Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Autorius |
Žinutė |
VERSLOVAS
|
Parašytas: 2014 Rgs 02 Ant, 0:16 |
|
Užsiregistravo: 2010 Sau 24 Sek, 2:45 Pranešimai: 465 Miestas: Vilnius
|
Sveiki. Papildžiau savo garažą dar vienu uneversalu GAZ 24-02:) 1980m. Kaip sakau draugams, kad išskyrė man Zuokas:) kaip daugiavaikiui tevui mašiną:)) Dabar trumpa įdomi istorija apie Volga. Savininkas pirmas buvo norvegas, kadangi ši volga buvo ten eksportuota. Kaip man pasakojo buvęs šeimininkas, Norvegijoj buvo sustiprinti stabdžiai ir pastatytas 2 pagrindinis stabdžių cilindras (kad nuo kalnus atlaikytų). Taip pat įrengta kaip įprasta Norvegijoj "pašildymo variklio" sistema. Reikia pajungt specialų laidą į rozetę ir jis atšildo aušinimo sistemą žiemą. Na aišku užrašai ant šonų yra anglų kalba VOLGA, viduj saugos diržų užfiksavimo mechanizmai irgi anglų kalba. Mašina septynvietė. Į Lietuvą atkeliavo kažkur 1985m. Pagal šeimininko pasakojimą, nebuvo galima tais laikais turėt "paprastam" žmogui Volgą uneversalą, tad jis turėjo kas kažkiek metų kažkokias procedūras kartoti su Estijos muitine. Volgos rida 67.000km.Pusė pravažiuota Norvegijoj , kita pusė tik į žvejybą Lietuvoje. Apie šią mašiną, gal prieš tris metus išgirdau iš draugo, kuris mano prašymu paliko raštelį už valytuvų ir man savininkas paskambino.Tačiau paskambino sužinot kas aš toks, ką kolekcionuoju ir tt. Volgos jis nesiruošė parduoti išvis.Tad likimo ironija, kažkaip neištryniau numerio savininko ir po triju metu sulaukiau skambucio is jo:))) Reziume - maloni pažintis su savininku (mano bendravardziu),kuris tais laikais dirbo Osle ir priziurejo atskrendancius AEROFLOT lektuvus. Po jo istorijos apie mašinos atsiradimą Lietuvoj ir mano trumpa eskursija į manąjį gąražą, mes sukirtom rankom. Šiuo metu prašau vizualių komentarų iš išorės. Ar spalva originali (gal net pavadinimą kas žino), ar moldingai tokie turi būti ir tt. Matau, kad veidrodukai neoriginalūs (bet yra nikeliuoti, tad jie ir stovės).
Kolkas mašinai tvarkau smulkius defektus pakaboj, tai foto variklio ir salono įdėsiu vėliau. Ten manęs laukia kitas klausimas - ar joje 2.4 variklis ar 2.0 (nes bteko girdėt,kad skandinavams buvo mažesnės kubatūros variklis). Draudimo polise irgi man įrašė dvieju litrų variklį, nors tech.pasas buvo senas ir ten nėra kubatūros.
Prikabinti failai: |
20140819_173517 (Large).jpg [ 124.96 KiB | Peržiūrėta 1019 kartus(ų) ]
|
20140819_173418 (Large).jpg [ 128.9 KiB | Peržiūrėta 1019 kartus(ų) ]
|
20140819_173448 (Large).jpg [ 123.22 KiB | Peržiūrėta 1019 kartus(ų) ]
|
_________________ http://www.retrofest.lthttp://www.primeadmin.ltMOSKVICH 427 75' GAZ 21 66' VIATKA V150 58'
Paskutinį kartą redagavo VERSLOVAS 2014 Rgs 02 Ant, 3:36. Iš viso redaguota 1 kartą.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
VERSLOVAS
|
Parašytas: 2014 Rgs 02 Ant, 0:17 |
|
Užsiregistravo: 2010 Sau 24 Sek, 2:45 Pranešimai: 465 Miestas: Vilnius
|
Prikabinti failai: |
20140819_173525 (Large).jpg [ 132.72 KiB | Peržiūrėta 1018 kartus(ų) ]
|
20140819_173540 (Large).jpg [ 111.01 KiB | Peržiūrėta 1018 kartus(ų) ]
|
_________________ http://www.retrofest.lthttp://www.primeadmin.ltMOSKVICH 427 75' GAZ 21 66' VIATKA V150 58'
|
|
Į viršų |
|
|
VERSLOVAS
|
Parašytas: 2014 Spa 24 Pen, 21:01 |
|
Užsiregistravo: 2010 Sau 24 Sek, 2:45 Pranešimai: 465 Miestas: Vilnius
|
Na galų gale susitvarkiau automobilio vidų, perėjau šiandien T.A, tad pristatau tolimesnes nuotraukas. Labiausiai domina mane vis variklis. Kodėl senesniame draudimo polise buvo įrašytas variklis 2.0, bei apie tokią kubatūrą man minėjo ir buvęs šeimininkas.Taip pat variklio nuotraukose pamatysite stabdžių sistemos sudvejinimą.Gal kas matė tokius variklius ir tt.?
