Sveiki, apgailestaujame už laikinus nesklandumus, forumas yra atnaujinamas, kad veiktų geriau, saugiau ir paprasčiau.
Ačiū

Pakonsultuokite dėl smėliavimo

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Skelbti atsakymą
Vartotojo avataras
Socrat
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 360
Užsiregistravo: 07 Rgp 2004, 21:55
Miestas: Utena- Vilnius
Susisiekti:

Pakonsultuokite dėl smėliavimo

Standartinė Socrat »

Kadangi yra laiko pamąstymams, tai nutariau pasiaiškinti kelis dalykus. Taigi jei galėtumėt atsakyti į sekančius klausimus, būčiau l. dėkingas:

1.) Kiek apytiksliai laiko užtrunka viso GAZ-21 kėbulo smėliavimas? (atiduodant meistrams)
2.) Kiek laiko dirbant pačiam?
3.) Ar pirma reikėtų smėliuoti, ar virinti? O gal nusmėliuot, virint, o tada suvirintas vietas pakartotinai smėliuot? Nes manau, kad kol nenuvalyta, ne visur matosi, kur reikia virint?
4.) Ar geriau atiduoti meistram tai daryt, ar pačiam bandyt kažką burt? Yra namuose kompresorius, galintis išlaikyt gal apie 10 atmosferų, aišku resyveris gan didelis. Taigi ko dar reikėtų iki pilnos laimės?
5.) Kiek tas malonumas turėtų kainuoti atiduodant meistram, bei dirbant pačiam? Tiksliai labai nereikia, nuo iki įvertinkit.
6.) Kiek kainuoja gruntavimas po smėliavimo?

Na kol kas tiek, jei dar ką prisiminsiu, paklausiu diskusijos eigoje. :wink:
Neformatas! :baninti?:
Vartotojo avataras
Pofka1
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1207
Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
Miestas: Kaunas

Standartinė Pofka1 »

Smėliuot reikia prieš virinant, o po virinimo nebent smėliasrovės pagalba galima užlyginti virinimo siūles. Beje nusmeliavus tikrai pasimatys ten kur reikia virinti, (prasimuš ,,popierinis" metalas). Smėliavimo darbus patarčiau patikėti profesionalams, mat darbus atlikdamas patas, dar su neprofesionalia yranga gali padaryti dar blogiau. Būna, smėliasrovės pagalba rūdys nenuvalomos, o tiesiog ,,ymušamos" į jo vidų. O tada jau šakės. Taip pat po gruntavimo reiktu vengti netgi dregnų patalpų, ir kuo greičiau, nedelsiant reikia padengti gruntu, Bet antikoroziniu, o ne paprastu. Antikorozinis nepraleidžia net oro, jau nekalbu apie vandenį. Vėliau jau galima reikiamas vietas šveisti ir gruntuoti. Taigi tiek būtų pradžiai.
Vartotojo avataras
Socrat
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 360
Užsiregistravo: 07 Rgp 2004, 21:55
Miestas: Utena- Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Socrat »

Pofka1 rašė:Smėliuot reikia prieš virinant, o po virinimo nebent smėliasrovės pagalba galima užlyginti virinimo siūles. Beje nusmeliavus tikrai pasimatys ten kur reikia virinti, (prasimuš ,,popierinis" metalas). Smėliavimo darbus patarčiau patikėti profesionalams, mat darbus atlikdamas patas, dar su neprofesionalia yranga gali padaryti dar blogiau. Būna, smėliasrovės pagalba rūdys nenuvalomos, o tiesiog ,,ymušamos" į jo vidų. O tada jau šakės. Taip pat po gruntavimo reiktu vengti netgi dregnų patalpų, ir kuo greičiau, nedelsiant reikia padengti gruntu, Bet antikoroziniu, o ne paprastu. Antikorozinis nepraleidžia net oro, jau nekalbu apie vandenį. Vėliau jau galima reikiamas vietas šveisti ir gruntuoti. Taigi tiek būtų pradžiai.


