Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Fon
|
Parašytas: 2011 Spa 14 Pen, 15:03 |
|
Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35 Pranešimai: 4029 Miestas: Vilnius
|
Virš galvos , galvoj - čia jau kazuistika ... Sakyčiau , kad , nepriklausomai nuo to , ar velenėlis sukasi pačioj galvoj išdrožtose skylėse , ar jam padaryta surenkama gulykla (labai jau čia primityviai parašiau ) , visvien tai bus OHC . Esmė tame , kad jis yra viršuj , galvoj , ir sukasi grandinės , dantračių , ar ,,karališko veleno'' , ar dar ,,kakoj to materi'' pagalba . Primaliau čia , pačiam nepatinka , jei kas kitas parašytų , gal ir nesuprasčiau
_________________ +370 610 60134 Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
|
|
Į viršų |
|
|
Fon
|
Parašytas: 2011 Spa 14 Pen, 20:59 |
|
Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35 Pranešimai: 4029 Miestas: Vilnius
|
Gut , gal jamam iš kito galo . Ar galėtum paaiškint esminį skirtumą tarp OHC ir CIH ? (tavo iliustracija)
Prikabinti failai: |
OHC_1,2.jpg [ 21.36 KiB | Peržiūrėta 710 kartus(ų) ]
|
CIH.jpg [ 13.02 KiB | Peržiūrėta 710 kartus(ų) ]
|
_________________ +370 610 60134 Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2011 Spa 14 Pen, 21:03 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8584 Miestas: Alytus
|
Fon rašė: ...ar velenėlis sukasi pačioj galvoj išdrožtose skylėse , ar jam padaryta surenkama gulykla... Bent jau man atrodo, kad ši citata ir nusako esminį skirtumą.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
minde
|
Parašytas: 2011 Spa 16 Sek, 19:24 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 23 Pir, 11:41 Pranešimai: 455 Miestas: Vilnius
|
Raimis rašė: Fon rašė: ...ar velenėlis sukasi pačioj galvoj išdrožtose skylėse , ar jam padaryta surenkama gulykla... Bent jau man atrodo, kad ši citata ir nusako esminį skirtumą. Skirtumas skirtumu, bet kokie galėtų būt privalumai ir minusai? Pvz., OHV privalumas prieš OHC, kad nereikia grandinės (na gerai, karališkosios pavaros), o trūkumas – stūmiklių inercija.
|
|
Į viršų |
|
|
Be vėjo
|
Parašytas: 2011 Spa 17 Pir, 21:56 |
|
Užsiregistravo: 2007 Bal 20 Pen, 9:29 Pranešimai: 953
|
Na konstruktoriai visais laikais stengėsi kad jų kūrinys būtu modernesnis, tame tarpe ir lengvesnė paskirstymo pavara. Tačiau įdomesnis klausimas buvo nuskambėjęs temos pradžioje, apie pirmuosius motociklus. Turbūt tai Felix'o Millet'o motociklas?, arba garo varikliu Dalifol.
|
|
Į viršų |
|
|
Beshen
|
Parašytas: 2011 Spa 17 Pir, 23:27 |
|
Užsiregistravo: 2007 Vas 21 Tre, 12:29 Pranešimai: 108 Miestas: Vilnius
|
Fon rašė: Vidminas rašė: Paryžiuje , parodoje teko matyti 4 cilindrų keturtaktį variklį . Jų funkciją atlieka tarp stumoklio ir cilindro slankiojantys pusvamzdžiai kurie atidaro /uždaro angas, esančias cilindro viršuje (isiurbimas/išmetimas) tuos pusvamzdžius, kaip ir tradicinius vožtuvus , stumdo paskirstymo velenėlis, esantis bloke.
Žinau , apie ką kalbi , ta sistema vadinas Schiebersteuerung Arba "sleeve valve" angliškai. Pagrinde pasiteisino WWII metų, aviacinė kompanija Bristol gamino žvaigždes formos aviacinius variklius turinčios tokią sistemą. Kodel - atsakymas paprastas: nera vožtuvų virš cilindrų - mažesnis variklio skersmuo - mažesnis aerodinaminis pasipriešinimas - didesnis greitis. Atsiprašau už offtopa, bet jeigu idomu: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Brist ... engine.jpg
_________________ ČZ-175 Special 1940 m. ČZ-455/05 1964 m.
|
|
Į viršų |
|
|
Fon
|
Parašytas: 2011 Spa 18 Ant, 7:40 |
|
Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35 Pranešimai: 4029 Miestas: Vilnius
|
Be vėjo rašė: Na konstruktoriai visais laikais stengėsi kad jų kūrinys būtu modernesnis, tame tarpe ir lengvesnė paskirstymo pavara. Tačiau įdomesnis klausimas buvo nuskambėjęs temos pradžioje, apie pirmuosius motociklus. Turbūt tai Felix'o Millet'o motociklas?, arba garo varikliu Dalifol. Apie Dalifol neteko girdėt , įdomu , kuriais metais toks egzistavo ? Bent jau man žinomas pirmas garinis motociklas , pagamintas 1867 m. , Sylvester Howard Roper'io kūrinys , Roxbury , Massachusetts , USA . Tas daiktas buvo demonstruojamas visokiose šventėse ir cirkuose , 1869 m. gamybos egzempliorius yra išlikęs iki šių dienų , bent jau taip tvirtina netas . Kas nori , gali pasiskaityt daugiau apie pirmeivius čia : http://www.motorcycle.com/events/the-fi ... 45982.html
Prikabinti failai: |
roper_1869.jpg [ 19.15 KiB | Peržiūrėta 452 kartus(ų) ]
|
_________________ +370 610 60134 Jei bijai - nedaryk , jei darai - nebijok
|
|
Į viršų |
|
|
guliashas
|
Parašytas: 2011 Spa 18 Ant, 8:45 |
|
Užsiregistravo: 2011 Bir 14 Ant, 18:12 Pranešimai: 106 Miestas: Vilnius-Nmenčinė
|
TVR rašė: Manau laikas atversti knygas. Taigi knyga: A. Kirka, S. Slavinskas "Automobiliai" 2001m. Ačiū TVR už gerą paaiškinimą..Nors ir buvau neteisus, bet džiaugiuos, kad atskirsiu dabar CIH nuo OHC.. :)
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 155 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|