Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
nu tu brolau duodi Aišku, kad lengviau yra variklį išardyt, nušlifuot galvą, pritrint vožtuvus, viską sureguliuot ir žinot kuo važiuoji, nei ieškot visokio mėšlo, tai gal dar dyzelio įpilam oktano numušimui. Man atrodo, lengviau yra pritaikyt šiuolaikiniam naudojimui, nei verstis per galvą dėl sunkiai įkandamų dalykų
Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje.
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija
867075925
Vakar, neršdamas rusiško interneto platybes, užtikau tokį "Za ruliom" straipsnį apie benziną.Suprantantys rusiškai paskaitys patys, o nesuprantantiems pasakysiu vieną labai svarbų momentą.Ten rašoma, kad šiuolaikinių benzinų oktaninis skaičius pasiekiamas ne tetraetilšvino pagalba, kaip buvo seniau, ir dėl to ilgėdavo degimo laikas,o naudojant lakiuosius eterius, dėl ko degimo laikas net sutrumpėja. Todėl galima daryti išvada, kad šiuolaikiniai aukštaoktaniniai benzinai nėra kenksmingi seniems varikliams, ką patvirtina ne vieno forumiečio atsiliepimai apie tokio benzino naudojimą savo TP. http://www.zr.ru/a/13136
Kalvis rašė:Vakar, neršdamas rusiško interneto platybes, užtikau tokį "Za ruliom" straipsnį apie benziną.Suprantantys rusiškai paskaitys patys, o nesuprantantiems pasakysiu vieną labai svarbų momentą.Ten rašoma, kad šiuolaikinių benzinų oktaninis skaičius pasiekiamas ne tetraetilšvino pagalba, kaip buvo seniau, ir dėl to ilgėdavo degimo laikas,o naudojant lakiuosius eterius, dėl ko degimo laikas net sutrumpėja. Todėl galima daryti išvada, kad šiuolaikiniai aukštaoktaniniai benzinai nėra kenksmingi seniems varikliams, ką patvirtina ne vieno forumiečio atsiliepimai apie tokio benzino naudojimą savo TP. http://www.zr.ru/a/13136
Kad čia panašiau į šmierą, nei švino pakaitalą. Pilamas į tepalą, o ne į kurą. Švinas juk reikalingas kontaktui su vožtuvų darbiniais paviršiais, tepalas ten nepasiekia, jei gumelės sveikos