokos, esu mates, kaip kokius spykius, kokia tavrka uzverzineti, kad nesumetytu rato. Cia kaip ir variklio galva kai verzi. Principas tas pats, tik ten rode kaip ismetytai juos verzti.
Mob. 8 650 88 526
Kaunas
Kaunas
- Kęstutis 57
- Forumietis
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Metodikų ar instrukcijų pagalba rašantys tik bando įkalti patį supratimą. Kai negalvodamas įtempi labiausiai nuo centro atitolusią vietą, - visas ratlankis į tai reaguoja tik nevienodai.vienos ratlankio vietos atitolsta tik ne būtinai priešingoje rato pusėje, o ten kur jam tai padaryti lengviausia, kur laisviausi stipinai, o kitose vietose ratlankį net suvarto kai jie perveržti. Todėl varžyti reikia neskubant. Dažniau pasukant ratą.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
- Kęstutis 57
- Forumietis
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
- Kęstutis 57
- Forumietis
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
- Kęstutis 57
- Forumietis
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Štai mano improvizuotos špykiavimo ,,staklės,, Pats to daikto pavadinimas staklėmis išgąsdina daugelį tų, kurie šį darbą galėtu pasidaryti patys. Tai tas pats kas nėra girdėjęs apie šaukštą jį pavadinti ne valgymo įrankiu, o įrenginiu. Gal kas prie to sugalvos dar kokį baisesnį žodį. Ten vietoje slankmačio gali būti padėtas bet koks kitas daiktas, kad ir valgymo įrenginys. Svarbiausiai, kad pagal ką būtų galima matyti pasukus ratą išilginį ar šoninį mušimą. Tik jeigu yra naujai surenkamas ratas, nėra ko tikėtis, kad po nedidelio nuvažiuotų kilometrų kiekio stipinai nepalaisvės, ar gal net ratas vėl pasidarys kreivas. Mano trečioje nuotraukoje net matosi, kad stipinų galai užlenkti per ilgi.Todėl ratą vėl gali tekt pavaržyt, tik tam nebūtina nuiminėti ratą ir numontuoti padangą. Užtenka to, kad būtų galima pakelt ir pasukt ratą. Tad bandykite susivirinti kokį nors rėmą, arba kaip ir aš prisitvirtinkite atliekamas motociklo šakes ir šalia špykiavimo staklių jūs būsite jau operatorius.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Man taipogi atėjo laikas ratus subalansuoti,sušpikiuoti tai sušpikiavau,o kaip toliau ,kiek suprantu tai rata reikia "pasidalinti" i 4 dalis,ir kur muša priešinga ketvirčio dali priveržinėji arba atleidi,kaip suprasti kada užveršti o kada atleisti ir tt.,.
Reikia mėgti tai,ką darai,net ir grubiausias pakyla iki kurybos...
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506
- Kęstutis 57
- Forumietis
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Nedalinu aš ketvirčiais, nes ratlankis to nesupranta. Jis greičiau patikės keturiasdešimtadaliais, nes būtent tiek stipinų yra mano rate. Kur daugiausiai nukrypsta, priešingoje ratlankio pusėje paveržiu. Prieš tai pasitikrinkite, ar tas nukrypimas nėra dėl to, kad ratlankį patraukia būtent toje vietoje esantys pertempti stipinai.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321