Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Sveiki. Dnepr yra puikus opozitas, bet po maždaug aštuonių metų stovėjimo garaže jis nelabai nori kurtis. Pakeičiau žvaklaidžius, bet nedaeina iki jų elektrą ir žvakė neduoda kibirkšties. Elektrą visur patikrinau, viskas ateina į ritę, tik neateina į varžtelius prie kurių prisisuka žvaklaidžiai. Man pasirodė keista, kad įjungus degimą neveikia signalas, bet pasitelkus kaimyno pagalbą, pakeiteme laidų vietas, bet jis vistiek kaip neveikė taip ir neveikia. Šeimininkui šitą papasakojus, jis pasakė, kad reikia reguliuoti srovės nutraukėją. Gal galite paaiškinti kaip tai padaryti?
(apačioj pridėjau jo nuotrauką, jeigu netyčia netaisyklingai pavadinau jį)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Tai ne pertraukėjas, o išcentrinis degimo ankstintojas. Jei į žvaklaidžius neateina kibirkštis, gali būti ir babinų arba kontaktų (per didelis tarpas, nesusiliečia) kaltė. Jei signalas neveikia, gali būti ir pačio signalo kaltė, pasenęs pasikimšęs, sudegus ritė. Įjungus degimą lemputė dega? Ar tie sukeisti laidai tikrai buvo kažkieno neteisingai sujungti ar tik taip manėt?
pravalyk kontaktus smulkiu svitriniu, sureguliuok tarpeli , kad butu 0,5 mm,
istatyk kibirksties padavima 3mm nuo VMT,pajunk i babina tiesiai pliusa nuo akumuliatoriaus , kita laida nuo pertraukejo, akumuliatoriaus minusa paduok ant variklio bloko, vualia kibirkstis uzvedimui yra
pamirsau parasyt kad kai istatinesi kibirksties kampa praskesk ankstintojo auseles
Del babinos. Jei ji tau visvien neveiks, patikrink, testeriu, kontaktus, ir jei viskas gerai. Padek siltai kur, nes jos buna pritrauke, dregmes. Ir dar kur junges zvaklaidziai, prie tu varsteliu is krastu yra po ausele jas reikia vienodai sureguliuati.
[quote="Guolis"]pravalyk kontaktus smulkiu svitriniu, sureguliuok tarpeli , kad butu 0,5 mm,
istatyk kibirksties padavima 3mm nuo VMT,..........
3mm nuo VMT(BMT)tinka tik ižo jupiterio varikliui .nepatarinek jei neišmanai . reguliuok degima pagal i smagrati iskaltas žymas.yra pažymetas degimo laikas, poto seka v.m.t. žyma .nureguliuok kad skestusi kontaktai ties degimo žyma,gali prisijunkt lempute nuo kontakto kad matytum kada tiksliai skeciasi.gali palikt pora m m weliwesni degima nes 76benzino nebera o 95trumpiau dega cilindruose.tarpelis kontaktu0,5mm kaip ir sake,o kad kibirksties nera tai ta degimo rite,babina,kalta ,prisijunk dvi maskvitines arba nuo kontaktinio netranzistorinio degimo babinas lygegreciai ir vargo nematysi.
3mm ir yra zyma ant smagracio, tiksliau ten viena kibirksciai kita voztuvams, tingiu knygos lapus ikelinet. be to vistiek reik pavazinejus dar pasukinet, ant dirbancio variklio
pas mane ant smagračio dvi ira.viena degima rodo.mazdaug7mm iki v.m.t. o kita iskalta lygiai ties v.m.t. kai voštuvus reguliuoji nesvarbu tos mietkes ,reikia žiuret kad reikiamas tarpelis butu per visa laika kol pakelikas neužlipa ant kumštelio.(suspaudimo metu,darbo metu).tikrai ta mietke nereikalinga voštuvam reguliuot.