Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
408
|
Parašytas: 2010 Rgs 19 Sek, 21:26 |
|
Užsiregistravo: 2010 Sau 24 Sek, 21:44 Pranešimai: 548 Miestas: Klaipeda
|
Ačių, nuotraukose man pasirodė kad jos yra mažo diametro.
_________________ M 408 1968 MZMA M 2140 1979 AZLK M 21406 1980 AZLK GAZ 2401 1975 IŽ P-3 1984 IŽ J-2K 1966 Elektron 1979 Ryga 5 1968 8 650 26254
|
|
Į viršų |
|
|
Geodezininkas
|
Parašytas: 2010 Rgs 20 Pir, 15:47 |
|
Užsiregistravo: 2009 Lap 25 Tre, 22:22 Pranešimai: 724 Miestas: Kaunas
|
Čia orginalus toks tvirtinimas atsarginio rato?
Prikabinti failai: |
zapaske.jpg [ 39.75 KiB | Peržiūrėta 1119 kartus(ų) ]
|
_________________ Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2010 Rgs 20 Pir, 17:51 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8584 Miestas: Alytus
|
Geodezininkas rašė: Čia orginalus toks tvirtinimas atsarginio rato?
Vėlesniųjų M407 buvo toks, todėl galima spėti, kad ir M403 toks turėtų būti.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
Geodezininkas
|
Parašytas: 2010 Rgs 24 Pen, 16:42 |
|
Užsiregistravo: 2009 Lap 25 Tre, 22:22 Pranešimai: 724 Miestas: Kaunas
|
sugalvojau dar vieną galvos skausmą sau. Kažkaip buvau įsitikinęs, kad 403 variklis toks pat kaip 408 (buvo taip man kažkada pasakota), ir kiek buvo tekę apardyt 407-tų tai pas juos varikliai matyt jau irgi buvo 408. Taip kad buvau sau ramus, o dabar peržiūrėjau pagal knygas panašumus skirtumus ir pamačiau kad 403 nuo 407 skiriasi ten kad tepalo slėgio daviklis variklyje arčiau salono, o 403 arčiau radiatoriaus. O palyginus su 408 tai 403 turi žymiai daugiau skirtumų: karbiuratorius, jo kolektorius, viršutinis dangtelis, degimas, tepalo filtro tvirtinimo vieta, prie grubaus valymo tepalo filtro yra kažkoks išėjimas šlangai langų apiplovimui (pirmą kart girdžiu kas čia per išmislas), tepalo daviklis stovi šonu, nuo pompos kuro vamzdukas aišku kitaip eina, iš tepalo filtro šlanga eina į variklį prie kuro pompos, salono šildymo kraniukas kitoks, karteryje tepalo siurblys kitoks.
Norėčiau paklausti:
1. kur ant variklio rašosi numeris, modelis?
2. kokie skirtumai 407 ir 403 variklio?
3. ar galima į 408 perdėt 403 dalis, ar ten jau yra daugiau vidinių skirtumų ir tai būtų nesamonė? labiausiai neramina kad ten cirkuliacinė vandens ir tepalo apytaka pasikeitus. Šlangos skirtingose vietose įeina išeina.
_________________ Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
|
|
Į viršų |
|
|
Geodezininkas
|
Parašytas: 2010 Rgs 24 Pen, 16:58 |
|
Užsiregistravo: 2009 Lap 25 Tre, 22:22 Pranešimai: 724 Miestas: Kaunas
|
Beje gal turit kas gerų išsamių foto su originalios komplektacijos varikliais, kuriose viskas labai gerai matytus?
_________________ Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
|
|
Į viršų |
|
|
Geodezininkas
|
Parašytas: 2010 Rgs 24 Pen, 18:26 |
|
Užsiregistravo: 2009 Lap 25 Tre, 22:22 Pranešimai: 724 Miestas: Kaunas
|
numeris radau vienoj foto, kad kažkur prie starterio
_________________ Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
|
|
Į viršų |
|
|
Geodezininkas
|
Parašytas: 2010 Rgs 25 Šeš, 20:20 |
|
Užsiregistravo: 2009 Lap 25 Tre, 22:22 Pranešimai: 724 Miestas: Kaunas
|
Šiandien buvau garaže apžiūrėjau turimus variklius, visi 408 blyn (prie starterio numeris yra). Radau dvi greičio dėžes 407 tik perdaryti bėgių perjungimai, dabar tyrinėju ar eina surinkt kažką originalaus iš jų + dar 408 rastų bėgių perjungimo dalių.
_________________ Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
|
|
Į viršų |
|
|
Geodezininkas
|
Parašytas: 2010 Rgs 25 Šeš, 20:30 |
|
Užsiregistravo: 2009 Lap 25 Tre, 22:22 Pranešimai: 724 Miestas: Kaunas
|
Nerandu knygose normaliai nupieštos greičių dėžės metalinės dalies su kuria tvirtinasi prie rėmo ten šalia kardano. Ar jis 403 kaip ir 407 turi tvirtintis prie dėžės su 1 varžtu ir apvalia guma? Nes viena yra su kažkokia pailga stačiakampe guma, kuri yra to metalo viduje ir ten vartosi? Manau tas su apvaliu viduriu turėtų būti.
_________________ Visi mirė iš juoko, o aš likau gyvas.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 144 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|