Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Nuo zilo kompresoriaus iki rimto projekto...

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai, Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

O kaip su vandens pompa? Juk daug kur ji taip pat sukama nuo pagrindinio?
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

tadas1991 rašė:O kaip su vandens pompa? Juk daug kur ji taip pat sukama nuo pagrindinio?


Mano minėtam Forde buvo sukama paskirstymo dirželio. Galbūt galima parinkti trumpą krumpliuotą diržą (būna jų pirkti berods guolių parduotuvėse, jei tik žingsnis tiktų).
O pavyzdžiui Mercedes varikliuose vandens pompa sukama kartu su periferine (ventiliatorius, generatorius, vairo stiprintuvas, kondicionieriaus siurblys ir pan.) įranga. Matyt todėl, kad visi su grandinėmis dujų skirstymo mechanizmui sukti.
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Standartinė _Valdas_ »

Tikrai nedaug kur vandens pompa sukama skirstymo diržu. Dažniau sukama generatoriaus dirželio.
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13
Vartotojo avataras
grozas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 238
Užsiregistravo: 20 Gru 2009, 10:41
Miestas: Kaunas
Susisiekti:

Standartinė grozas »

npn rašė:
mindeeee rašė:koks automobilių varikliuose cilindre būna suspaudimo slėgis? Nes nežinau... :oops: tai va,paimkit starterio galingumą ir išskaičiuokit kokio reiks variklio, tik kažkodėl visi praleido kaip rašiau tai... :? Aš neturiu galimybių to padaryt, pasižiūrėkit kas koks galingumas starterio, kiek dantukų ant jo ir ant vainiko kurį suka ir sužinosit kokio galingumo reikia jūsų varikliui paleist, bus bent kiek akivaizdu kokio variklio reikia... :roll:


Lengvojo auto starteris ~ 1- 2kW, bet suka tai mažu greičiu ir ne ilgalaikiu režimu.


starterio greitis didelis. betsuka jis smagrati ir tai jau reduktoriaus principas.

padidinti žvakių skylės ir jose įrengti atbulinius vožtuvus?
koks tikslas didinti zvakiu skyles?
as nepardavineju paslaugu... as parduodu rezultata...
Vartotojo avataras
mindeeee
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 147
Užsiregistravo: 31 Kov 2009, 20:37
Miestas: Utena->Vilnius

Standartinė mindeeee »

o jeigu dedant vienodo didumo skriemulius ant alkūninio ir ant oro padavimo velenėlio,tai sakykim suderinus sukius gautume, jog kai leidžiasi į apačią cilindras,tai atidaro vožtuvą ir paduoda orą,o keliant į viršų uždaro vožtuvą ir oras išstumiamas,ar tai neįmanoma? Juk jei vienas prie vieno dedant,tai gautūs kaip dvitakčio ir užsidarytų darbiniu metu?
Vartotojo avataras
mindeeee
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 147
Užsiregistravo: 31 Kov 2009, 20:37
Miestas: Utena->Vilnius

Standartinė mindeeee »

variklio alkūninio guoliai yra hidrodinaminiai, o jiems pakanka 1000rpm,kad jie atlaikytų spaudimą? Juk jei neatitiks,tai tada ilgai "nevažiuosi" :-)
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

N.Vilnios kompresoriai dirba visai be siurblio - švaistiklių dangteliuose įsuktos tuščavidurės, įstrižai nupjautos adatos :|
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Standartinė _Valdas_ »

mindeeee rašė:variklio alkūninio guoliai yra hidrodinaminiai, o jiems pakanka 1000rpm,kad jie atlaikytų spaudimą? Juk jei neatitiks,tai tada ilgai "nevažiuosi" :-)


A ką tu į tai, kad vakarietiškų automobilių laisva eiga yra +-850 sūk/min? ir tepimo pakanka. Čia suktųsi maždaug apie 1000 sūk/min, tepimo būtų daugiau nei norma. Teisingai Black sako apie N.V. kompresorių tepimą, ten iš viso tik taškymo principu tepami švaistiklio guoliai.
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13
senoji_mokykla
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 15
Užsiregistravo: 26 Lap 2009, 18:55

Standartinė senoji_mokykla »

Naujosios vilnios kompresoriuose alkūninio veleno tepimas turetų vykti per tuščiavidurią adatą švaistiklių dangteliuose. alkūniniame velene yra kanalai sujungti su alsiuokiu ir atsiveriantys švaistiklių sukimosi vietose, taigi vykstant kompresoriaus darbo ciklui, kompresoriuje susidarantis teigiamas - neigiamas oro slėgis varineja tepalą per adatą į alkūninį veleną
senoji_mokykla
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 15
Užsiregistravo: 26 Lap 2009, 18:55

Standartinė senoji_mokykla »

Kas liečia kompresoriaus isiurbiamo oro kiekį ir našumą tai paskaičiavau to pačio vilnios kompresoriaus isiurbimą ir našumą:

vieno cilindro darbinis tūris 0.406 l
per vieną kompresoriaus apsisukimą sudirba abu cilindrai taigi kompresoriaus darbinis tūris 0.812 l
per minutę kompresorius apsisuka 1020 kartų taigi įsiurbimo tūris turėtų būti 828 l/min

gamintojo deklaruojamas kompresoriaus našumas esant 6atm - 500 l/min

taigi įsiurbimo/našumo santykis 5/3

naudoti duomenys iš:

http://colour.tj/?Ustanovki%2C_agregaty ... nyi_SO-45A
Skelbti atsakymą