Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Audi 80 1982 kėbulo keitimas

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
assembled
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 17 Rgs 2006, 00:38
Miestas: Kaunas

Audi 80 1982 kėbulo keitimas

Standartinė assembled »

Sveiki, tarkime turiu 1982 m. audi 80 quattro su supuvusiu kėbulu ir visais originaliais agregatais, važiuokle. Noriu viską perkelti į kitą audi 80 kebulą (ne quattro kėbulą) ir išsaugoti quattro kėbulo numerį. Kitaip tariant, iš supuvusio quattro ir ne quattro turi likti sveiaks quattro su atitinkamu VIN. Abu automobiliai priklauso tam pačiam asmeniui nuosavybės teise.

Pagal įstatymą, tai ten sudėtinga:

45. Rėmą ar kėbulą galima keisti tik Lietuvoje registruotai transporto priemonei.
46. Rėmas ar kėbulas gali būti keičiamas kitu šiais atvejais:
46.1. kai privalomosios techninės apžiūros metu nustatyta, kad dėl rėmo ar kėbulo techninių trūkumų transporto priemonę eksploatuoti draudžiama;
46.2. kai po eismo įvykio apgadinto rėmo ar kėbulo atkūrimo kaštai viršija 75 proc. rinkos vertės iki sugadinimo.
47. Kėbulas ar rėmas gali būti keičiamas identišku arba techniškai artimos modifikacijos kėbulu ar rėmu. Identiškais laikomi rėmai ar kėbulai, kai transporto priemonių tipo pripažinimo numeriai bei techniniai duomenys, nurodyti transporto priemonės identifikavimo lentelėse, yra vienodi. Techniškai artimos modifikacijos kėbulai – tai kėbulai su vienodu tipo pripažinimo numeriu, bet su skirtingais techniniais duomenimis, nurodytais transporto priemonės identifikavimo lentelėje.
48. Kai kėbulas keičiamas į techniškai artimos modifikacijos kėbulą, užsakovui ar perdirbėjui būtina pateikti gamintojo arba jo įgaliotojo atstovo Lietuvoje išduotą dokumentą, patvirtinantį kėbulo keitimo galimybę. Kai gamintojo atstovo Lietuvoje nėra, technines sąlygas būtina suderinti su Inspekcija.
49. Artimos modifikacijos kėbulų keitimo techninė ekspertizė atliekama pirmos kategorijos techninės ekspertizės įmonėje, identiškų rėmų ar kėbulų – bet kurioje techninės ekspertizės įmonėje.
50. Kėbulą keisti gali tik specializuota įmonė ar įmonė, turinti gamintojo įgaliojimus.
51. Prieš keičiant rėmą ar kėbulą turi būti gautos techninės sąlygos atitinkamoje techninės ekspertizės įmonėje (pagal keičiamų kėbulų modifikacijas). Techninei ekspertizei atlikti pateikiama:
51.1. transporto priemonė;
51.2. transporto priemonės registracijos liudijimas;
51.3. privalomosios techninės apžiūros rezultatų kortelės (ataskaitos) dublikatas arba pažyma dėl automobilio apgadinimo;
51.4. gamintojo ar jo įgaliotojo atstovo Lietuvoje išduotas dokumentas, patvirtinantis, kad kėbulą ar rėmą galima keisti artimos modifikacijos kėbulu ar rėmu.
52. Pakeitus rėmą ar kėbulą turi būti atliekama techninė ekspertizė. Jos metu pateikiama:
52.1. transporto priemonė;
52.2. rėmo ar kėbulo įsigijimo dokumentai.

Ar teko kam nors susidurti su tokios procedūros eiga? Kaip yra praktiškai? Kas jei atvažiuočiau viską pakeitęs į Regitrą? Ar turite kas praktinės patirties šituo klausimu?
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas

Standartinė tadas1991 »

assembled rašė:Sveiki, tarkime turiu 1982 m. audi 80 quattro su supuvusiu kėbulu ir visais originaliais agregatais, važiuokle. Noriu viską perkelti į kitą audi 80 kebulą (ne quattro kėbulą) ir išsaugoti quattro kėbulo numerį. Kitaip tariant, iš supuvusio quattro ir ne quattro turi likti sveiaks quattro su atitinkamu VIN. Abu automobiliai priklauso tam pačiam asmeniui nuosavybės teise.

