Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
npn
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 18:04 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46 Pranešimai: 543 Miestas: Kaunas
|
mindeeee rašė: O tai senos galvutės negi negalima perdaryt kiek? Negi būtina nauja gamint?
Priklausomai nuo galvutės. Viskas galima tik ar nebūtų sudėtingiau nei naują (nepalyginamai paprastesnę nei gamyklinę variklio) padaryti. Galima bandyti pavyzdžiui viską nuardyti, užvirinti vožtuvų kotelių skyles, žvakių skyles ir atbulinius vožtuvus tvirtinti įsiurbimo ir išmetimo kolektorių angų skylėse (pvz uždengiant plokštelėmis su įsriegtomis skylėmis). Tai leistų juos įdėti pakankamai didelius, kas mano nuomone yra gerai. Kuo mažiau visokių perėjimų, susiaurėjimų tuo geriau.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
npn
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 18:09 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46 Pranešimai: 543 Miestas: Kaunas
|
Batareykius rašė: Žinoma viską galima padaryti, tačiau toks variantas irgi priimtinas. Nereiktų pirkt galvutės kartu su variklių ir pats konstravimas labai nesudėtingas (Mano asmeninė nuomonė).
Dažniau jei jau parduodamas veikiantis tai visas, pardavėjai nesuinteresuoti iškomplektavimu. Nebent sugedęs, bet tada gali ir kompresoriui nebetikti.
|
|
Į viršų |
|
|
Batareykius
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 18:45 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Rgp 14 Ant, 17:28 Pranešimai: 24 Miestas: Pakruojis
|
Kadangi ši tema mane labai užkabino, tai susiradau kažkada seniai daryta laboratorinį darbą, kai matavome variklio pasiprešinimus sukimuisi. Tuo metu mes tyrėme puikiai veikiantį 1990 metų gamybos volkswagen golf 1,6 dyzelinį variklį, kurio velenas buvo sujungtas su troleibuso elektros varikliu.
Pradžioje sukome šaltą variklį ir matavome pasipriešinimams nugalėti reikalingus sukimo momentus esant skirtingiems variklio sūkiams. Po to pakartojome bandymą varikliui sušilus.
Žemiau pateikiu bandymo rezultatus:
Mums aktualūs dydžiai yra:
n - veleno sukimosi dažnis, aps/min;
Mm - sukimo momentas reikalingas, nugalėti variklio pasipriešinimams, Nm;
Pm - galia, reikalinga nugalėti pasipriešinimams, Nm.
Pagal šiuos duomenis galime maždaug parinkti silpniausią mums reikalinga variklį.
Tik pastabėlė butu tokia, kad dyzelinio variklio pasipriešinimai didesni nei benzininio ir didesniam varikliui pasipriešinimai būtų taip pat didesni.
Prikabinti failai: |
Failo aprašymas: Dyzelinio variklio pasipriešinimai
Variklio charakteristikos.JPG [ 68.95 KiB | Peržiūrėta 308 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Batareykius
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 18:51 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Rgp 14 Ant, 17:28 Pranešimai: 24 Miestas: Pakruojis
|
npn rašė: Batareykius rašė: Žinoma viską galima padaryti, tačiau toks variantas irgi priimtinas. Nereiktų pirkt galvutės kartu su variklių ir pats konstravimas labai nesudėtingas (Mano asmeninė nuomonė). Dažniau jei jau parduodamas veikiantis tai visas, pardavėjai nesuinteresuoti iškomplektavimu. Nebent sugedęs, bet tada gali ir kompresoriui nebetikti.
Na dažnai auto dalių pardavėjai lengvai parduoda galvutę, jei jos kam nors prireikia, o jei pardavėjas nesutinka parduot vien bloko, tai gali būti, kad jis nenori parodyti cilindrų išdilimo. Perkant variklį su galvute nežinai kokios būklės jis yra, o be galvutės viskas matosi.
|
|
Į viršų |
|
|
Almys
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 19:58 |
|
Užsiregistravo: 2010 Sau 13 Tre, 19:38 Pranešimai: 101 Miestas: Šilalė
|
Aš bandysiu taip daryti ,perdaryti velenėlį,kad jis 1ir4 cilindru vožtuvus darinėtu kartu taip pat 2-3. Taip pat reikia padaryt ,kad velenėlis ir alkūninis velenas suktusi vienodu greičiu.Pro įsiurbimo vožtuvus paims orą ,o pro išmetimo stums orą lauk.Apsukų variklio didesnių kaip 1000 manau tikrai nereikia kadangi 4 cilindrai turetų pilnai pakakt.Toks varijantas paprastesnis ir manau pigiausias.
|
|
Į viršų |
|
|
npn
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 21:03 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46 Pranešimai: 543 Miestas: Kaunas
|
Almys rašė: Aš bandysiu taip daryti ,perdaryti velenėlį,kad jis 1ir4 cilindru vožtuvus darinėtu kartu taip pat 2-3. Taip pat reikia padaryt ,kad velenėlis ir alkūninis velenas suktusi vienodu greičiu.Pro įsiurbimo vožtuvus paims orą ,o pro išmetimo stums orą lauk.Apsukų variklio didesnių kaip 1000 manau tikrai nereikia kadangi 4 cilindrai turetų pilnai pakakt.Toks varijantas paprastesnis ir manau pigiausias.
Čia kaiptik matau tikrai pakankamai sudėtingus dalykus:
1. Velenėlio perdarymas. Čia greičiau naujo gamyba, kas bent jau garažo sąlygom.. na nelabai realu, čia ne kokį strypą ištekint (nežinau gal turi galimybių kokioje įmonėje)
2. Krumpliuoto skriemulio diržui ar žvaigždutės grandinei gamyba irgi nėra paprasta, galioja tas pats kas 1 atveju.
+ Nors šiaip viskas ir gražu, bet tai bus papildomas galios švaistymas, nes kompresoriuje toks priverstinis vožtuvų atidarinėjimas netikslingas. Siurbiamas ir išleidžiamas oras pats sėkmingai gali atsidarinėti spyruoklinius vožtuvus.
Paskutinį kartą redagavo npn 2010 Sau 13 Tre, 21:07. Iš viso redaguota 1 kartą.
|
|
Į viršų |
|
|
Batareykius
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 21:03 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Rgp 14 Ant, 17:28 Pranešimai: 24 Miestas: Pakruojis
|
Almys rašė: Aš bandysiu taip daryti ,perdaryti velenėlį,kad jis 1ir4 cilindru vožtuvus darinėtu kartu taip pat 2-3. Taip pat reikia padaryt ,kad velenėlis ir alkūninis velenas suktusi vienodu greičiu.Pro įsiurbimo vožtuvus paims orą ,o pro išmetimo stums orą lauk.Apsukų variklio didesnių kaip 1000 manau tikrai nereikia kadangi 4 cilindrai turetų pilnai pakakt.Toks varijantas paprastesnis ir manau pigiausias.
jei padarysi kad paskirstymo velenas suktųsi tokių pat greičiu kaip ir alkūninis velenas, tai vožtuvas, atsidaręs viršutiniame taške, užsidarys viduriniame stumoklio eigos taške.
Beje dėl išmetimo vožtuvo:
Varikliuose besibaigiant darbo taktui, stumokliui dar nepasiekus apatinio taško, atsidaro išmetimo vožtuvas. Įkaitusios dujos veržiasi lauk dėl slėgio - prasideda išmetimo taktas, stumoklis kyla į viršų ir jam dar nepasiekus viršutinio rimties taško atsiveria įkvėpimo vožtuvas. Viršutiniame rimties taške,išmetimo ir įsiurbimo taktų sandūroje būna atviri abu vožtuvai - per išmetimo angą įkaitusios dujos teka dėl įnercijos lauk, nors stumoklis ir pradeda leistis žemyn (taip geriau išvalomas cilindras) tuo pačiu momentu pro įsiurbimo vožtuvą taip pat pradeda veržtis dujos, kurias taip pat stumia įnercijos jėga (ilguose įkvėpimo vamzdžiuose nuo filtro iki vožtuvo oras įsibėgėja ir net užsidarius įkvėpimo vožtuvui, oras atsitrenkęs į vidinę jo sienelę sukelia nedidelį slėgį, po to vožtuvui atsidarius dėl slėgio ir iš paskos tekančio oro inercijos jėgos oras veržiasi i cilindro vidu net ir tada kai stumoklis dar kyla į viršų prieš išmetimo takto pabaiga). Tai vadinama vožtuvu persidengimu.
Dėl to jei neperdirbtumėte paskirstymo veleno bus momentų, kai bus atviri abu vožtuvai ir dujos ims veržtis iš resyverio ne tik į cilindrą, bet ir lauk pro įsiurbimo vožtuvą.
Jei dar sulygintumėte paskirstymo ir alkūninio velenų sukimosi dažnius, tai pas jus bus taip: leidžiantis stumokliui žemyn ties jo eigos viduriu užsidarytų įsiurbimo vožtuvas, stumoklis nusileistu su uždarais vožtuvais, pradėtų kilti į viršų ir tik ties stumoklio eigos viduriu atsidarytų išmetimo vožtuvas, po to ties viršutiniu mirties tašku būtų šiek tike atviri abu vožtuvai.
|
|
Į viršų |
|
|
Almys
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 21:36 |
|
Užsiregistravo: 2010 Sau 13 Tre, 19:38 Pranešimai: 101 Miestas: Šilalė
|
Taigi aš ir rašiau kad velenėlį reikia perdaryt tik gal neviską smulkiai aprašiau,ošiaip viską reikia daryti bandymo metodu.
|
|
Į viršų |
|
|
npn
|
Parašytas: 2010 Sau 13 Tre, 22:01 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46 Pranešimai: 543 Miestas: Kaunas
|
Almys rašė: Taigi aš ir rašiau kad velenėlį reikia perdaryt tik gal neviską smulkiai aprašiau,ošiaip viską reikia daryti bandymo metodu.
Gilinimasis į teoriją, juolab variklio veikimas nėra slapta technologija, leidžia išvengti laiko gaišimo su klaidingais bandymais.
Čia paprasčiau nei su motoru, bet vistiek reikia tam numatyti tinkamą kumštelių formą, nekalbant, kad velenėlį reikia labai tiksliai apdoroti, kietinti darbinius paviršius. Bet ar yra logika kai galimi paprastesni, pigesni sprendimai (ir jie naudojami gamykliniuose, matyt ne be racionalaus pagrindo).
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 140 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Bal 13 Šeš, 17:19
Jonas Kakava
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 28 Ket, 10:43
marjaxxx
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:08
satsek12
|
|
Senos automobilinės radijos perdarymas į FM
[ Eiti į: 1, 2 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Kov 26 Ant, 9:06
satsek12
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 26 Pir, 10:34
Valkata
|
|
Dazymas
[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 19 Pir, 22:41
kukutis
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 04 Sek, 18:03
Audifanas123
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 21 Sek, 21:31
Smygolas
|
|
Pakonsultuokite dėl smėliavimo
[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2024 Sau 16 Ant, 19:02
npn
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
forume Bendros diskusijos
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 25 Pir, 7:28
virginijus007
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|