Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Neįprastos konstrukcijos varikliai

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Šiek tiek ne į temą, bet manau čia geriausiai tinka. Štai dar kartą įrodymas kokius nestandartinius sprendimus Britai taikė savo technikoje. Tokius variklius montavo pirmuose keleiviniuose "Deltic" šilumvežiuose, kurie pakeitė garvežius
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Leidau sau šį pranešimą ištraukti iš kitur ir ta proga pradėti naują temą. Jei kalbėtume apie šį variklį (viršuje), manau, kad britai tiesiog pritaikė vokiečių idėją. O tiksliau- tai garsusis variklis Jumo205- dvitaktis dyzelis su priešpriešiais vaikštančiais stūmokliais. Paimti 3 tokie varikliai ir sujungti žvaigžde.
Paskutinį kartą redagavo Raimis 27 Lie 2010, 18:43, redaguota 1 kartą(us).
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
blackrawen
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 512
Užsiregistravo: 26 Vas 2010, 15:56
Miestas: Kuršenai-Vilnius

Standartinė blackrawen »

pirma syki toki varikli pamaciau aciu uz foto raimi labai ispudingas :puiku:
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Foto įdėjau ne aš, o kolega TVR. Jam reikėtų ir dėkoti. O štai kaip atrodo Jumo 205 pjūvis.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

O čia nesupjaustytas Jumo 205:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Veikimo principą paaiškinantis piešinukas.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Dar vienas vaizdas paties pirmojo temoje parodyto variklio. Variklis pavadintas DELTIC pagal graikų raidę Delta, kuri yra trikampio formos. Anglijoje juos pagal Junkers licenciją gamino D Napier & Son, firma. Nuotrauka- iš Jungtinės Karalystės nacionalinio geležinkelio muziejaus.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Jeigu galima sujungti tris Jumo205, tai kodėl nepadarius to su keturiais ?! Toks variklis taip pat buvo pagamintas ir vadinosi Jumo223. 24 cilindrai, 48 stūmokliai. :shock:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
blackGhotc
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 262
Užsiregistravo: 05 Spa 2008, 13:39
Miestas: Šalčininkai

Standartinė blackGhotc »

Ir kiek apsisūkimų per minute galėjo toks Jumo223 išvystit? Kiek toks variklis turėjo arklio jėgų?
UninstallLight :)
Vartotojo avataras
Fon
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4029
Užsiregistravo: 06 Geg 2005, 22:35
Miestas: Vilnius

Standartinė Fon »

Sklando gandai , kad po karo rusai išsivežė 223-čią , aišku , kam ... Apsisukimų tai nekažin kiek , 4.400 max. bet užtat arklių 2.500 :shock: . Reduktorius darė iš 4400 tiek , kiek reikia :D
+370 610 60134
Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok