Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Jawa 360 inkaras
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 28
- Užsiregistravo: 23 Gru 2009, 20:22
Jawa 360 inkaras
Sveiki, noriu paklausti kaip reikia tinkamai sutvarkyti inkarą (nuotrauka: [url]http:\\www.turcinas.lt\nuotraukos\20100306_005.jpg[/url]). Ar tarp plokštelių (1) ir (2) turi būti tušti tarpeliai? Nes dabar ten visiškai pripildyta kažko, ir beveik visi "tarpeliai" yra lygūs su plokštelėm. Ką dar patartumėt atlikti?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 39
- Užsiregistravo: 18 Rgp 2009, 15:12
Re: Jawa 360 inkaras
http://www.jawaold.com/main.php?sec=__b ... ovkov-04#4Rootis rašė:Sveiki, noriu paklausti kaip reikia tinkamai sutvarkyti inkarą (nuotrauka: [url]http:\\www.turcinas.lt\nuotraukos\20100306_005.jpg[/url]). Ar tarp plokštelių (1) ir (2) turi būti tušti tarpeliai? Nes dabar ten visiškai pripildyta kažko, ir beveik visi "tarpeliai" yra lygūs su plokštelėm. Ką dar patartumėt atlikti?
http://www.jawaold.com/main.php?sec=__b ... =mih-09#06
http://www.jawaold.com/main.php?sec=__b ... chkal-0809
-
- Forumietis
- Pranešimai: 28
- Užsiregistravo: 23 Gru 2009, 20:22
-
- Forumietis
- Pranešimai: 28
- Užsiregistravo: 23 Gru 2009, 20:22
Literatūroj rašo, kad kolektoriaus plokštelių tarpeliai turi būti pagilinti, bet naujo inkaro (nuotrauka) tarpeliai yra tame pačiame lygyje kaip ir plokštelės, tai tokį inkarą nusipirkus, prieš dedant į motociklą, dar reiktų pagilinti tarpelius ar kaip?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 39
- Užsiregistravo: 18 Rgp 2009, 15:12
Esmė, kad ten turi būti izoliacija (nelaidu el. srovei), kai ten prisikaupia purvo su angliukų liekanom, tai pasidaro laidu el. srovei - todėl reikia valyti. Manau su nauju rotorium nieko nereikia daryti. Įdomu kodėl kūrei vien dėl to naują temą, kai anoje jau pradėjai klausinėti apie elektrinę dalį?Rootis rašė:Literatūroj rašo, kad kolektoriaus plokštelių tarpeliai turi būti pagilinti, bet naujo inkaro (nuotrauka) tarpeliai yra tame pačiame lygyje kaip ir plokštelės, tai tokį inkarą nusipirkus, prieš dedant į motociklą, dar reiktų pagilinti tarpelius ar kaip?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 28
- Užsiregistravo: 23 Gru 2009, 20:22
Nes čia grynai apie inkarą klausimai, o ten buvo nežinomos problemos diagnozė. Ir jeigu kas nors norės info apie inkarą atsidarys šią temą, o ne senąją.
Grįžtant prie temos kyla dar vienas klausimas ar tarp kolektoriaus plokštelių turi pratekėti elektros srovė? Nes ant mano inkaro srovė tarp plokštelių prateka.
Grįžtant prie temos kyla dar vienas klausimas ar tarp kolektoriaus plokštelių turi pratekėti elektros srovė? Nes ant mano inkaro srovė tarp plokštelių prateka.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 235
- Užsiregistravo: 12 Rgs 2009, 15:26
- Miestas: Vilnius
jei nori patikrinti rotoriu reikia tiktrinti taip - jungi viena laida nuo 220v (nuli )i rotoriaus "+" (ten kur angliukai trinasi ) ,kitas laidas nuo rotoriaus "-" nueina i lemputės (220v) pirmą kontaktą , i kita lemputes kontaktą ateina kitas laidas is 220v (faze),jei lempute uzsidega sujungus grandine reiskia torius trumpina.
Perku motociklus senesnius nei 1960m ir ju dalis.
Moskva M1a 1951m
Izh 49 1954m
Jawa 353 1958m
Jawa 360 1967m
Viatka VP-150M
Peugeot 102
860937069
Moskva M1a 1951m
Izh 49 1954m
Jawa 353 1958m
Jawa 360 1967m
Viatka VP-150M
Peugeot 102
860937069
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
PAVOJINGAS BŪDASmantasfabas rašė:jei nori patikrinti rotoriu reikia tiktrinti taip - jungi viena laida nuo 220v (nuli )i rotoriaus "+" (ten kur angliukai trinasi ) ,kitas laidas nuo rotoriaus "-" nueina i lemputės (220v) pirmą kontaktą , i kita lemputes kontaktą ateina kitas laidas is 220v (faze),jei lempute uzsidega sujungus grandine reiskia torius trumpina.

Tikrinti el. grandinių pralaidumą galima ir mažiau pavojingu būdu ir įtampa. Paprasčiausias multimetras su zumeriu geriausiai tinka.
Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- Forumietis
- Pranešimai: 1386
- Užsiregistravo: 05 Sau 2008, 14:19
- Miestas: Miestas nepridėtas
Nuo akumoliatoriaus galima taip pat lengvai patikrinti.ir tai tikrai nebus pavojinga,nuo 220 tai tikrai pavojinga.Raimis rašė:PAVOJINGAS BŪDASmantasfabas rašė:jei nori patikrinti rotoriu reikia tiktrinti taip - jungi viena laida nuo 220v (nuli )i rotoriaus "+" (ten kur angliukai trinasi ) ,kitas laidas nuo rotoriaus "-" nueina i lemputės (220v) pirmą kontaktą , i kita lemputes kontaktą ateina kitas laidas is 220v (faze),jei lempute uzsidega sujungus grandine reiskia torius trumpina.![]()
Tikrinti el. grandinių pralaidumą galima ir mažiau pavojingu būdu ir įtampa. Paprasčiausias multimetras su zumeriu geriausiai tinka.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 235
- Užsiregistravo: 12 Rgs 2009, 15:26
- Miestas: Vilnius
Deja , bet toki buda nurodo jawa "manualas" ,pats ji naudojauJawistas rašė:Nuo akumoliatoriaus galima taip pat lengvai patikrinti.ir tai tikrai nebus pavojinga,nuo 220 tai tikrai pavojinga.Raimis rašė:PAVOJINGAS BŪDASmantasfabas rašė:jei nori patikrinti rotoriu reikia tiktrinti taip - jungi viena laida nuo 220v (nuli )i rotoriaus "+" (ten kur angliukai trinasi ) ,kitas laidas nuo rotoriaus "-" nueina i lemputės (220v) pirmą kontaktą , i kita lemputes kontaktą ateina kitas laidas is 220v (faze),jei lempute uzsidega sujungus grandine reiskia torius trumpina.![]()
Tikrinti el. grandinių pralaidumą galima ir mažiau pavojingu būdu ir įtampa. Paprasčiausias multimetras su zumeriu geriausiai tinka.

Perku motociklus senesnius nei 1960m ir ju dalis.
Moskva M1a 1951m
Izh 49 1954m
Jawa 353 1958m
Jawa 360 1967m
Viatka VP-150M
Peugeot 102
860937069
Moskva M1a 1951m
Izh 49 1954m
Jawa 353 1958m
Jawa 360 1967m
Viatka VP-150M
Peugeot 102
860937069