O tai kaip ten atsitinka, kad įmušamos tos rūdys? Kaip garantuot, kad meistrai to nepadarys? Čia kur pažymėta, gal norėjai pasakyt, kad po smėliavimo vengt drėgnų patalpų? O nugruntavus jau gal galima ir drėgnose laikyt? Tik neužsiminei kiek laiko tam procesui reikia ir kiek skatikų?
Neformatas! :baninti?:
Vartotojo avataras
Algis
Diskusijų Dievas
Diskusijų Dievas
Pranešimai: 564
Užsiregistravo: 13 Bir 2004, 16:21
Susisiekti:

Standartinė Algis »

Negadink mašinos su tuo smėliavimu :wink:
Vartotojo avataras
Sergej
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 936
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
Miestas: Vilnius

Standartinė Sergej »

Algis rašė:Negadink mašinos su tuo smėliavimu :wink:


kaip suprast?
Vartotojo avataras
Algis
Diskusijų Dievas
Diskusijų Dievas
Pranešimai: 564
Užsiregistravo: 13 Bir 2004, 16:21
Susisiekti:

Standartinė Algis »

Pazeidi metalą,jei dazai gerai prigulę ir nėra rudzių tai kam gadint,pirtį tikriausiai nieks nešveičia purvo kol oda nusilups.
Vartotojo avataras
Socrat
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 360
Užsiregistravo: 07 Rgp 2004, 21:55
Miestas: Utena- Vilnius
Susisiekti:

Standartinė Socrat »

Algis rašė:Pazeidi metalą,jei dazai gerai prigulę ir nėra rudzių tai kam gadint,pirtį tikriausiai nieks nešveičia purvo kol oda nusilups.


Tai va tame ir reikalas, kad rūdžių YRA! Ir šiaip pvz, kad ir salonas visas derva kažkokia išteptas, neaišku kaip ją nuvalyt.. Su bulgarke nesivalo visiškai, veliasi tiktai ir tiek..
Prikabinti failai
PIC_0008.jpg
PIC_0008.jpg (234.66 KiB) Peržiūrėta 101938 karus(ų)
Vartotojo avataras
Sergej
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 936
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
Miestas: Vilnius

Standartinė Sergej »

del rudziu sutinku, - nusiima:)
o dazus tai niekas tikriausiai ir nenuima:) kam to reikia:)

o derva tai su smeliasrove nuim sunkoka, na jai tik smelio kruva turi ir jai kompresorio galingumas 12 ir daugiau atm. :)
Vartotojo avataras
Pofka1
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1207
Užsiregistravo: 21 Sau 2006, 18:18
Miestas: Kaunas

Standartinė Pofka1 »

O tai kaip ten atsitinka, kad įmušamos tos rūdys? Kaip garantuot, kad meistrai to nepadarys? Čia kur pažymėta, gal norėjai pasakyt, kad po smėliavimo vengt drėgnų patalpų? O nugruntavus jau gal galima ir drėgnose laikyt? Tik neužsiminei kiek laiko tam procesui reikia ir kiek skatikų?[/quote]

Taip. Na aišku visada geriau kai patalpoj yra maždaug 17 - 20 laipsnių šilumos, o patalpa sausut sausutėlė. Bet kokybiškai nugruntuotai mašinai drėgna patlapa tikrai nepakenks,kaip kad, ką tik nusmėliuotai.
Rūdys yra ymušamos tuomet, kuomet smėlis pučiamas per dideliu spaudimu (daug atmosferu), ar naudojamas nekvracinis ir prastai atsijotas smėlis. Tokios bėdos gali nutikti jei bandysi pats smėliuoti detales. Bėje, pvz. sparnai, nuo netinkamo smėliavimo gali ir "susibanguoti", tuomet pataisyti nebus ymanoma.
O dėl kainų tai manau reiktų pasidomėti vilniuje, restauratorių dirbtuvėje. nes pavieniai garžnykai nemanau, kad apsiimtų smėliuoti visą kebulą.
Pats restauruojant savo volgą nieko nesmėliavau, na nebent reiks dugną vasarą bandyt. Šiaip išdalies pritariu Algiui. negadink mašinos. Smėliuot gali stambesnes, važiuoklės dalis, ir visur ten kur metalas yra gan storokas. Turint kantrybės tą patį rezultatą galima pasiekti ir su vieliniu šepečiu ant bulgarkes. Kad palengintum darbą aišku reikia naudoti specialią rūgštį, kuri dažus paverčia į muilą.
Na o smalai nuvalyti gali naudoti benziną, arba jei nepavyks specialius tirpiklius dervoms.
Sėkmės darbuose !
Direktorius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 552
Užsiregistravo: 16 Rgs 2004, 18:29
Miestas: Šiauliai

Standartinė Direktorius »

Siauliuose kavdratinis metras 30LT. Jei kalbant apie visa kebula tai kainos butu kitokios. I patalpa galima ir Kamaza ivaryti.
Skelbti atsakymą