Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Opozito priekiniai stabdžiai

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Nemo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 92
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 16:25
Miestas: Vilnius

Opozito priekiniai stabdžiai

Standartinė Nemo »

Sveiki,

Pastarąsias dienas garaže santykiavau su, t.y. dirbau su opozito (K-750М) priekiniais stabdžiais. Bandžiau sureguliuoti, kad veiktų taip kaip reikia. Dauguma manau žino, kad tai gana dažna ir pastovi liga - kad priekiniai stabdžiai nepakankamai gerai dirba. Bandžiau ieškoti atsakymų oppozit.ru, kituose forumuose - bent jau aš susidariau įspūdį, kad teisingai sutvarkyti kasiko, uralo stabdžius pakankamai keblu. Norėčiau pasidalinti savo mintimis, gal kažkas iš forumiečių galėtų pasidalinti savo pastebėjimais ir, galbūt, metodika kaip paprasčiau spręsti problemas.
Atrodytų ir kaladėlės nenunešiotos, ir troselis įtemptas kaip reikia, tačiau pakeltas ratas sukasi netgi ranka pasukus, nekalbant jau apie stabdymą važiuojant. Esminė priežastis - nevienodas stabdžių kaladėlių prispaudimas. Taip yra dėl nevienodo storio kaladėlių antdėklų, galbūt pačio rato stabdymo zonos išdilimo, kaladėlių stūmiklių-skėtiklių kraštelio išdilimo. Nuspaudus stabdžių rankenėlę kažkuris kaladėlės taškas jau remiasi į ratą, tačiau kita kaladėlė dar nepakankamai prispausta ir normalaus stabdymo nesigauna. Stipriau nuspausti rankenėlės jau neišeina. Kokie būtų teisingi veiksmai norint pasiekti korektišką stabdžių darbą ? Ar reikia naudojantis matavimo priemonėmis kažkaip pasiekti vienodo abiejų kaladėlių pasislinkimo link stabdymo paviršiaus? Ar naudojant spec dažus žiūrėti kokie paviršiai liečiasi ir juos šlifuojant taip išgauti didesnį lietimosi paviršių? Ar tiesiog važinėti nuolatos spaudant priekinius stabdžius ir tikintis, kad nusitrins tie taškai ir galų gale stabdymo paviršius padidės iki reikiamo?
Būtų įdomu išgirsti kompetetingus atsakymus, pastabas. Geriausiam komentaro autoriui - bambalis gero alaus.
Vartotojo avataras
Vikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 973
Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
Miestas: Vilnius

Re: Opozito priekiniai stabdžiai

Standartinė Vikas »

Beda, isties, daznokai pasitaikanti.

Ant naujasniu priekiniu stabdziu bugnu sia problema nera sudetinga isspresti. Reikia tiesiog permesti ant slicu besilaikancia traukute (per viena ar kelias padalas) ir iki pilnos laimes patempti trosa. O jei tai nepadeda pasinaudoti zemiau isvardintais punktais.

Siuo atveju siulau:
1) Po grybukais (kuriu padetis reguliuojama is isores, raktu) padeti saibutes (pradziai plonesnes, o jei reikes - kiek platesnes). Taip ir zaisti kol bus pasiektas tinkamas efektas.
2) Jei nepades pirmasis variantas. Sukeisti vietomis ant motociklo esancius ratus (buna, kad labai stipriai isdyla bugnas ir del to su standartiniais kaladeliu antdeklais (o ypac devetais) neina pasiekti tinkamo stabdymo efektyvumo).
3) Pakeisti pacias kaladeles.

Is visu isvardintu punktu kazkuris tikrai pagelbes.

Sekmes :mirkt:
Nemo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 92
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 16:25
Miestas: Vilnius

Re: Opozito priekiniai stabdžiai

Standartinė Nemo »

Na, kad būtų dar aiškiau, parašysiu savo santykių eigą. Keista kaladėlės, ne naujais antdėklais, bet pakankamai storos ir vienodos (nors mikrometru vienodumo nemieravau), keistas būgnas, keistas ratas. Aišku jų tarpe nė vieno naujo, todėl išsidėvėjimas pagal tikimybių teoriją galimas kone kiekvienoje minėtų komponentų kombinacijoje. Pagal tą pačią tikimybių teoriją po kombinacijos pirmas ratas - antras būgnas - trečios kaladėlės arba trečias ratas -antros kaladėlės - pirmas būgnas gali pakrikti nervai.
Vartotojo avataras
Vikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 973
Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
Miestas: Vilnius

Re: Opozito priekiniai stabdžiai

Standartinė Vikas »

Tuomet lieka saibos po "grybukais", turetu suveikti.
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Re: Opozito priekiniai stabdžiai

Standartinė AGspecial »

Gal galima plačiau apie šaibas po grybukais? Ką jos padeda? Jos turėtų pakelti kaladėles, tačiau grybukų išsikišimą (t. y. kaladėlių prispaudimą) gali reguliuoti iš lauko.
Vartotojo avataras
Vikas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 973
Užsiregistravo: 19 Rgp 2007, 21:45
Miestas: Vilnius

Re: Opozito priekiniai stabdžiai

Standartinė Vikas »

AGspecial rašė:Gal galima plačiau apie šaibas po grybukais? Ką jos padeda? Jos turėtų pakelti kaladėles, tačiau grybukų išsikišimą (t. y. kaladėlių prispaudimą) gali reguliuoti iš lauko.


