Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 27 Šeš, 0:34

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 204 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 11:31 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Sau 21 Sek, 12:40
Pranešimai: 1625
Grubiai galime sakyti, kad efektyvaus slėgio ar srauto gaunasi 2/3 įsiurbto oro kiekio. Įdedu nuorodą su stūmoklinių kompresorių duomenų lentele.
http://www.komprema.lt/lt/catalog/kompr ... u_varomi_1
Elektrovariklis bus reikalingas atitinkamai didelis - su 5kw mes 500l/min ir teišspausime (kaip su N.V.). Prisiminkime auksinę mechanikos taisyklę :lol: . Aš taip suprantu, kad norime gero daikto smėliavimui? :lol:
Aš galvoju, kad rimtesnis kompresorius išeitų su kokių 11kw lėtaeigiu (iki 1500aps./min) elektrovarikliu.


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 12:13 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Gru 20 Sek, 10:41
Pranešimai: 238
Miestas: Kaunas
va black pataike i desimtuka :D smeliavimui nasumas ir reikalingas

_________________
as nepardavineju paslaugu... as parduodu rezultata...


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 13:37 
Atsijungęs
ekspertas
ekspertas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24
Pranešimai: 8584
Miestas: Alytus
Black rašė:
Aš galvoju, kad rimtesnis kompresorius išeitų su kokių 11kw lėtaeigiu (iki 1500aps./min) elektrovarikliu.

Forumiečiui, pasiruošusiam įgyvendinti šį projektą, itin geromis sąlygomis pasiūlysiu 11 kW, 970 sūk/min elektros variklį. Niekada nebuvęs eksploatuotas.

_________________
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 14:16 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 14:56
Pranešimai: 175
Miestas: Degučių k.
Raimis provokuoja :D aišku tai į gerą :wink:

_________________
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 14:57 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Spa 16 Pen, 1:06
Pranešimai: 357
Guolis rašė:
man rodos, Irmis paskaiciavo kiek variklis "suvalgytu" oro, o ne "ismestu", nes kazkodel neziurit nieko i suspaudimo sąntykį.
o antra tai as nuimciau ir ismesciau galva, ir vietoj jos statyt plokste su panasiais voztuvais kaip n.v kompresuriuje (ploksteles)pirmai tai supaprastintu konstrukcija
antra pasinaikintu dirzai ar grandines
trecia pasinaikintu gan sunkiai spaudomi voztuvai
ketvirta pasinaikinus visam sitam reiktu mazesnes galioes elektros variklio


Kad kaip tik paskaičiavau kiek jis galėtų "išmesti" tūris variklio yra žinomas, va kiek jis oro galėtu "patraukti" pro vožtuvą ? O kam tas suspaudimo santykis ? Benzino tai jau nebepilsit juk, detonacijos jokios nebevyksta kompresoriuje. :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 16:16 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2009 Kov 31 Ant, 19:37
Pranešimai: 147
Miestas: Utena->Vilnius
koks automobilių varikliuose cilindre būna suspaudimo slėgis? Nes nežinau... :oops: tai va,paimkit starterio galingumą ir išskaičiuokit kokio reiks variklio, tik kažkodėl visi praleido kaip rašiau tai... :? Aš neturiu galimybių to padaryt, pasižiūrėkit kas koks galingumas starterio, kiek dantukų ant jo ir ant vainiko kurį suka ir sužinosit kokio galingumo reikia jūsų varikliui paleist, bus bent kiek akivaizdu kokio variklio reikia... :roll:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 16:24 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46
Pranešimai: 543
Miestas: Kaunas
imantas rašė:
Kad kaip tik paskaičiavau kiek jis galėtų "išmesti" tūris variklio yra žinomas, va kiek jis oro galėtu "patraukti" pro vožtuvą ? O kam tas suspaudimo santykis ? Benzino tai jau nebepilsit juk, detonacijos jokios nebevyksta kompresoriuje. :roll:


Jau kelis kart minėjau, kad negalima taip tiesmukiškai skaičiuot. Įsiurbi litrą, o suspaudus tūris gaunasi jau nebe litras.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 16:38 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46
Pranešimai: 543
Miestas: Kaunas
mindeeee rašė:
koks automobilių varikliuose cilindre būna suspaudimo slėgis? Nes nežinau... :oops: tai va,paimkit starterio galingumą ir išskaičiuokit kokio reiks variklio, tik kažkodėl visi praleido kaip rašiau tai... :? Aš neturiu galimybių to padaryt, pasižiūrėkit kas koks galingumas starterio, kiek dantukų ant jo ir ant vainiko kurį suka ir sužinosit kokio galingumo reikia jūsų varikliui paleist, bus bent kiek akivaizdu kokio variklio reikia... :roll:


