Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Geg 01 Tre, 20:00

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 204 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 20:29 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 15:56
Pranešimai: 175
Miestas: Degučių k.
Na va, labai šauniai patikslinai, mano žinios(ir tai teorinės) apsiriboja kolkas ties Jamz dyzeliais.

Jei sakykime proporcingai mažintume smagračio dantų skaičių(į inerciją, gabaritus ir t.t. nekreipiam dėmesio-pasvarstom grynai teoriškai) ir proporcingai didintume starterio dantų skaičių, kokią proporcija didėtų starterio galios poreikis(bet mažėtų apsukų poreikis)? Jaučiu kad tai nebūtų tiesiogiai proporcinga... Netiksliai aš čia... :roll:

Na kažkiek tokiais pasvarstymais galima būtų turbūt pasiremti, įvertinant elektros variklio galingumo poreikį.

_________________
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 21:36 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Spa 16 Pen, 2:06
Pranešimai: 357
npn rašė:
imantas rašė:
Kad kaip tik paskaičiavau kiek jis galėtų "išmesti" tūris variklio yra žinomas, va kiek jis oro galėtu "patraukti" pro vožtuvą ? O kam tas suspaudimo santykis ? Benzino tai jau nebepilsit juk, detonacijos jokios nebevyksta kompresoriuje. :roll:


Jau kelis kart minėjau, kad negalima taip tiesmukiškai skaičiuot. Įsiurbi litrą, o suspaudus tūris gaunasi jau nebe litras.


O kur tas tūris tada dingsta ? Mano manymu, tas suspaustas cilindre 1l oro tūris vėl lieka toks pat išėjas iš cilindro. Oro juk nesuspausi taip,kad iš 1l į 0.3l. Ir štangomis iki resiverio nekeliaus tas 0.3l suspaustas oro. Kaip kokia suspausta skardinė, jis vėl pataps juk tuo 1l. spaudimas prasidės tik resiveryje. Jai nusišneku, pataisykit. :D

Viskas apvalinama juk ( bent jau cia ), iš 100l įsiurbto oro bus realus išpumpuoti tik koks 90l. Taip ?


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 22:01 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 21:46
Pranešimai: 543
Miestas: Kaunas
imantas rašė:
O kur tas tūris tada dingsta ? Mano manymu, tas suspaustas cilindre 1l oro tūris vėl lieka toks pat išėjas iš cilindro. Oro juk nesuspausi taip,kad iš 1l į 0.3l. Ir štangomis iki resiverio nekeliaus tas 0.3l suspaustas oro. Kaip kokia suspausta skardinė, jis vėl pataps juk tuo 1l. spaudimas prasidės tik resiveryje. Jai nusišneku, pataisykit. :D

Viskas apvalinama juk ( bent jau cia ), iš 100l įsiurbto oro bus realus išpumpuoti tik koks 90l. Taip ?


Geras klausimas :D Tai kompresorių juk ir gaminat tam, kad orą slėgti ir sumažinti jo tūrį :-) Čia ne hidraulika, dujas, kitaip nei skysčius galima suslėgti taip sumažinant jų tūrį. Lygiai taip pat sutalpinami keli kubiniai metrai kažkokių dujų nedideliame balione. Išleisi orą iš resiverio ir vėl bus litras. Tik būdamas supaustas dar jis gali ir kažkokį darbą atlikti (pradžioje reikia energijos suspaudimui, o paskui ji gali būti atiduodama).
Čia su spyruoklėm galima palygint, naudojai energiją - suspaudei - vietos erdvėje užima mažiau, bet metalo kiekis joje nekinta + gali atiduoti sukauptą energiją (aišku visada yra nuostoliai).


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 22:10 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Sau 21 Sek, 13:40
Pranešimai: 1625
Nepykit, norėčiau įsikišti :lol: . Neturiu tokių resursų, kad galėčiau paskaičiuoti reikalingą elektrovariklio galingumą kokiam tai vidaus degimo varikliui/kompresoriui - palikim tai kol kas šone :? , tačiau bendrais bruožais nupiešiu, kaip aš viską įsivaizduoju.
1. Variklio/kompresoriaus paruošimas. Nuimame paskirstymo velenėlį. Tokiu būdu visi cilindrų vožtuvai bus pastoviai uždari ir atsidarinės veikiami vakuumo - kiekvienąkart stūmokliams leidžiantis žemyn (čia tik teorinės mano prielaidos). Oras įsiurbiamas pro išmetimo ir įsiurbimo angas, o išstumiamas per žvakių angas į jas įmontavus atbulinius vožtuvus ir suvedus į vieną išėjimą. Pagrindinis klausimas - tepimas. Ar būna variantų, kad siurblys būtų nepriklausomas nuo velenėlio?
2. Toliau - elektromotoras. Aš manau, kad Raimio pasiūlytas 11kw 970sūk/min motoras yra tinkamas variantas, nes galima jungti tiesiogiai, be perdavimo. Turint apie 1000sūk/min ir tokiu greičiu sukant, sakykim, 2,5 litro variklį kažkas jau išeitų :? . Gal koks 1,5 kub.m/min :?:
3. Toliau - jeigu ankstesni du punktai pasiteisintų. Smėliavimui jungti be resiverio - iškart į šaldytuvą ir t.t. Sumontuoti apsauginį vožtuvą (8-10bar ???).


