deja, bet daug ko nepastebėjote žiūrėdamas šį filmuką. net juokinga pasidarė. tai jau virinimas rankomis nebe lygis jau? spakliavimas ir dažymas ir gi? o jau karterio išplovimas tai išvis tragfedija. tai idomui kaip dabar žmonės restauruodami namuose tai daro? o ne neša pas robotus ar kompiuterius? Kaip skant dar neteko matyt ižo ar jawos ar kokio uralo iš gamyklos kad būtų kreivas, blogai nudažytas...Montvydas rašė:Irbito gamykloj vaizdelis nekoks, net neisivaizdavau kad gamyba tokia atsilikusi ir degraduojanti, viskas daroma is akies, alkunini ir paskirstymo veleneli isodina plaktuko ir kalto pagalba, slifavimai atliekami ant paprasto smirgelio, surinkti ratai "testuojami" is akies, motoristas surinktam varikliuj nueme karteri nunese i kazkokia vonia pramakalavo matomai apdirbimo atliekas praplove, matyt sis varikliukas eis kokiam virsininko pazystamui ar pan... kiti varikliai paliekami likimo valiai... liulkas spakliuoja, trina moteriskes rankiniu budu, virinimas irgi rankiniu budu... darbo apsaugos priemoniu isvis nerasta, cia ne gamykla o kalve kur viskas atliekama kuju, ... surinkimo kokybe labai priklauso nuo darbuotoju nuotaikos, bet nuotaikos speju nera, nes tokiam kalviu tvarte ir negali but dirbant diena is dienos... vienu zodziu kraupu, ir cia atsilikimas ne 20m o visas koki 80m kol dar nebuvo israstas konvejeris, pas vokieciu jau per kara buvo daug moderniau, ir kai kuriu forumieciu garazai daug geriau atrodo... o cia daugumos forumieciu kiemuose, kurie teigia kad rusiska tehnika geresne, stovi vakarietiska, amerikietiska, japoniska ir pan. technika kuri naudojama kasdien tuo tarpu ir taisant rusiskas tecnika, turiu omeny detaliu ieskojima, vaziavima pas meistru ir pan... tehnikos gerumo/patvarumo nuiansai isryskeja tada kai ja naudoji kasdien ir pravaziuoji nemazai km, tegul tie kurie teigia kad rusiska technika geresne tegul su ja pavazineja kokius 5metus diena is dienos manau kad po tokio bandymu nebekiltu klausimu ar geriau bmw ar ural... man juokingos tokios kalbos ir pamastymai dar apie kazkokius karus ir pan... nes kaip pvz jei dabar kiltu karas ir kaip pvz reiktu bekt is vln i kokia klp tai ural butu ties vievu bmw but jau kaune, ural butu kaune bmw butu nebetoli klp apie 100km, o ural vairuotojas kaune suprastu kad klp nepasieks is vis tai liktu geriausia iseitis nusisaut paciam...
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Uralo gamykla 2007
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 272
- Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
- Miestas: Kupiskis
-
- Forumietis
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 07 Rgs 2006, 15:04
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 112
- Užsiregistravo: 10 Spa 2005, 13:41
Viska pastebejau kad tik visko nerasiau nes ir taip daug prirasiau... man asmeniskai rankinis darbas nera tragedija jei tai daroma namu salygom bet cia juk gamykla ir gaminami nauji motociklai o spakliaus isvis neturetu but, o karteri isplove tik vienam varikliui, visi varikliai jau buvo surinkti tik va viena kazkodel isarde nunese ir tazika ir praplove... esu mates ne viena nauja ural ar dnepr nudazymas siaip sau, remo suvirinimo siules apsnargliotos... dar pasikartosiu ir pasakysiu KRAUPU...Nerijus666 rašė:deja, bet daug ko nepastebėjote žiūrėdamas šį filmuką. net juokinga pasidarė. tai jau virinimas rankomis nebe lygis jau? spakliavimas ir dažymas ir gi? o jau karterio išplovimas tai išvis tragfedija. tai idomui kaip dabar žmonės restauruodami namuose tai daro? o ne neša pas robotus ar kompiuterius? Kaip skant dar neteko matyt ižo ar jawos ar kokio uralo iš gamyklos kad būtų kreivas, blogai nudažytas...Montvydas rašė:Irbito gamykloj vaizdelis nekoks, net neisivaizdavau kad gamyba tokia atsilikusi ir degraduojanti, viskas daroma is akies, alkunini