Sveiki. Vakar teko pakeliauti po Kaliningrado sritį ir viename iš kaimų pastebėjau senai vaikystėje matytą tarybinės technikos stebūklą, nei traktorių, nei sunkvežimį, o savaeigę važiuoklę ( самоходное шасси СШ-75 Таганрожец ) TAGANROZEC. Deja neturėjau fotoaparato, tai nuotraukų nepavyko padaryti, bet pasiknaisiojęs po internetą radau keleta kurias ir pridedu. Apžiūrėjęs šį dinozaurą atkreipiau dėmesį į labai ydomios konstrukcijos priekinę važiuoklę bei variklį. Jisai atrodo kad nuo vikšrinio DT 75. ir stovi už vairuotojo po kūzavu. Nors teko girdėti kad nuėmus kūzavą uždėdavo kokius tai padargus ir virsdavo kombainu ar kitokia zemės ūkio technika , noks pačiam teko matyti tik savivarčius. Gal dar kas kur matė tokios ar panašios technikos. Prašom pasidalinti savo nuotraukomis ir prisiminimais. Daugiau apie tarybinės žemės ūkio technikos stebuklus galite pasiskaityti:
http://land-tech.net/ssh75_taganrogetc.htm
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
TAGANROZEC CШ - 75
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 115
- Užsiregistravo: 06 Lap 2010, 21:10
- Miestas: Šakiai
TAGANROZEC CШ - 75
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: TAGANROZEC CШ - 75
Puikiai prisimenu. Daugiausia buvo naudojami žiemą durpėms iš durpynų vežti. Dar prie siloso smulkinimo (geras pravažumas). Kaip atrodė su kombaino įranga- atminty neišliko. Namie turiu knygą su aprašymu. Galiu ką nors nuskanuoti.
Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- moderatorius
- Pranešimai: 1909
- Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
- Miestas: Kaunas
Re: TAGANROZEC CШ - 75
Toj pačioj nuorodoj kur įdėjai yra jo, kaip kombaino foto.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 115
- Užsiregistravo: 06 Lap 2010, 21:10
- Miestas: Šakiai
Re: TAGANROZEC CШ - 75
Taip, paversti tokią techniką kombainu buvo sunku. Čia reikia viską perrinkti, net kabiną iš priekio į galą perdėti, ogal atvikščiai, primontuoti krūvą agregadų.Kogero tarybinėje Lietuvoje niekas tuo neužsiminėjo, užtegdavo to meto Kolosų ir Nivų ir ėjo tik savivarčiai.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: TAGANROZEC CШ - 75
Pagal nuotrauką javų kombaino pjaunamoji, bunkeris ir galinė dalis labai panašūs į kombaino SK-4. Gali būti, kad unifikuota. Aišku, variklio išdėstymas ir kabina, esanti žemai, rodo, kad skirtumų irgi buvo daug.
Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: TAGANROZEC CШ - 75
Kiek prisimenu tą laikotarpį, tai gal viena kita „Niva“ jau buvo atsiradusi, o pagrindinis modelis buvo SK-4. „KOLOSai“ pasirodė dar vėliau.gintasxx rašė:...užtegdavo to meto Kolosų ir Nivų ir ėjo tik savivarčiai.
Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- Forumietis
- Pranešimai: 240
- Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 10:24
- Miestas: Linksmakalnis netoli Garliavos
Re: TAGANROZEC CШ - 75
Kėdainių rajono ,,Nevėžio,, kolūkyje buvo tokie mažiausiai du. Dirbo toks Urbonas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 133
- Užsiregistravo: 23 Sau 2007, 17:13
- Miestas: Šakiai
Re: TAGANROZEC CШ - 75
MUSU KRASTE,KOLUKIAI TUREJO VINA, KITI NET PO DU. VASARA DIRBO KAIP KOMBAINAI,O RUDENI, ZIEMA KAIP SAVAEIGES VAZUOKLES.NEPAMENU TIKSLIAI LYGTAI PO SEPTYNIU CEZONU GALEJO NURASYTI KAIP KOMBAINA,BET DAR ILGAI DIRBDAVO KAIP SAVAEIGE VAZUOKLE.PERDARYMAS KRANO PAGALBA NEBUVO LABAI SUDETINGAS .SILPNA VIETA GREICIU DEZE.DAR PRIES KOKIE PENKIOLIKA METU MACIAU UKININKA VAZUOJENT,TAI SAKE KOL DEZE LAIKYS TOL VAZINES.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 603
- Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
- Miestas: Varėna
Re: TAGANROZEC CШ - 75
Su šia technika teko ir pačiam padirbėti, tiesa pagrinde transporte. Jo variklis CMD-14, tai yra T-74 traktoriaus, turėjo 3 pavaras. Labai minkšta savaeigė transporto priemonė.
Beje, šiame forume jau buvo diskutuota apie tai.
Čia jo kabinos vidus.
Beje, šiame forume jau buvo diskutuota apie tai.
Čia jo kabinos vidus.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
-
- Forumietis
- Pranešimai: 39
- Užsiregistravo: 10 Spa 2010, 22:18
- Miestas: Pagėgiai
Re: TAGANROZEC CШ - 75
Jooo vairuoti neteko, bet salia sedeti ir per langa ziureti budavo smagu.