Sveiki,
Kauno Autotechnikai dar prieš Kalėdas nusiunčiau Dnepr MT-9 paskirstymo velenėlį restauravimui, kad šiek tiek pakeltų profilius. Jie taip pat paprašė visų keturių stūmiklių, sako, apvirinsim kietmetaliu patį velenėlį, tai ir stūmilius reikia apvirinti, kad nesusidrožtų.
Ką gavau šiandien mane praktiškai šokiravo , kumšteliai korėti, kraštai nuskaldyti, velenėlis spaustuvais nužnaibytas, kai kur net apvedžiau markeriu. Jie aiškina, kad čia viskas normaliai, važiuos.
Ką manote?
Prikabinu foto
P.S. Teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad sutariau, jog viskas paketas yra siunčiamas atgal į Kauną, naujai kokybės kontrolei.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Kauno autotechnikos darbas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Kauno autotechnikos darbas
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 831
- Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
- Miestas: Druskininkai
Re: Kauno autotechnikos darbas
Ten pat daviau DT-20 alkūninį veleną šlifuoti, idėklų 3 komplektus naujų, skirtingo remonto, (tinkamiausiems pritaikyti) švaistiklius su varžtais, du komplektus, (kad parinktų mažiau patemtais varžtais).
Ką gi, vienas švaistiklis dingo ir likusieji įdėklų komplektai, išsigynė, kad nedaviau daugiau nieko....dar du velenėlius buvau davęs, atresaturuoti guoliavietes, rezultatas toks pats kaip tamstos, akyta, ir priedo be tikslumo(guoliai lengvai užsimovė)
Ką gi, vienas švaistiklis dingo ir likusieji įdėklų komplektai, išsigynė, kad nedaviau daugiau nieko....dar du velenėlius buvau davęs, atresaturuoti guoliavietes, rezultatas toks pats kaip tamstos, akyta, ir priedo be tikslumo(guoliai lengvai užsimovė)
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
-
- Forumietis
- Pranešimai: 936
- Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
- Miestas: Vilnius
Re: Kauno autotechnikos darbas
kiek teko matyt ju darba tai visur tas pars su...s
geria nemoka, ar nenori.....
geria nemoka, ar nenori.....
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 861
- Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
- Miestas: Vilnius
Re: Kauno autotechnikos darbas
jakovlevas rašė:Sveiki,
Kauno Autotechnikai dar prieš Kalėdas nusiunčiau Dnepr MT-9 paskirstymo velenėlį restauravimui, kad šiek tiek pakeltų profilius. Jie taip pat paprašė visų keturių stūmiklių, sako, apvirinsim kietmetaliu patį velenėlį, tai ir stūmilius reikia apvirinti, kad nesusidrožtų.
Ką gavau šiandien mane praktiškai šokiravo , kumšteliai korėti, kraštai nuskaldyti, velenėlis spaustuvais nužnaibytas, kai kur net apvedžiau markeriu. Jie aiškina, kad čia viskas normaliai, važiuos.
Ką manote?
Prikabinu foto
P.S. Teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad sutariau, jog viskas paketas yra siunčiamas atgal į Kauną, naujai kokybės kontrolei.
Apvirint, tai apvirint, o fazes nenusislinko? del poretumo, tai vaziuos, prisidirbs. As neduociau antra karta tokiems atgrubnagiams. Jie nepadarys geriau.
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Re: Kauno autotechnikos darbas
Naujus fazių paskaičiavimus su laipsniais aš jiems buvau nusiuntęs, kaip ir naują profilio brėžinį, viską dar paderinom telefonu. Kumštelių mikrometru nematavau, profiliai atrodo vienodai, fazes, deja, patikrinsiu tik uždėjęs ant motociklo. (jei dėsiu).
Ten nors ir porėta, nušlifuota, niekur nekliūva, tai, taip, važiuos. Tik lieka klausimas dėl kokybės apskritai, gal ir metalas ne toks kietas, kaip turėtų ir t.t. ir pan.
Ten nors ir porėta, nušlifuota, niekur nekliūva, tai, taip, važiuos. Tik lieka klausimas dėl kokybės apskritai, gal ir metalas ne toks kietas, kaip turėtų ir t.t. ir pan.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 146
- Užsiregistravo: 08 Bir 2010, 16:58
Re: Kauno autotechnikos darbas
Gal gali čia paskelbt fazių skaičiavimus ir kumštelių profilį? Aš kaip tik planuoju saviškiam fazes pakeisti.
Zhynys su K650 '70
Sent from my iPhone using Tapatalk
Zhynys su K650 '70
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Re: Kauno autotechnikos darbas
Aš prašiau, kad man padarytų šitą: http://666kb.com/i/bprrwmhvl468teenr.gif ir keliolika laipsnių padidintų persidengimą. Vėliau sakė, kad paėmė labai panašų profilį, tik ne tokį kvadratinį.
Beje, ką tik pamatavau kumštelius, visi normaliai, 34.3 tik vieno aukštis skiriasi 0.5 mm, 33.8.
Žiūrėsim, ar ištaisys ir kaip.
Beje, ką tik pamatavau kumštelius, visi normaliai, 34.3 tik vieno aukštis skiriasi 0.5 mm, 33.8.
Žiūrėsim, ar ištaisys ir kaip.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 82
- Užsiregistravo: 26 Bir 2013, 23:27
Re: Kauno autotechnikos darbas
Nieko nuostabaus.Akmens amzius ten senai jau aisku.Vien priemejas daug nusako kas per kontora
Neblogai velenelius restauruoja ir padaro kumstelius pagal pavyzdzius kliento-marijampolej.Koretumo nepalieka.Isbandyta automobiliu sporte,nieks nesudilo ir pan..
Neblogai velenelius restauruoja ir padaro kumstelius pagal pavyzdzius kliento-marijampolej.Koretumo nepalieka.Isbandyta automobiliu sporte,nieks nesudilo ir pan..
Dnepr R100 2wd
-
- Forumietis
- Pranešimai: 28
- Užsiregistravo: 21 Bir 2006, 10:16
- Miestas: Kaunas
Re: Kauno autotechnikos darbas
Kiek kainavo jeigu ne paslaptis? Aš irgi žadėjau jiem velenuką dnepro vežt.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 452
- Užsiregistravo: 11 Lie 2009, 21:06
- Miestas: Vilnius
Re: Kauno autotechnikos darbas
Iš pradžių sakė, kad bus apie 250 LT, galiausiai su stūmiklių apvirinimu ir visais kurjeriais gavosi apie 100€.
karolis.666, prieš vežant siūlyčiau palaukti, kaip jie man pataisys.
Beje, gal kas nors turi geros patirties su jais?
karolis.666, prieš vežant siūlyčiau palaukti, kaip jie man pataisys.
Beje, gal kas nors turi geros patirties su jais?