ir paskirstymo veleneli isodina plaktuko ir kalto pagalba, slifavimai atliekami ant paprasto smirgelio, surinkti ratai "testuojami" is akies, motoristas surinktam varikliuj nueme karteri nunese i kazkokia vonia pramakalavo matomai apdirbimo atliekas praplove, matyt sis varikliukas eis kokiam virsininko pazystamui ar pan... kiti varikliai paliekami likimo valiai... liulkas spakliuoja, trina moteriskes rankiniu budu, virinimas irgi rankiniu budu... darbo apsaugos priemoniu isvis nerasta, cia ne gamykla o kalve kur viskas atliekama kuju, ... surinkimo kokybe labai priklauso nuo darbuotoju nuotaikos, bet nuotaikos speju nera, nes tokiam kalviu tvarte ir negali but dirbant diena is dienos... vienu zodziu kraupu, ir cia atsilikimas ne 20m o visas koki 80m kol dar nebuvo israstas konvejeris, pas vokieciu jau per kara buvo daug moderniau, ir kai kuriu forumieciu garazai daug geriau atrodo... o cia daugumos forumieciu kiemuose, kurie teigia kad rusiska tehnika geresne, stovi vakarietiska, amerikietiska, japoniska ir pan. technika kuri naudojama kasdien tuo tarpu ir taisant rusiskas tecnika, turiu omeny detaliu ieskojima, vaziavima pas meistru ir pan... tehnikos gerumo/patvarumo nuiansai isryskeja tada kai ja naudoji kasdien ir pravaziuoji nemazai km, tegul tie kurie teigia kad rusiska technika geresne tegul su ja pavazineja kokius 5metus diena is dienos manau kad po tokio bandymu nebekiltu klausimu ar geriau bmw ar ural... man juokingos tokios kalbos ir pamastymai dar apie kazkokius karus ir pan... nes kaip pvz jei dabar kiltu karas ir kaip pvz reiktu bekt is vln i kokia klp tai ural butu ties vievu bmw but jau kaune, ural butu kaune bmw butu nebetoli klp apie 100km, o ural vairuotojas kaune suprastu kad klp nepasieks is vis tai liktu geriausia iseitis nusisaut paciam...
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1412
- Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
- Miestas: Alytus
Žmonės inpranta spaust stabdžius iki dugno, tada nemoka valdyt paprastų stabdžių...Gvidas rašė:Ir dar dėl elektronikos: kodėl tai jau toks blogis?Aišku nesamonė, kad mašinos jau gali pačios prisiparkuoti, bet tarkim koks ABS padeda išgelbėti ne vieną gyvybę... O GPS padeda nepasiklysti, ir nereikia gadinti degalų nei nervų klaidžiojant po miestą.
Navigacija irgi bukina, žmogus pats negalvoja, tik daro kas pasakyta - atpranta galvot...
Tai sakau, tai turi pliusų dėl patogumo, bet kita vertus, vyksta žmogaus evoliucija in blogą pusę, čia net tyrimų duomenim įrodyta.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1412
- Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
- Miestas: Alytus
Teisingai parašyta. Skiriasi žmonių požiūriai, ir kiekvienas pagal save renkasi.Paviekšniai rašė:Kokia diskusija išsivystė iš tokios, regis, nekaltos temos...Ir beveik be reikalo: kas mėgsta krapštytis ir turi tam laiko - lai krapštosi. Kas nemėgsta - lai veža meistrams ir duoda jiems uždirbti. Kokios bėdos? Man tik keistas požiūris, kad senovinės technikos gerbėjas turi pats nuo A iki Z viską savo rankom daryti, kiekvieną darbą mokėti, kiekvieną subtilybę išmanyti... Kitu atveju jam esą vieta kompiuteristų forume
Gal... Bet jei aš nemoku perrinkti seno "Ižo" ar "Moskvičiaus" variklio, ar aš tuo pačiu negaliu būti tokio motociklo ar automobilio turėtojas ir gerbėjas? Skaitinėju forumą, domiuosi projektais (didžiulė pagarba kolegoms Black, Zazrali ir kitiems už jų darbus), bet suvokiu, kad pats kažką pabandyti galėsiu nebent išėjęs į pensiją...
Retorinis klausimas: kaip manot, kiek žmonių, senoviškos technikos gerbėjų ir turėtojų kokioje Vokietijoje ar Austrijoje patys restauruoja, perrinkinėja savo 50-80 metų aparatus, kainuojančius tikrai daugiau nei trisdešimties "Dnepras" ar "Žiguliukas"? Vienas kitas - gal, tikiu, bet tikrai ne dauguma.
