Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Paskenduolė

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Kęstutis 57
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 887
Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58

Paskenduolė

Standartinė Kęstutis 57 »

O buvo taip (pradedu jau visai kaip tikras literatas).
Per didijį šių metų tvaną paskendo mano mašinytė. Gal net nepaskendo, gall tik čiut-čiut. Gal net ne čiut-čiut. o biški. Dar, kad aiškiau, tai visai truputėlį,- beveik iki langų. Pagal visų medikų rekomendacijas,- pirmiausiai jai nuleidau kraują,- nutepalinau. Pasirodo, kad mažakraujystė.Iš variklio isbėgo apie 10 litrų vandens ir tik pabaigoje nedidelis kiekis tepalo krešulių, kuro bake situacija panaši. Pakeičiau tepalo filtrą, supyliau naujus tepalus, užkūriau ir variklyje gavosi tepalo ir vandens kokteilis. Tikriausiai kažkur užkampiuose buvo užsislėpusios tvano liekanos.
Ką dabar patarsite daryti? Ar vanduo po kažkiek laiko iš tepalo išgaruos, ar keisti tepalus ir filtrą dar kartą?

Prašau laikytis forumo taisyklių ir pakeisti temos pavadinimą bei pirmoje žinutėje paaiškinti kokia mašina ir metai, kitaip po paros tema bus užrakinta.
Moderatorius

Koks pavadinimas gali dar aiškiau nusakyti situaciją? O dėl modelio,- visus modelius gelbstime vienodai ar bent jau panašiai, nepriklausomai nuo to, kada ir ką jie vežiojo.
Jeigu paskęstų uošvienė, pas oldtimerius nesikreipčiau, o pagalbos ar patarimo ieškočiau kitur. Gal.
Paskutinį kartą redagavo Kęstutis 57 14 Bal 2010, 16:22, redaguota 1 kartą(us).
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Vartotojo avataras
hipis_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 71
Užsiregistravo: 14 Sau 2007, 22:12
Miestas: Kuršėnai

Standartinė hipis_ »

Keisti alyvą ir filtrą dar kartą :wink:
Ford Granada MK1 Coupe 75'
Vartotojo avataras
Kazimieras Grinkevicius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 25 Kov 2010, 16:31
Miestas: Kauno raj. Kačerginė

Standartinė Kazimieras Grinkevicius »

Siūličiau išsiplauti varikli. Nusiperki alyvos praplovėja (ne atskiedėja kur reik į varikli pilti kartu su tepalu o praplovėja. Parsiduoda 4-5 l talpomis) Išleidi kas yra likę variklyje, supili, pagal instrukcijas turi padirbėti, bet jeigu indėkluose ir kitose mažuose tarpuse bus likusio brudo, teks ardyti variklį ir plauti rankiniu būdu. :cry:
artukas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 63
Užsiregistravo: 11 Vas 2008, 20:46

Standartinė artukas »

O gal geriau is pradziu netgi neuzkurineti, o pakeitus tepalus, issukti zvakes ir patampyti buksyruojant.
Vartotojo avataras
Kazimieras Grinkevicius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 25 Kov 2010, 16:31
Miestas: Kauno raj. Kačerginė

Standartinė Kazimieras Grinkevicius »

artukas rašė:O gal geriau is pradziu netgi neuzkurineti, o pakeitus tepalus, issukti zvakes ir patampyti buksyruojant.

Vandenį prasukant iš cilindro išvarys stumoklis. Važiuojanti ji buvo prieš tai (taip bent jau supratau). Esmė yra pačiame variklyje kur tepalas su vandeniu susimaišes. :wink:
Vartotojo avataras
Kęstutis 57
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 887
Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58

Paskenduolė.

Standartinė Kęstutis 57 »

Variklis jau užsikuria. Gal ne visi cilindrai, bet bando dirbti. Čia jau sekanti,- laidų ir vožtuvų problema. Pakolkas mano rebusai, tai tapalo ir vandens kokteiliai.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Arisimo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 659
Užsiregistravo: 08 Spa 2008, 22:59
Miestas: Jonava

Standartinė Arisimo »

Vienareikšmiškai dar kartą praplauti variklį ir pasikeisti tepalus su filtru. O tada jau žiūrėti kaip ten kas, gal nereikės variklio ardyti. O kaip su greičių dėže ir reduktoriumi:?:
Vartotojo avataras
Kazimieras Grinkevicius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 95
Užsiregistravo: 25 Kov 2010, 16:31
Miestas: Kauno raj. Kačerginė

Standartinė Kazimieras Grinkevicius »

Tik išdžiovinti garaže ir stengtis kuo aukštesnėje temperatūroje. Dar geriau būtų į dažymo kamera ikišti ten nors aukšta temperatūra iki 80 laipsnių .
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1967
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

Vanduo bus ir pavarų dėžėje, ir galiniame tilte.Greitas receptas- išleisti košę ir pakeisti nauju tepalu...
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 543
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

Kazimieras Grinkevicius rašė:
artukas rašė:O gal geriau is pradziu netgi neuzkurineti, o pakeitus tepalus, issukti zvakes ir patampyti buksyruojant.

Vandenį prasukant iš cilindro išvarys stumoklis. Važiuojanti ji buvo prieš tai (taip bent jau supratau). Esmė yra pačiame variklyje kur tepalas su vandeniu susimaišes. :wink:


Na, kad neišvarys. Nebent žvakes išsukus. Kaip žinia jei variklis keturtaktis yra 4 ciklai - įsiurbimas, suspaudimas, darbo taktas ir išmetimas. Iki išmetimo yra suspaudimas kada abu vožtuvai uždaryti. O skystis nesuspaudžiamas tad jei jo bus pakankamai daug atsitiks tai kas vadinama hidrosmūgiu (jei tik pavyks pakankamai energingai suktelti, pvz tempiant).