Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
tomasmlt rašė:Kadangi sulaukiau nemazai klausimu, kaip susitvarkiau dokmentus, trumpai apie tai.
Motocikla atidave giminaitis gudziais 1997-98, dokumentu taip ir nerado, pasimirus savininkui, sugalvojau kad reikia pabandyti susitvarkyti. Parasiau prasyma i Lietuvo ypatingaji archyva, nurodziau kur savinikas gyveno, +/- metus kada motociklas atsirado, rusika valstybini numeri. Gavau "spravke", kad tikrai toks daugtas buvo registruotas tokio zmogaus vardu. Tada, i regitra kad sutikrintu numerius remo ir isduotu pazyma jog toks daiktas egzistuoja o tada pas notarus, mociutei atstate nuosavybes teise, po to regitra, viskas atsistojo ~ 200 Lt, neskaiciuojant vazinejimu motca veziojimu.
Net ir prie "ruso" kiekviena transporto priemonė turėjo būti registruota , tam kad butu galima nustatyti nuosavybės teises. Visa informacija laikoma Lietuvos ipatingajame archyve.
Aš kalbu apie aliuminę lentelę, kuri yra ant priekinės rėmo dalies (kur priekinė šakė tvirtinasi). Ji būna pritvirtinta dviemis kniedėmis, joje yra išspaustas rėmo numeris ir kiti motociklo duomenys - pagaminimo metai ir pan... Jeigu tos lentelės ten nėra, tau yra dvi išeitys: 1. Nupirkti kitą tokio paties motociklo rėmą su tvarkingais dokumentais, viską nuo savo motociklo perkrauti į nupirktą rėmą ir atitinkamai registruoti savo vardu. 2. Palikti motociklą be dokumentų. Kuo ta lentelė yra svarbi? Tavo atveju, tai yra vienintelė vieta, ant kurios yra nurodytas motociklo rėmo numeris, kadangi IŽ 56 buvo paskutinis motociklas, ant kurio rėmo (virš galinio amortizatoriaus) gamykloje buvo kalami rėmo numeriai. Ant vėlesnių metų modelių, tas jau nebuvo daroma. O kaip žinoma, motociklas be rėmo numerio tai tas pats, kaip bet kuris iš mūsų be vardo ar pavardės ir jo priregistruoti tvarkingai neįmanoma. Mano atveju aš net dokumentus turiu motociklo, tačiau lentelės nėra ir neįmanoma man jo persirašyt.
Moteris už vairo, kaip žvaigždė danguje - tu ją matai, o ji tavęs ne.
Nerijus_ rašė:Aš kalbu apie aliuminę lentelę, kuri yra ant priekinės rėmo dalies (kur priekinė šakė tvirtinasi). Ji būna pritvirtinta dviemis kniedėmis, joje yra išspaustas rėmo numeris ir kiti motociklo duomenys - pagaminimo metai ir pan... Jeigu tos lentelės ten nėra, tau yra dvi išeitys: 1. Nupirkti kitą tokio paties motociklo rėmą su tvarkingais dokumentais, viską nuo savo motociklo perkrauti į nupirktą rėmą ir atitinkamai registruoti savo vardu. 2. Palikti motociklą be dokumentų. Kuo ta lentelė yra svarbi? Tavo atveju, tai yra vienintelė vieta, ant kurios yra nurodytas motociklo rėmo numeris, kadangi IŽ 56 buvo paskutinis motociklas, ant kurio rėmo (virš galinio amortizatoriaus) gamykloje buvo kalami rėmo numeriai. Ant vėlesnių metų modelių, tas jau nebuvo daroma. O kaip žinoma, motociklas be rėmo numerio tai tas pats, kaip bet kuris iš mūsų be vardo ar pavardės ir jo priregistruoti tvarkingai neįmanoma. Mano atveju aš net dokumentus turiu motociklo, tačiau lentelės nėra ir neįmanoma man jo persirašyt.
O jeigu nusiperku toki pat moto nuo jo nusiimu ta lentele ir uzsidedu ant savo motociklo? Arba jeigu apskritai pasidarau identiska lentele? Nemanau, kad visa tai padaryti butu sunkiau negu skesti poperizme Ypatingame sarase.
Eziuxxx rašė:O jeigu nusiperku toki pat moto nuo jo nusiimu ta lentele ir uzsidedu ant savo motociklo? Arba jeigu apskritai pasidarau identiska lentele? Nemanau, kad visa tai padaryti butu sunkiau negu skesti poperizme Ypatingame sarase.
Uždėti ta lentele nuo kito motociklo , gal ir pavyktu .(Galbut pasiteisinti galėtum jog ji nukrito ir pats pritvirtinai ja) Perkalti skaičius nebus lengva . Bet regitroję pastebės kad prie lenteles buvo prikisti pirštai , tai bus tas pats ,kad su voktu motociklu atvažiuotum pas juos.
Eziuxxx rašė:O jeigu nusiperku toki pat moto nuo jo nusiimu ta lentele ir uzsidedu ant savo motociklo? Arba jeigu apskritai pasidarau identiska lentele? Nemanau, kad visa tai padaryti butu sunkiau negu skesti poperizme Ypatingame sarase.
Uždėti ta lentele nuo kito motociklo , gal ir pavyktu .(Galbut pasiteisinti galėtum jog ji nukrito ir pats pritvirtinai ja) Perkalti skaičius nebus lengva . Bet regitroję pastebės kad prie lenteles buvo prikisti pirštai , tai bus tas pats ,kad su voktu motociklu atvažiuotum pas juos.
prie to pacio noriu paklaust apie lenteles jaigu remas yra smeliuojamas gruntuojamas ir po to dazomas ka tokiu atveju reiktu daryti su lentele ypac jai po ja rudziu yra.