Tad ir ginčai, čia užvirę, yra visgi be prasmės ir pabaigos. Žmogui tinka tai, ką rusai tebegamina toje gamykloje? Valio, lai perka, krapšto, važiuoja, džiaugiasi. Kitas nori modernesnio aparato - ieško tokio ir džiaugiasi tokiu. Ir abu bus teisūs
-
- Forumietis
- Pranešimai: 71
- Užsiregistravo: 19 Rgs 2008, 19:21
- Miestas: Panevėžys
Na šiaip lyginti rankų darbą su konvejeriu... Juk Irbite veikia GAMYKLA, kurios tikslas turėtų būti pagaminti kokybiškus daiktus. Aišku restauraciją visi atlieka rankomis, nes kitaip ir nelabai įmanoma, bet Irbitas pagamina 2000 motociklų per metus: o kokybiška restauracija dažnai užtrunka ne vienerius metus VIENAM motociklui.Nerijus666 rašė:deja, bet daug ko nepastebėjote žiūrėdamas šį filmuką. net juokinga pasidarė. tai jau virinimas rankomis nebe lygis jau? spakliavimas ir dažymas ir gi? o jau karterio išplovimas tai išvis tragfedija. tai idomui kaip dabar žmonės restauruodami namuose tai daro? o ne neša pas robotus ar kompiuterius? Kaip skant dar neteko matyt ižo ar jawos ar kokio uralo iš gamyklos kad būtų kreivas, blogai nudažytas...Montvydas rašė:Irbito gamykloj vaizdelis nekoks, net neisivaizdavau kad gamyba tokia atsilikusi ir degraduojanti, viskas daroma is akies, alkunini ir paskirstymo veleneli isodina plaktuko ir kalto pagalba, slifavimai atliekami ant paprasto smirgelio, surinkti ratai "testuojami" is akies, motoristas surinktam varikliuj nueme karteri nunese i kazkokia vonia pramakalavo matomai apdirbimo atliekas praplove, matyt sis varikliukas eis kokiam virsininko pazystamui ar pan... kiti varikliai paliekami likimo valiai... liulkas spakliuoja, trina moteriskes rankiniu budu, virinimas irgi rankiniu budu... darbo apsaugos priemoniu isvis nerasta, cia ne gamykla o kalve kur viskas atliekama kuju, ... surinkimo kokybe labai priklauso nuo darbuotoju nuotaikos, bet nuotaikos speju nera, nes tokiam kalviu tvarte ir negali but dirbant diena is dienos... vienu zodziu kraupu, ir cia atsilikimas ne 20m o visas koki 80m kol dar nebuvo israstas konvejeris, pas vokieciu jau per kara buvo daug moderniau, ir kai kuriu forumieciu garazai daug geriau atrodo... o cia daugumos forumieciu kiemuose, kurie teigia kad rusiska tehnika geresne, stovi vakarietiska, amerikietiska, japoniska ir pan. technika kuri naudojama kasdien tuo tarpu ir taisant rusiskas tecnika, turiu omeny detaliu ieskojima, vaziavima pas meistru ir pan... tehnikos gerumo/patvarumo nuiansai isryskeja tada kai ja naudoji kasdien ir pravaziuoji nemazai km, tegul tie kurie teigia kad rusiska technika geresne tegul su ja pavazineja kokius 5metus diena is dienos manau kad po tokio bandymu nebekiltu klausimu ar geriau bmw ar ural... man juokingos tokios kalbos ir pamastymai dar apie kazkokius karus ir pan... nes kaip pvz jei dabar kiltu karas ir kaip pvz reiktu bekt is vln i kokia klp tai ural butu ties vievu bmw but jau kaune, ural butu kaune bmw butu nebetoli klp apie 100km, o ural vairuotojas kaune suprastu kad klp nepasieks is vis tai liktu geriausia iseitis nusisaut paciam...


Jawa 350/634 1983 m.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Moto
Rusiški motociklai pastatyti į vieną gretą su mediniais šaukštais ar matrioškomis. Juos perka vakarai ne tam kad važinėt, o kaip beveik senovės meistrų, beveik senovinėmis ( ne senomis) technologijomis padarytus ( ne pagamintus) eksponatus. Tinka kokiame nors sąskridyje parodyti, kad nors pagaminta Rusijoje, bet burzgia ir net pajuda iš vietos. Taip pat niekada nepamiršta pridurt, kad tai beveik prieš 80 metų nukopijuoto BMW truputį modernizuota kopija.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1412
- Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
- Miestas: Alytus
Tai va, reikia tik džiaugtis kad dar gyvuoja "senieji amatai". Kam tai patinka, tegu perka. Jei nepatiktų, seniai būt bankrutavę. Kodėl taip ilgai gamino Rover Mini, VAZ-2106 ir pan? Kodėl Kinijoj gamina M-72? Tai reiškia yra kam patinka, daiktas klasikinis ir jam didelių tobulinimų nereikia. O išlikus Ural gamybos technologija tik dar labiau suteikia daiktui vertės. O kai kurie, atrodo, norit, kad ir to, stebuklingai išlikusio daikto neliktų... Kaip kad neliko Iž, Sarkana Zvaigzne ir kitų... Nesuprantu, kam dar būt tokiam forume, jei skaitot kad viskas turi būt modernu... Atrodo, kad jum ta "nemoderni" gamykla trukdo... Liūdna.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 18 Bir 2009, 18:12
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1412
- Užsiregistravo: 29 Vas 2004, 00:03
- Miestas: Alytus