Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Dujine iranga karburatoriniam varikliui

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
pofke78
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1909
Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
Miestas: Kaunas

Re: Dujine iranga karburatoriniam varikliui

Standartinė pofke78 »

edvin_chelseafc rašė:Pas Teti Nivoi buvo dujos. Benzino sunaudoja apie 12l/100km, duju 25litrus
Nu čia jau tarpinės bėda.
svytas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 02 Gru 2004, 16:58
Miestas: Vilnius

Re: Dujine iranga karburatoriniam varikliui

Standartinė svytas »

liudas8888 rašė:Sveiki, tai kaip cia su tom dujom i karbutorini varikli ? galvoju apie dejima 5.0l v8 4 galvu karbas, gal galite patarti kaip pasielgti ? Ar verta nes auto 1988 metu....
Aciu
Sveiki.Manau verta det. V8 Mazdos buvo tai dedavo du reduktorius. Nes 5 litrus sunkiai tems reduktorius. As dejau UAZ ui. Bet maisituva desiu po karbu.Nes dabar keistai negali uzdaryt oro , nes dujas paduodu is virsaus .Tai kad saltas vestus reik ozdengt oro padavima pries filtra oro.
svytas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 02 Gru 2004, 16:58
Miestas: Vilnius

Re: Dujine iranga karburatoriniam varikliui

Standartinė svytas »

liudas8888 rašė:Sveiki, tai kaip cia su tom dujom i karbutorini varikli ? galvoju apie dejima 5.0l v8 4 galvu karbas, gal galite patarti kaip pasielgti ? Ar verta nes auto 1988 metu....
Aciu
Sveiki.Manau verta det. V8 Mazdos buvo tai dedavo du reduktorius. Nes 5 litrus sunkiai tems reduktorius. As dejau UAZ ui. Bet maisituva desiu po karbu.Nes dabar keistai negali uzdaryt oro , nes dujas paduodu is virsaus .Tai kad saltas vestus reik ozdengt oro padavima pries filtra oro.
svytas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 37
Užsiregistravo: 02 Gru 2004, 16:58
Miestas: Vilnius

Re: Dujine iranga karburatoriniam varikliui

Standartinė svytas »

pofke78 rašė:Skaičiuok kiek važiuoji. Jei per metus prasuki tūkstantį kilometrų, tai tikrai neverta.
Sveiki.Manau verta det. V8 Mazdos buvo tai dedavo du reduktorius. Nes 5 litrus sunkiai tems reduktorius. As dejau UAZ ui. Bet maisituva desiu po karbu.Nes dabar keistai negali uzdaryt oro , nes dujas paduodu is virsaus .Tai kad saltas vestus reik ozdengt oro padavima pries filtra oro.
Vartotojo avataras
gedulis9
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 512
Užsiregistravo: 22 Sau 2008, 16:29
Miestas: kaunas

Re: Dujine iranga karburatoriniam varikliui

Standartinė gedulis9 »

kisa rašė:prie ko čia vožtuvai? apie siurblį galvot reikia, kad tuščias nedirbtų, su vožtuvais tai niekaip nesusiję.
Maišytuvas priklausomai nuo modifikacijos kokį turi. Populiariausi dabar virš karbo.
turejau omeny siurblio voztuvus...
mt11
riga16
t16mg
t40
voschod 2
kiaule su smz sukergta