Pagal įstatymą, tai ten sudėtinga:

45. Rėmą ar kėbulą galima keisti tik Lietuvoje registruotai transporto priemonei.
46. Rėmas ar kėbulas gali būti keičiamas kitu šiais atvejais:
46.1. kai privalomosios techninės apžiūros metu nustatyta, kad dėl rėmo ar kėbulo techninių trūkumų transporto priemonę eksploatuoti draudžiama;
46.2. kai po eismo įvykio apgadinto rėmo ar kėbulo atkūrimo kaštai viršija 75 proc. rinkos vertės iki sugadinimo.
47. Kėbulas ar rėmas gali būti keičiamas identišku arba techniškai artimos modifikacijos kėbulu ar rėmu. Identiškais laikomi rėmai ar kėbulai, kai transporto priemonių tipo pripažinimo numeriai bei techniniai duomenys, nurodyti transporto priemonės identifikavimo lentelėse, yra vienodi. Techniškai artimos modifikacijos kėbulai – tai kėbulai su vienodu tipo pripažinimo numeriu, bet su skirtingais techniniais duomenimis, nurodytais transporto priemonės identifikavimo lentelėje.
48. Kai kėbulas keičiamas į techniškai artimos modifikacijos kėbulą, užsakovui ar perdirbėjui būtina pateikti gamintojo arba jo įgaliotojo atstovo Lietuvoje išduotą dokumentą, patvirtinantį kėbulo keitimo galimybę. Kai gamintojo atstovo Lietuvoje nėra, technines sąlygas būtina suderinti su Inspekcija.
49. Artimos modifikacijos kėbulų keitimo techninė ekspertizė atliekama pirmos kategorijos techninės ekspertizės įmonėje, identiškų rėmų ar kėbulų – bet kurioje techninės ekspertizės įmonėje.
50. Kėbulą keisti gali tik specializuota įmonė ar įmonė, turinti gamintojo įgaliojimus.
51. Prieš keičiant rėmą ar kėbulą turi būti gautos techninės sąlygos atitinkamoje techninės ekspertizės įmonėje (pagal keičiamų kėbulų modifikacijas). Techninei ekspertizei atlikti pateikiama:
51.1. transporto priemonė;
51.2. transporto priemonės registracijos liudijimas;
51.3. privalomosios techninės apžiūros rezultatų kortelės (ataskaitos) dublikatas arba pažyma dėl automobilio apgadinimo;
51.4. gamintojo ar jo įgaliotojo atstovo Lietuvoje išduotas dokumentas, patvirtinantis, kad kėbulą ar rėmą galima keisti artimos modifikacijos kėbulu ar rėmu.
52. Pakeitus rėmą ar kėbulą turi būti atliekama techninė ekspertizė. Jos metu pateikiama:
52.1. transporto priemonė;
52.2. rėmo ar kėbulo įsigijimo dokumentai.

Ar teko kam nors susidurti su tokios procedūros eiga? Kaip yra praktiškai? Kas jei atvažiuočiau viską pakeitęs į Regitrą? Ar turite kas praktinės patirties šituo klausimu?


Ar ne paprasčiau būtų po kėbulo keitimo "instaliuoti" gabalą originalaus kėbulo į naujajį kėbulą?
Nes realiai tai čia užsižaisi su dokumentais bent penketui metų, kėbulai nebus identiški, o tik panašūs, tad reiks dylerio pažymos, o dyleriai jokių pažymų nerašo. Ekspertizių kainos irgi nustebins. Techniškai toks dalykas įmanomas ir kartais net visai nesunkus, bet teoriškai - dokumentiškai...? Dėdė Vasia pervirins už 200, nušpakliuos, nudažys ir jau kitą savaitę legaliai važiuosi.
Kad pas mus tokie tūpakiški įstatymai...
assembled
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 17 Rgs 2006, 00:38
Miestas: Kaunas

Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas

Standartinė assembled »

Šnekėjau su vienu piliečiu, kuris prieš 15 m. susitvarkė be didesnių ceremonijų kėbulo keitimą. Jei jau kalba suksis link kėbulo gabalo pervirinimo, tai jau geriau tada neišlaikyti numerio, nei daryti stipriai nelegalų manevrą.
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas

Standartinė _Valdas_ »

assembled rašė:Sveiki, tarkime turiu 1982 m. audi 80 quattro su supuvusiu kėbulu ir visais originaliais agregatais, važiuokle. Noriu viską perkelti į kitą audi 80 kebulą (ne quattro kėbulą) ir išsaugoti quattro kėbulo numerį. Kitaip tariant, iš supuvusio quattro ir ne quattro turi likti sveiaks quattro su atitinkamu VIN. Abu automobiliai priklauso tam pačiam asmeniui nuosavybės teise.