Taip, galimas reguliavimas is isores, bet jei bugnas labai isdiles ir/arba kaladeliu antdeklas plonas, reguliavimas ne visuomet padeda. Tuomet pakelus kaladeles (naudojant poverzles) pagereja stabdymo efektyvuma.

Kalbu is praktines puses, mat paciam teko susidurti su tokia situacija. Mano atveju - padejo.
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Re: Opozito priekiniai stabdžiai

Standartinė Kalvis »

Nelabai aišku kokia stabdžių sistema- su vienu ar dviem kumšteliais.Su dviem kumšteliais, kiek pamenu, kaladėlių pakėlimas nenumatytas ir kaip sako Vikas, tenka kelti šaibomis. Vieno kumštelio sistemoje galimas pakėlimas (manau autorius pats tai puikiai žino).
Vieno kumštelio stabdyje trosas neturi būti įtemptas, šarvas turi kokį milimetrą laisvumo (taip ir kamasutroje parašyta). Tada pakeltą ratą suku ir tuo pat metu veržiu pakėlimo važtą, kol kaladėlės ima liesti būgną ir atsuku atgal per porą karpelių. Jeigu kaladėlės gerai pritrintos, tai turi veikti gerai.Yra vienas labai svarbus momentas - pritrinant ar taip po kokio nors remonto KALADĖLES STATYTI GRIEŽTAI Į TAS PAČIAS VIETAS. Aš savąsias turiu pasižymėjęs.
Nemo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 92
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 16:25
Miestas: Vilnius

Re: Opozito priekiniai stabdžiai

Standartinė Nemo »

Stabdžių sistema sekanti - vienas kaladėlių pavadinkim galas spaudžiamas link stabdymo zonos per du grybukus, juos reguliuojant iš lauko kūginiu plėtikliu, tam kad dėti papildomas šaibas, reikia kad kaladėlių antdėklai būtų jau gerokai išnešioti, per ploni, nes tas kūgiukas visai solidus. Tačiau stabdymo aktyvioji dalis yra priešingas grybukams kaladėlių galas, kurį plečia jau troselis per kitokio pavidalo simetrinį plėtiklį, kurio kraštai irgi padyla, ir, nepaisant pakankamai ilgo troselio judėjimo, plėtimas nesigauna ženklus. Teko matyti ne vieną kaladėlę su privirintu papildomu metaliniu paviršium būtent ant tos darbinės kaladėlės dalies, kad kompensuot plėtiklio stūmiklio kraštelio nusidėvėjimą.
Nors, uždėjus kalades su riebiais antdėklais, vos užmaunant ant rato "pri pomošči kakoj to materi", atrodytų minimalus judėjimas link stabdymo zonos jau turėtų veikti.
Aplamai tokia sistema kelia abejonių, nes tas galas kurį paslenka grybukai, praktiškai nejuda kai įtempiamas troselis.
Oppozit.ru buvo net diskusijos apie diskinį stabdį ant opozito, nors man jau tai panašu į pornografiją.
Kalvi , ką turi omeny pritrynimas - važinėjant ir stabdant, ar kaip?
Nemo
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 92
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 16:25
Miestas: Vilnius

Re: Opozito priekiniai stabdžiai

Standartinė Nemo »

Pavarčiau dar Kotovo manualą. Ten parašyta, kad reikia žaisti su dažais. Tepliojant ir stabdant nustatomos antdėklų vietos, kurios liečiasi, tada jas pratekina ant staklių, arba dirba su sistema varstotas/"napilnikas". Vėl teplioji, vėl "napilnikas". Dėdė Kotovas primygtinai siūlo tą kartoti kol stabdymo paviršius bus 3/4 viso kaladėlių antdėklo paviršiaus, kas reiškia ilgą ir nuobodų santykiavimą su anksčiau minėtais instrumentais ir dalimis.
Nors manau tam tikrais atvejais gali ir pasisekti važiuojant ir vis po truputį stabdant, važiuojant ir stabdant, kol tie taškai nusizulins ir stabdymo paviršius padidės.
Kalvis
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 470
Užsiregistravo: 08 Lie 2005, 21:02
Miestas: Šiauliai

Re: Opozito priekiniai stabdžiai

Standartinė Kalvis »

Nuimi ratą, vidų ištepi kreida, surenki, stabdai sukdamas ranka arba truputį pavažiuoji. Išardai, žiūri kaladėles.Tas vietas, ant kurių liko kreidos žymės nupylavoji stambia dilde. Vėl surenki ir vėl viską iš naujo ir taip N sykių, kol ims liestis bent 70 procentų kaladėlės paviršiaus. Kaip anksčiau minėjau, kaladėles dedi į tas pačias vietas.
ps pas tave vieno kumštelio stabdis.