Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Dažnai kylantys klausimai apie motociklus „JAWA“

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Re: .

Standartinė TVR »

jawucikas rašė: Gal kas galėtu papasakoti , kaip tai padaryti namu sąlygomis turint presą.
Su vienu Švaistikliu tai aišku...
Bet kokia technologija naudojama kai yra du švaistikliai? :?
O kaip išsversi ir subalansuosi namų sąlygomis?
crbr
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 194
Užsiregistravo: 04 Sau 2008, 00:13
Miestas: Marijampole

Standartinė crbr »

mantasfabas rašė:
Jawa juk neturi posukiu orginaliai ,ten jau bus savadarbiai.[/quote] kaip tai neturi, gal nezinai apie kuri modeli kalba aina, tai butu jawa 634 1975 metu su plastmasine lempa.
Autocrossess1
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 348
Užsiregistravo: 19 Lie 2008, 23:41
Miestas: Kalvarija-Kaunas

Standartinė Autocrossess1 »

crbr rašė: kaip tai neturi, gal nezinai apie kuri modeli kalba aina, tai butu jawa 634 1975 metu su plastmasine lempa.
Įjungus degimą, tada gauna posūkių rėlė masę ir turi ji veikti.
crbr
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 194
Užsiregistravo: 04 Sau 2008, 00:13
Miestas: Marijampole

Standartinė crbr »

Autocrossess1 rašė: Įjungus degimą, tada gauna posūkių rėlė masę ir turi ji veikti.
pas mane kazkodel tik uzkurus, bet didesne beda, kad variklis gerai nedirba laisvom apsukom, ar gali buti zvakes kaltos?
Vartotojo avataras
mantasfabas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 235
Užsiregistravo: 12 Rgs 2009, 15:26
Miestas: Vilnius

Standartinė mantasfabas »

crbr rašė:pas mane kazkodel tik uzkurus, bet didesne beda, kad variklis gerai nedirba laisvom apsukom, ar gali buti zvakes kaltos?
Gali ir žvakės ir karbiuratorius ir dar eilė kitų dalykų būt kalti ..
Perku motociklus senesnius nei 1960m ir ju dalis.
Moskva M1a 1951m
Izh 49 1954m
Jawa 353 1958m
Jawa 360 1967m
Viatka VP-150M
Peugeot 102
860937069
jawasaki
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 39
Užsiregistravo: 18 Rgp 2009, 15:12

Standartinė jawasaki »

Įjungus degimą gal nepakanka įtampos relei posūkių suveikti arba ji pajungta nuo generatoriaus. Reles 2 ritė (pagal pateikta nuotrauką) turi suveikti tik nuo ~1500 aps./min. nes tada generatoriaus įtampa viršyja 6,1 V ir prietaisų skydelyje užgeta krovimo lemputė (1 pavara reikia važiuot ~16km/h, 2-ia ~26 km/h, 3-ia ~37 km/h, 4-ia ~50km/h. Vienzo reikia mokėt su ja važiuot teisingai - apsukėlės. Taigi miesto grustyse ir prie šviesoforų su šviesom, stopais bei posūkiais - akumuliatoriaus stiprybės išbandymas ;)
crbr
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 194
Užsiregistravo: 04 Sau 2008, 00:13
Miestas: Marijampole

Standartinė crbr »

Visi aiskinat apie antra rele bet niekas apie pirma nei zodzio kada ji suveikia. Dar del to variklio gesimo pastebejau, kai suveikia antroji rele arba kai ja pirstu spusteli tada dirba gerai.
jawasaki
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 39
Užsiregistravo: 18 Rgp 2009, 15:12

Standartinė jawasaki »

crbr rašė:Visi aiskinat apie antra rele bet niekas apie pirma nei zodzio kada ji suveikia. Dar del to variklio gesimo pastebejau, kai suveikia antroji rele arba kai ja pirstu spusteli tada dirba gerai.
Rašiau, kad ji atlieka įtampos ribotuvo vaidmenį! Tai ji ir suveikia kai reikia apsaugot nuo per didelės įtampos ypač padidėjus generatoriaus sūkiams. Generatoriui mažinamas žadinimas arba nutraukiamas. Ji veikia dviem pakopom: pirma kai vidurinis kontaktas stovi per viduri tarp kontaktų, antra kai pritraukiamas iki apatinio kontakto ir įtampa paleidžiama į masę per varžą, esančią kitoj pusėj relės. Dirbant varikliui ir kintant sūkiams vidurinysis kontaktas juda tarp tų kontaktų ir gan greitai - "vibracinis įtampos ribotuvas".
crbr
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 194
Užsiregistravo: 04 Sau 2008, 00:13
Miestas: Marijampole

Standartinė crbr »

jawasaki rašė:
crbr rašė:Visi aiskinat apie antra rele bet niekas apie pirma nei zodzio kada ji suveikia. Dar del to variklio gesimo pastebejau, kai suveikia antroji rele arba kai ja pirstu spusteli tada dirba gerai.
Rašiau, kad ji atlieka įtampos ribotuvo vaidmenį! Tai ji ir suveikia kai reikia apsaugot nuo per didelės įtampos ypač padidėjus generatoriaus sūkiams. Generatoriui mažinamas žadinimas arba nutraukiamas. Ji veikia dviem pakopom: pirma kai vidurinis kontaktas stovi per viduri tarp kontaktų, antra kai pritraukiamas iki apatinio kontakto ir įtampa paleidžiama į masę per varžą, esančią kitoj pusėj relės. Dirbant varikliui ir kintant sūkiams vidurinysis kontaktas juda tarp tų kontaktų ir gan greitai - "vibracinis įtampos ribotuvas".
Ačiū, kad paaiškinai.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Tik ne „įtampos ribotuvas“, o „įtampos reguliatorius“. O šiaip viskas paaiškinta teisingai.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!