Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
Raimis
|
Parašytas: 2012 Bir 01 Pen, 8:05 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8584 Miestas: Alytus
|
Vidminai, ėmiklio sietelį prilitavau naują, „ostoiniko“ Pobiedoj nebūna, vamzdelis varinis- kas gi jam nutiks.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Vaidotas73
|
Parašytas: 2012 Bir 01 Pen, 15:27 |
|
|
Forumo rėmėjas |
|
Užsiregistravo: 2007 Sau 09 Ant, 23:06 Pranešimai: 736 Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
|
Raimis rašė: Justas rašė: Greičiausiai yra išdilusios vožtuvų presavimo vietos siurblio korpuse.Todėl susidaro vožtuvėlių vibracija. Vožtuvėliai šiame siurbly ne presuojami, o prispaudžiami lizduose specialia plokštele, kuri prisisuka varžtais. O pačius lizdus (neskaitant tarpinių) dar sutepiau specialiu benzinui atspariu Wurth hermetiku DP 300. Asmeniškai aš nepripažįstu jokių hermetikų kuro sistemoje. Nenustebčiau jei kaip tik hermetikas krečia pokštus jums.
_________________ Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija. Stipinuotų ratų remontas Smėliavimas ir stiklavimas Tel.868239189 [email protected]
|
|
Į viršų |
|
|
minde
|
Parašytas: 2012 Bir 03 Sek, 18:51 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 23 Pir, 11:41 Pranešimai: 455 Miestas: Vilnius
|
Raimis rašė: Vidminas rašė: Gal sakau pastorinti tarpinę tarp pompos ir karterio. Kad ir taip jau padariau gal 3 kartus storesnę už originalą. Kažkas kažkada patarė tarpinę daryti iš kuo nelaidesnės šilumai medžiagos – gal kokio tekstolito/getinakso? Žìgulio gamykliškai kažkas panašaus: http://car-exotic.com/vaz-cars/vaz-lada ... ine-5.html
Paskutinį kartą redagavo minde 2012 Bir 06 Tre, 12:24. Iš viso redaguota 1 kartą.
|
|
Į viršų |
|
|
kisa
|
Parašytas: 2012 Bir 04 Pir, 9:22 |
|
Užsiregistravo: 2009 Lap 09 Pir, 8:08 Pranešimai: 336 Miestas: Vilnius/Jūrė
|
Raimis rašė: Vidminai, ėmiklio sietelį prilitavau naują, „ostoiniko“ Pobiedoj nebūna, vamzdelis varinis- kas gi jam nutiks. O kas trukdo įdėt? "Nenori"-kartais labai jau kvailai skamba.Konstrukcija nuo to nesikeičia, o toks nežymus patobulinimas sutaupo labai daug laiko ir nervų. Nebent pačiam patinka beviltiškai knistis... Aš , pvz įdėjau savo moskvitukan ir recirkuliacinį, ir kitą VW karbiuratorių, ir nematau problemos. Maitinimo sistemos patobulinimas nereiškia visos mašinos sudarkymo
_________________ Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje. Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija 867075925
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2012 Bir 19 Ant, 11:34 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8584 Miestas: Alytus
|
Važiuojant neužgęsta, benzino užtenka dirbant ir su apkrova. Išbandyta važiuojant su priekaba- vežant motociklus į DSTK MOTO 2012 sąskrydį. Taigi užsikimšimas vamzdelyje, ėmiklyje ar bako ventiliacijoje atkrinta. Esu linkęs manyti, kad kalti vis dėlto nepakankamai sandarūs vožtuvėliai. Tiesiog daugiau nėra kam ten gesti. Taigi dabar klausimas- kaip būtų galima užtikrinti vožtuvėlių sandarumą? Kaip prišlifuoti paviršius? Kas būtų, jei vožtuvėlį šiek tiek suspaustume taip padidindami spyruoklės stangrumą?
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2012 Bir 23 Šeš, 13:18 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8584 Miestas: Alytus
|
Forumiečiai su patarimais labai neskuba, tai tariuosi pats su savimi ir vargstu toliau. Nors vožtuvėliai neardomi, nutariau eksperimento dėlei du išardyti ir prišlifuoti paviršius. Sandarumą turi užtikrinti žalvarinis lizdas ir tekstolitinė apvali plokštelė, kurią prie minėto lizdo spaudžia spyruoklė. Šlifavau lizdą ir plokštelę vožtuvų pasta- grubia, po to švelnia. Tekstolitas prieš šlifavimą net blizgėjo, po šlifavimo tapo matinis. Labai gero sandarumo vistiek nėra, pučiant orą, jis praeina, tiesa, labai nedaug. Gal reikėtų vietoje tekstolito naudoti kitą medžiagą? Kokią? Ir dar- ta vožtuvų šlifavimo pastos švelnioji frakcija man pasirodė vistiek per šiurkšti. Gal patarsite, kuo dar švelniau prišlifuoti. Gal pasta GOI?
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
Kamo
|
Parašytas: 2012 Bir 24 Sek, 10:19 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Geg 03 Tre, 13:43 Pranešimai: 58 Miestas: Vilnius
|
Teko važinėti su M408 ir M2140. Su siurbliais problemų buvo, bet ne dėl garo kamščių. Man tai taip ir liko paslaptis. Tačiau yra faktas, kad karštas variklis nesiveda. Gal iš tikrųjų ne siurblys kaltas? Nesunku patikrinti bandant ranka papumpuoti siurblį kai variklis karštas-jei eiga rankenėlės maža, benzino yra, siurblys nekaltas (Jei stiklinis gaubtas, tai matosi). Gali būti, kad ne visai sandarus karbo adatinis vožtuvas-stovint iš siurblio rezervų perpilamas karbas, mišinys pasidaro per riebus ir nesiveda. Galima lėtai nuspausti pilnai gazą ir taip bandyti vęsti. Jei pradės griebti, tai taip ir yra. Beje, karbiuratoriuje teoriškai irgi gali susidaryti garo kamščiai.
_________________ Tel. 8698 33775
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2012 Bir 25 Pir, 11:28 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 11:24 Pranešimai: 8584 Miestas: Alytus
|
Tikrai neužsisiurbia, tai ne benzino perteklius. Pastovėjus su karštu varikliu užsiveda gerai, bet pavažiavus porą šimtų metrų, kai baigiasi karbiuratoriuje benzinas, užgęsta. Siurblys po stikliuku būna tuščias.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
Kamo
|
Parašytas: 2012 Bir 25 Pir, 13:38 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2006 Geg 03 Tre, 13:43 Pranešimai: 58 Miestas: Vilnius
|
Tada siurblys. Neaišku, ar pastovėjęs karštas siurblys savyje tebeturi benzino, ar kažkur benzinas dingęs. Panašu, kad bus dingęs. Orui pumpuot iki benzinas ateis reikia žymiai geresnio vožtuvų sandarumo. Gal diafragma jau nesandari? O iškart sustojus su karštu varikliu užgęsint ir vėl vest? Ar vedasi?
_________________ Tel. 8698 33775
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 135 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|