Lengvojo auto starteris ~ 1- 2kW, bet suka tai mažu greičiu ir ne ilgalaikiu režimu.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 18:48 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2009 Bir 08 Pir, 14:56
Pranešimai: 175
Miestas: Degučių k.
Nepatingėjau nužabaliot iki garažo ir paskaičiuoti. Variklis Audi NE, kubatūra 1800 cm3. Dantys smagracio - 142(jei nepamečiau skaičiaus), starterio - 9. Na o dabar skaičiuokit toliau, man su santykiais sunkokai.. :oops:

Npn drįsčiau paprieštarauti, kad starteris sukasi mažu greičiu. Jis mažu greičiu suka alkūninį veleną, tačiau pats turėtų suktis gana greitai. Benzininio variklio užkūrimui alkūninio veleno apsukų skaičius nėra labai svarbu, tačiau norint paleisti dyzelinį variklį reikalingi maždaug 250 alkūnio veleno sūkių per minutę (gal mano žinios kiek ir senokos, bet vistiek kažkas panašaus.. :roll: ). Taigi, einam toliau, pažiūrėjau kad smagračio ir starterio dantų skaičiaus santykis 1:15, taigi dyzeliniui varikliui starteris turi suktis apie 3700 sūk/min...Kažin gerai nušnekėjau..? :oops:

_________________
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2010 Sau 11 Pir, 19:17 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46
Pranešimai: 543
Miestas: Kaunas
_Valdas_ rašė:
Nepatingėjau nužabaliot iki garažo ir paskaičiuoti. Variklis Audi NE, kubatūra 1800 cm3. Dantys smagracio - 142(jei nepamečiau skaičiaus), starterio - 9. Na o dabar skaičiuokit toliau, man su santykiais sunkokai.. :oops:

Npn drįsčiau paprieštarauti, kad starteris sukasi mažu greičiu. Jis mažu greičiu suka alkūninį veleną, tačiau pats turėtų suktis gana greitai. Benzininio variklio užkūrimui alkūninio veleno apsukų skaičius nėra labai svarbu, tačiau norint paleisti dyzelinį variklį reikalingi maždaug 250 alkūnio veleno sūkių per minutę (gal mano žinios kiek ir senokos, bet vistiek kažkas panašaus.. :roll: ). Taigi, einam toliau, pažiūrėjau kad smagračio ir starterio dantų skaičiaus santykis 1:15, taigi dyzeliniui varikliui starteris turi suktis apie 3700 sūk/min...Kažin gerai nušnekėjau..? :oops:


Atsiprašau, mano klaida - netiksliai išsireiškiau, norėjau pasakyti alkūninis sukasi lėtai. Bet esmės tai nekeičia, mums juk svarbu ne starterio apsisukimų skaičius, o veleno. Pagal teoriją perdavimo skaičius (starterio krumpliaratis - krumpliuotas smagračio vainikas) būna 10:1 - 20:1. Tai leidžia naudoti pakankamai mažą ir lengvą starterį (nes starteris sukasi greitai ir nereikia didelio sukimo momento) . Mažiausias benzininių variklių paleidimo sūkių skaičius laikomas 60-100aps/min, dyzelio 80-200aps/min. Iš to išeina, kad norint sukti žymiai greičiau su tokiu silpnu varikliu kaip starteris, reikalingas dar didesnis jo greitis. Jei kompresoriui sukti reiks kokių 15.000 aps/min kad ir poros kilovatų (starteris veikia trumpalaikiu režimu, kompresoriaus atveju tai netinka) variklio tai jau yra problemų. Norint sumažinti starterio (arba kito el variklio) apsukas tektų mažinti perdavimo skaičių, bet tada reikia didint sukimo momentą. Reiškia starteriu kaip pavyzdžiu numatant reiklaingą motorą remtis nelabai galim.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 204 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 21  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 140 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron



Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Bal 13 Šeš, 17:19

Jonas Kakava Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Tarybiniai dokumentai - auto registravimas

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 28 Ket, 10:43

marjaxxx Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:08

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Senos automobilinės radijos perdarymas į FM

[ Eiti į: 1, 2 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Kov 26 Ant, 9:06

satsek12 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Išmetimo kolektoriaus dažymas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 26 Pir, 10:34

Valkata Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Dazymas

[ Eiti į: 1 ... 33, 34, 35 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 19 Pir, 22:41

kukutis Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Nesikuria audi 1.6d 1985m

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Vas 04 Sek, 18:03

Audifanas123 Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 21 Sek, 21:31

Smygolas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Pakonsultuokite dėl smėliavimo

[ Eiti į: 1 ... 13, 14, 15 ]

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2024 Sau 16 Ant, 19:02

npn Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas

forume Bendros diskusijos

Paskutinis pranešimas:

2023 Rgs 25 Pir, 7:28

virginijus007 Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų