Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

75 m Moskvic M412 variklio darbo problemos

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
tauras000
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 831
Užsiregistravo: 30 Kov 2011, 15:37
Miestas: Druskininkai

Re: 75 m Moskvic M412 variklio darbo problemos

Standartinė tauras000 »

Ankščiau įpildavo hidrolio, palikdavo parai mirkti, dabar pila Coca- cola tik laiko trumpiau. Bet faktas, jeigu nepadeda specialios priemonės, manau nieks nepadės, tik remontas.
Perku Jawa 353 duslintuvus, alkūnes, ratlankių lankus
Traktorius: DT-20 1964
Tula TMZ
M-72
Jawa 353
Vartotojo avataras
kisa
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 336
Užsiregistravo: 09 Lap 2009, 08:08
Miestas: Vilnius/Jūrė

Re: 75 m Moskvic M412 variklio darbo problemos

Standartinė kisa »

dar antifrizu mirkydavo parą, irgi padeda. šiaip High gear priemonių labai neblogų yra.
8 kompresija naujai mašinai, siaubas. Man čia jau visišku lavonizmu kvepia, nieko nuostabaus, kad rusiška technika daugiau riaumodavo, negu važiuodavo... :D
Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje.
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija

867075925
Vartotojo avataras
Bamperis
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 599
Užsiregistravo: 03 Bir 2013, 11:15
Miestas: Maskva.

Re: 75 m Moskvic M412 variklio darbo problemos

Standartinė Bamperis »

M-412 suspaudimo laipsnis 8,8. Kompresija ne mažiau 10±1 barų. Naujo variklio apie 14 barų. http://www.minihalva.ru/xraritet6.html
Paskutinį kartą redagavo Bamperis 20 Bir 2015, 14:28, redaguota 1 kartą(us).
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.
Vartotojo avataras
kisa
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 336
Užsiregistravo: 09 Lap 2009, 08:08
Miestas: Vilnius/Jūrė

Re: 75 m Moskvic M412 variklio darbo problemos

Standartinė kisa »

va aš ir galvoju, kas čia negerai :D
Eilinis nemokšiškumas kai kompresija painiojama su CR. Bet vis tiek žiauriai mažai....
Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje.
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija

867075925
Vartotojo avataras
absurds
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 75
Užsiregistravo: 31 Kov 2008, 22:31
Miestas: Panevėžys

Re: 75 m Moskvic M412 variklio darbo problemos

Standartinė absurds »

Tai kaip suprantu visgi mano antras cilndras dirba blogai o ne kiti trys :) Na reiks siandien pameginti, per nakti buvau palikes su tuo skysciu. Aciu atsakiusiems i tema.

Kisa, kam tavo paskutinis komentaras? :ne i tema:
Vartotojo avataras
kisa
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 336
Užsiregistravo: 09 Lap 2009, 08:08
Miestas: Vilnius/Jūrė

Re: 75 m Moskvic M412 variklio darbo problemos

Standartinė kisa »

O kas negerai? Taigi sakau, kad dauguma painioja kompresiją ir suspaudimo laipsnį. O pas maskatuoklius ir vienas, ir kitas nėra didelis, dėl to čia ir yra didžiausios bėdos. Bet visų pirma išsiaiškinkim, kur slypi dabartinė bėda, o po to esant norui visada galima pasikelti abu, kas prideda daug smagumo visame eksploatavime. Ir mano patarimas būtų su laiku nesivaikyt plačiai reklamuojamo originalumo, ir pasikeisti karbiuratorių į padoresnį :)
Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje.
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija

867075925
rove
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 41
Užsiregistravo: 06 Rgp 2014, 09:50

Re: 75 m Moskvic M412 variklio darbo problemos

Standartinė rove »

kuom blogas originalus karbiuratorius ?šiaip įdomu
Vartotojo avataras
kisa
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 336
Užsiregistravo: 09 Lap 2009, 08:08
Miestas: Vilnius/Jūrė

Re: 75 m Moskvic M412 variklio darbo problemos

Standartinė kisa »

o kuom jis geras? :labas:
Nei jis smagus, nei ekonomiškas... Pralaidumo nulis, žikleriai vos ne titaniko.
Vien karbiuratoriaus keitimas labai daug ko neišsprendžia, bet užsimetus bent jau žigulinį soleksą tikrai smagiau, nekalbant jau apie normalų weberį
Bet tema ne apie tai, laukiam, ką autorius parašys
Automobilių karbiuratorių remontas/tiuningas Vilniuje.
Remontuoju Weber/Dellorto dvigubus karbiuratorius, amerikonų karbų restauracija

867075925
suinteresuotas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 209
Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
Miestas: rajonas

Re: 75 m Moskvic M412 variklio darbo problemos

Standartinė suinteresuotas »

Matuojant kompresija reiktu i cilindra kuriame ji mazesne ipilti kiek tepalo ir vel pamatuoti, jei kyla per viena vieneta tai gali buti problema voztuvuose, jei kyla per du/tris vienetus problema zieduose. Siaip kai pasiles pradeda purtytis, bet tai vyksta siaurame diapazone 1000/2000 apsuku beda dazniausiai tramplioriuje - gali buti, kad guoliukas padiles ir kibirkstis keliauja pro sali, gali buti kontaktuose tarpelis per mazas ar per didelis....beje tramplioriaus bedu ieskojimas prasideda butent nuo kontaktu tarpelio tikrinimo/reguliavimo, po to seka degimo nustatymas/tikrinimas ir tt. Beje voztuvu tarpelius pravartu butu susiziureti, gal paspaustas kuris.
Vartotojo avataras
Bamperis
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 599
Užsiregistravo: 03 Bir 2013, 11:15
Miestas: Maskva.

Re: 75 m Moskvic M412 variklio darbo problemos

Standartinė Bamperis »

:labas: Mano įdėtoje nuorodoje http://www.minihalva.ru/xraritet6.html
labai gi gražiai aprašyta kaip tikrinama kompresija kompresometru ir oro spaudimu. Tikrinant spaudimu aiškiai nustatoma kas kaltas. Jei oras eina per duslintuvą, - kaltas išmetimo vožtuvas. Jei per karbiuratorių - įsiurbimo vožtuvas. Jei burbuliuoja per aušinimo sistemą arba girdimas šnypštimas gretimame cilindre, - kiaura tarpinė. Jei prikepę žiedai, oras aiškiai eis per karterio alsuoklį. Žinoma, čia terlionė, bet rac. grūdas yra. :D
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.