Prikabinti failai: |
20141024_130430.jpg [ 64.08 KiB | Peržiūrėta 892 kartus(ų) ]
|
20141024_130506.jpg [ 58.53 KiB | Peržiūrėta 892 kartus(ų) ]
|
20141024_130530.jpg [ 75.59 KiB | Peržiūrėta 892 kartus(ų) ]
|
_________________ http://www.retrofest.lthttp://www.primeadmin.ltMOSKVICH 427 75' GAZ 21 66' VIATKA V150 58'
|
|
Į viršų |
|
|
VERSLOVAS
|
Parašytas: 2014 Spa 24 Pen, 21:02 |
|
Užsiregistravo: 2010 Sau 24 Sek, 2:45 Pranešimai: 465 Miestas: Vilnius
|
Prikabinti failai: |
20141024_130541.jpg [ 71.68 KiB | Peržiūrėta 892 kartus(ų) ]
|
20141024_130554.jpg [ 61.71 KiB | Peržiūrėta 892 kartus(ų) ]
|
20141024_130624.jpg [ 51.47 KiB | Peržiūrėta 892 kartus(ų) ]
|
_________________ http://www.retrofest.lthttp://www.primeadmin.ltMOSKVICH 427 75' GAZ 21 66' VIATKA V150 58'
|
|
Į viršų |
|
|
VERSLOVAS
|
Parašytas: 2014 Spa 24 Pen, 21:03 |
|
Užsiregistravo: 2010 Sau 24 Sek, 2:45 Pranešimai: 465 Miestas: Vilnius
|
Prikabinti failai: |
20141024_130655.jpg [ 79.58 KiB | Peržiūrėta 892 kartus(ų) ]
|
20141024_130823.jpg [ 75.7 KiB | Peržiūrėta 892 kartus(ų) ]
|
20141024_130840.jpg [ 75.48 KiB | Peržiūrėta 892 kartus(ų) ]
|
_________________ http://www.retrofest.lthttp://www.primeadmin.ltMOSKVICH 427 75' GAZ 21 66' VIATKA V150 58'
|
|
Į viršų |
|
|
VERSLOVAS
|
Parašytas: 2014 Spa 24 Pen, 21:06 |
|
Užsiregistravo: 2010 Sau 24 Sek, 2:45 Pranešimai: 465 Miestas: Vilnius
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2014 Spa 24 Pen, 21:37 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 12:24 Pranešimai: 8584 Miestas: Alytus
|
Variklis išoriškai niekuo nesiskiria nuo įprastinio GAZ24. Ko gero, minimi 2 litrai darbinio tūrio- neteisybė. Stabdžių sistema su 2-m stiprintuvais man Volgoje nematyta. Senesnėse „Latvijose“ taip būdavo.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
VERSLOVAS
|
Parašytas: 2014 Spa 24 Pen, 21:42 |
|
Užsiregistravo: 2010 Sau 24 Sek, 2:45 Pranešimai: 465 Miestas: Vilnius
|
Raimi, o Latvijose tai buvo garažinis perdirbimas stabdžių sistemoje- ar įmanomas ir gamykloje. Pirmas savininkas man sakė,kad jokių esminių perdirbimų nebuvo atlikęs.
_________________ http://www.retrofest.lthttp://www.primeadmin.ltMOSKVICH 427 75' GAZ 21 66' VIATKA V150 58'
|
|
Į viršų |
|
|
Raimis
|
Parašytas: 2014 Spa 24 Pen, 21:45 |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 09 Pir, 12:24 Pranešimai: 8584 Miestas: Alytus
|
Tai buvo gamyklinis sprendimas RAF automobiliuose.
_________________ Forume rašome lietuviškai. !!!
|
|
Į viršų |
|
|
edvin_chelseafc
|
Parašytas: 2014 Spa 24 Pen, 23:46 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Lie 18 Pir, 21:44 Pranešimai: 223 Miestas: Vilnius
|
Du stabdziu stiprintuvai yra del to, kad si Vogla yra skirta Belgijos rinkai. Jos indeksas Gaz 24-77, Beldijoi buvo parduodamam ne kaip GAZ 24-77, o kaip Scaldia Volga M24SL break (sedanas turejo indeksa M24SL). Apie tai pasako du stabdziu stiprintuvai del didesnio saugumo, uzrasai ant sparnu lotiniskom raidem, moldingas einantis per visa automobilio sona ir kitoks radijo imtuvas su kitokiu uzdengimu (juodos spalvos. Sovietu rinkai skirtos Volgos buvu su pilku remeliu). Variklis stovi paprastas 24D, kokius naudojo ir kitiems eksportiniams Volga automobiliams. Europoj nors su benzininiu varikliu Volgos buvo pigesnes nei Scaldia su dizeliniu 2.0L varikliu nuo Peugeot, nebuvo populiarios, del napakankamos traukos.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 9 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 18:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 1:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 10:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 11:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 19:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 22:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 18:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 21:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 14:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 21:01
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|