Pagal įstatymą, tai ten sudėtinga:

45. Rėmą ar kėbulą ...
52.2. rėmo ar kėbulo įsigijimo dokumentai.

Ar teko kam nors susidurti su tokios procedūros eiga? Kaip yra praktiškai? Kas jei atvažiuočiau viską pakeitęs į Regitrą? Ar turite kas praktinės patirties šituo klausimu?



Paryškintą vietą tikrai gerai perskaičiau? Ponas "fantazioras" geras ar kaip? Svetimų litų neskaičiuoju (nors kartais ir įdomu), tačiau už tokius kėbulo pervirinimo darbus išeitų kita ganėtinai sveika Quattro. Mintis kaip ir netenka prasmės.. :|
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13
Vartotojo avataras
pofke78
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1908
Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
Miestas: Kaunas

Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas

Standartinė pofke78 »

_Valdas_ rašė:
assembled rašė:Sveiki, tarkime turiu 1982 m. audi 80 quattro su supuvusiu kėbulu ir visais originaliais agregatais, važiuokle. Noriu viską perkelti į kitą audi 80 kebulą (ne quattro kėbulą) ir išsaugoti quattro kėbulo numerį. Kitaip tariant, iš supuvusio quattro ir ne quattro turi likti sveiaks quattro su atitinkamu VIN. Abu automobiliai priklauso tam pačiam asmeniui nuosavybės teise.

Pagal įstatymą, tai ten sudėtinga:

45. Rėmą ar kėbulą ...
52.2. rėmo ar kėbulo įsigijimo dokumentai.

Ar teko kam nors susidurti su tokios procedūros eiga? Kaip yra praktiškai? Kas jei atvažiuočiau viską pakeitęs į Regitrą? Ar turite kas praktinės patirties šituo klausimu?



Paryškintą vietą tikrai gerai perskaičiau? Ponas "fantazioras" geras ar kaip? Svetimų litų neskaičiuoju (nors kartais ir įdomu), tačiau už tokius kėbulo pervirinimo darbus išeitų kita ganėtinai sveika Quattro. Mintis kaip ir netenka prasmės.. :|

Negi tiek daug Quattro senųjų Audi 80 likę ant Marijos žemės, kad taip lengvai gali rast?
O jei dar Coupe....
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas

Standartinė _Valdas_ »

Apie Coupe Q kalba neina (jų ne tik kad Marijos žemėj bet ir kitur Europoje ne kažkas), o šiaip Q tikrai gali rasti, reikia ieškoti ir norėti ieškoti. Svarbus dalykas teisingai suvokti kainą bei pasiruošti atitinkamai sumokėti. Dykai ir lediniu kėbulu nebūna :nesutinku:
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13
Vartotojo avataras
pofke78
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1908
Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
Miestas: Kaunas

Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas

Standartinė pofke78 »

Bet autorius nepasakė koks kėbulas.
Ir šiaip klausimas buvo apie visai kitą :-)
assembled
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 17 Rgs 2006, 00:38
Miestas: Kaunas

Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas

Standartinė assembled »

Kol kas techninius klausimus reikėtų palikti nuošaly ;) . Čia klausimas grynai dėl juridinės reikalo dalies.
suinteresuotas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
Miestas: rajonas

Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas

Standartinė suinteresuotas »

Sunku bus permesti viską iš quattro į paprastą kebulą, nes kiek kas bandė, tai porino, kad dugnai skiriasi ir gan žymiai, jau geriau bandyt siūstis skardas ir lipint senąjį kebulą (jei dar įmanoma).
" Dar nėra taip buvę, kad kaip nors nebūtų“
_Valdas_
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 08 Bir 2009, 15:56
Miestas: Degučių k.

Re: Audi 80 1982 kėbulo keitimas

Standartinė _Valdas_ »

Čia nereikia nei bandyti nei porinti - skiriasi visiškai. Pradedant tuneliu kardanui, baigiant visu galu.

Toliau: jei abu kėbulai nuosavybės teise priklauso tamstai, škia dokumentai tvarkingi, tai kam užsiimti onanizmu, kad "kėbulas vienoks o VIN išsaugoti kito"? Nepatinka spalva? Lengviau dokumentus dėl spalvos pakeisti. Nenori keisti tai kokybiškai virink gabalą kėbulo su numeriu ir viskas.

Neskaitant to, kad teks pervirinti dar ir pusė dugno. Neturint ką veikt ir turint noro - užsiėmimas šiaip sau, padaromas. Tačiau donoras supuvęs, tai nelieka ir ką virinti..
Audi 80 Quattro
Iž Planeta 5
RIGA 13