tikiuosi moderatoriai nesupyks, bet idomu pasidare, kadangi info niekur nerandu, klausiu cia. zinau kad k175 yra isviso 3 modifikacijos, t.y. K-175 1957-1959
K-175A 1959-1961-1962
K-175B 1962-1963
K-175V 1963-1966
noreciau suzinoti ju skirtumus, ir pamatyti ju visu foto. visiems is anksto dekingas uz informacija.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Kovrov k175
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 398
- Užsiregistravo: 20 Kov 2009, 23:35
- Miestas: Vilnius
Kovrov k175
Visada perku kavrovec (к175,к175а,к175б,к175в) dalis
-
- Forumietis
- Pranešimai: 398
- Užsiregistravo: 20 Kov 2009, 23:35
- Miestas: Vilnius
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 1145
- Užsiregistravo: 03 Gru 2005, 10:38
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 398
- Užsiregistravo: 20 Kov 2009, 23:35
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 906
- Užsiregistravo: 19 Kov 2009, 18:13
- Miestas: Vilnius
В 1954-м году на Заводе имени В.А.Дегтярева было создано специальное конструкторское бюро мотоциклетостроения, которому была поручена разработка новых моделей. В 1957-м производство К-125 было завершено, и с конвейера сошел новый мотоцикл "Ковровец К-175", ставший базовой моделью для целой линейки мотоциклов - модификаций К-175 и мотоцикла "Восход". На 175-кубовом мотоцикле установили трехступенчатую коробку передач, двухместное сиденье подушечного типа и 16-дюймовые колеса. Мотоцикл К-175 называли "Ковровской "Явой" из-за его сходства с Jawa-250, причем сходство было не только во внешнем виде - разработки чешских конструкторов были позаимствованы и для внутреннего устройства мотоцикла К-175. Согласно официальной версии, выпуск К-175 был прекращен из-за сложностей изготовления каплевидного бензобака и фары. Модель сменил мотоцикл К-175А с четырехступенчатой коробкой передач и зажиганием от генератора переменного тока, затем была выпущена модель К-175Б с новым карбюратором и мотоцикл К-175В с двигателем мощностью 9,5 л.с. Мотоцикл К-175 и его модификации комплектовались полуавтоматом выжима сцепления, который в последующих моделях не использовался.
Kas ačiū pasakys?
DonciaXXXL lieki skolingas
Kas ačiū pasakys?


DonciaXXXL lieki skolingas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo RPM 07 Sau 2010, 21:01, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 398
- Užsiregistravo: 20 Kov 2009, 23:35
- Miestas: Vilnius
Aciu!
gal gali ir kitu modeliu foto?
К-175 (1957-1959гг.) - От модели "К-55" мотоцикл позаимствовал трехступенчатую коробку передач, подвеску и систему электрооборудования постоянного тока с аккумулятором. Цилиндр двигателя чугунный, глушителель один. Мощность двигателя - 8 л.с. при 5200об/мин. Максимальная скорость: 80 км/ч. Вес: 105 кг.
К-175А (1959-1962гг.) - Отличается четырехступенчатой коробкой передач, безбатарейной системой зажигания от генератора переменного тока. На бензобаке эмблема с изображением бегущих зайцев, взятая с герба города Коврова. Сухая масса - 110 кг, максимальная скорость - 80 км/ч.
К-175Б (1962-1964гг.) - На мотоцикл устанавливался другой карбюратор (К-36). Сухая масса - 115 кг, максимальная скорость - 85 км/ч.
К-175В (1964-1965гг.) - Выпускался в двух вариантах: с чугунным цилиндром (с одним глушителем) и с цилиндром из алюминиевого сплава (с чугунной гильзой и двумя глушителями). Мощность двигателя повышена до 9,5 л.с. при об/мин. Максимальная скорость: 85 км/ч. Вес: 110 кг.
1. k175 a
2. k175
3. k175 b

gal gali ir kitu modeliu foto?
К-175 (1957-1959гг.) - От модели "К-55" мотоцикл позаимствовал трехступенчатую коробку передач, подвеску и систему электрооборудования постоянного тока с аккумулятором. Цилиндр двигателя чугунный, глушителель один. Мощность двигателя - 8 л.с. при 5200об/мин. Максимальная скорость: 80 км/ч. Вес: 105 кг.
К-175А (1959-1962гг.) - Отличается четырехступенчатой коробкой передач, безбатарейной системой зажигания от генератора переменного тока. На бензобаке эмблема с изображением бегущих зайцев, взятая с герба города Коврова. Сухая масса - 110 кг, максимальная скорость - 80 км/ч.
К-175Б (1962-1964гг.) - На мотоцикл устанавливался другой карбюратор (К-36). Сухая масса - 115 кг, максимальная скорость - 85 км/ч.
К-175В (1964-1965гг.) - Выпускался в двух вариантах: с чугунным цилиндром (с одним глушителем) и с цилиндром из алюминиевого сплава (с чугунной гильзой и двумя глушителями). Мощность двигателя повышена до 9,5 л.с. при об/мин. Максимальная скорость: 85 км/ч. Вес: 110 кг.
1. k175 a
2. k175
3. k175 b
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo DonciaXXXL 07 Sau 2010, 21:16, redaguota 5 kartą(us).
Visada perku kavrovec (к175,к175а,к175б,к175в) dalis
-
- Forumietis
- Pranešimai: 906
- Užsiregistravo: 19 Kov 2009, 18:13
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 398
- Užsiregistravo: 20 Kov 2009, 23:35
- Miestas: Vilnius
ir paskutinis k175 v
RPM, matosi info is neto nukopinai, pagal man tai yra taip, kad pats pirmasis k175 turejo "laso" formos baka, po to jau visi kiti, intikas irgi klaidina
RPM, matosi info is neto nukopinai, pagal man tai yra taip, kad pats pirmasis k175 turejo "laso" formos baka, po to jau visi kiti, intikas irgi klaidina

Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Visada perku kavrovec (к175,к175а,к175б,к175в) dalis
-
- Forumietis
- Pranešimai: 906
- Užsiregistravo: 19 Kov 2009, 18:13
- Miestas: Vilnius
negi iš galvos nukopinauDonciaXXXL rašė:ir paskutinis k175 v
RPM, matosi info is neto nukopinai, pagal man tai yra taip, kad pats pirmasis k175 turejo "laso" formos baka, po to jau visi kiti, intikas irgi klaidina



o iš kur pats semeisi informacijos

K175В paziurek koks pavadinimas ant tos foto rusiška ''В'' gi aš parašiau b

žiurėk įdėmiau

o čia padariau klaidą ne ta klavišą paspaudęs turėjo būti ''В''RPM rašė:Prašom
1.Ковровец К-175
2.Ковровец К-175Б
3.Ковровец К-175А
Paskutinį kartą redagavo RPM 07 Sau 2010, 22:43, redaguota 4 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 398
- Užsiregistravo: 20 Kov 2009, 23:35
- Miestas: Vilnius