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 22:25 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 21:46
Pranešimai: 543
Miestas: Kaunas
Black rašė:
1. Variklio/kompresoriaus paruošimas. Nuimame paskirstymo velenėlį. Tokiu būdu visi cilindrų vožtuvai bus pastoviai uždari ir atsidarinės veikiami vakuumo - kiekvienąkart stūmokliams leidžiantis žemyn (čia tik teorinės mano prielaidos).
Manau nebent su pakeistom spyruoklėm, nes tokios kur savaime atsidarytų būtų visai netinkamos motorui (pvz aukštose apsukose nespėtų uždarinėti vožtuvo, žiūrint sulėtintam video ir tos kietos šokinėja ten taip, kad sunku tikėtis)

Cituoti:
Oras įsiurbiamas pro išmetimo ir įsiurbimo angas, o išstumiamas per žvakių angas į jas įmontavus atbulinius vožtuvus ir suvedus į vieną išėjimą.
Subjektyviai iš akies lyginant su vožtuvų skylėm tai mažokos, turi susidaryti papildomas pasipriešinimas, nuostoliai, kaitimas. Bet veikti turi.

Cituoti:
Pagrindinis klausimas - tepimas. Ar būna variantų, kad siurblys būtų nepriklausomas nuo velenėlio?

Vadinamose sauso karterio sistemose naudojami ir išoriniai tepalo siurbliai, bet čia sporte ar kur yra specifiniai poreikiai, "civilinėse" auto labai retai sutinkama. Naudojant ją tepalas laikomas ne karteryje, o atsiroje talpoje iš kurios tiekiamas tepimui ir surenkamas mažame karteryje ir gražinamas atgal. Nors šiaip būna siurbliai sukami ir nuo alkūninio. Sakyčiau nėra retas atvejis.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 22:40 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Sau 21 Sek, 13:40
Pranešimai: 1625
Npn, dėl pirmo tavo komentaro - mano supratimu su originaliomis spyruoklėmis problema gali būti tik įsiurbimo sunkumas. Beje, apsisukimai čia neturėtų labai viršyti 1000 per minutę.
Žvakių kiaurymes rekėtų didinti.
Dėl variklio tepimo supratau - ieškoti, kad siurblys sukimą gautų nuo veleno.
Belieka praktiškai išbandyti :lol:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 22:47 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 15:56
Pranešimai: 175
Miestas: Degučių k.
Vag koncerno gaminiuose(VW, Audi) tepalo siurblys sukamas atskiru velenu, pavara - skirstymo diržas. Netinka. Šiuo metu vadeliojamos mazda 323 1.3 tepalo siurblys stovi ant alkūninio veleno. Tiktų šis variantas. Jei neklystu, senesnių ford modelių(ardyto escort 83m. 1.3) taip pat siurblys ant alkūninio.

_________________
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 22:49 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Spa 16 Pen, 2:06
Pranešimai: 357
Ko giliau į mišką, tuo daugiau medžių :lol:

O kaip tada yra apskaičiuojamas kompresoriaus galingumas ? Pagal cilindro tūrį ir apsukų skaičių ? Tai yra skaičiuojamas tas laisvas, dar nesuslėgtas oras ar ne ? Taip pat ir su varikliu galima skaičiuoti.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 22:52 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 12:24
Pranešimai: 8584
Miestas: Alytus
Su savaime atsidarančiais vožtuvais vargu ar pavyks. Tiesiog per mažas jų plotas. Originalios spyruoklės tikrai per stangrios, nebent labai tiksliai priderinti silpnesnes. Gal reikėtų pagalvoti apie specialų velenėlį? Tokį pagaminus- lieka ir velenėlio pavara ir tepimo sistema. Pakeitimai minimalūs (tik padidinti žvakių skylės ir jose įrengti atbulinius vožtuvus).

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 22:54 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 21:46
Pranešimai: 543
Miestas: Kaunas
Black rašė:
Npn, dėl pirmo tavo komentaro - mano supratimu su originaliomis spyruoklėmis problema gali būti tik įsiurbimo sunkumas. Beje, apsisukimai čia neturėtų labai viršyti 1000 per minutę.
Žvakių kiaurymes rekėtų didinti.
Dėl variklio tepimo supratau - ieškoti, kad siurblys sukimą gautų nuo veleno.
Belieka praktiškai išbandyti :lol:


Taip, apsukos šiuo atveju neproblema (juk susitvarko spyruokliniai plokšteliniai vožtuvai), tad tikslinga dėt silpnesnes spyruokles (kažkaip labai abejoju originalių atsidarinėjimu :roll: )
Dėl surblio, kažkur turėjau besimėtantį tepalo siurblį iš 1,4l fordo fariklio, jei nepainioju tai, jis buvo tiesiog sukamas priekinio (ant kurio skriemulys) alkūninio veleno galo...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 204 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 21  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 99 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Bal 13 Šeš, 18:19

Jonas Kakava Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Tarybiniai dokumentai - auto registravimas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 11:43

marjaxxx Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 10:08

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Senos automobilinės radijos perdarymas į FM

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 10:06

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Išmetimo kolektoriaus dažymas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 26 Pir, 11:34

Valkata Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Dazymas

[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 19 Pir, 23:41

kukutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 04 Sek, 19:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 22:31

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Pakonsultuokite dėl smėliavimo

[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 16 Ant, 20:02

npn Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 25 Pir, 8:28

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų