Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

GAZ 24-02 Originalumas

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
VERSLOVAS
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 465
Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 01:45
Miestas: Vilnius

GAZ 24-02 Originalumas

Standartinė VERSLOVAS »

Sveiki. Papildžiau savo garažą dar vienu uneversalu GAZ 24-02:) 1980m. Kaip sakau draugams, kad išskyrė man Zuokas:) kaip daugiavaikiui tevui mašiną:)) Dabar trumpa įdomi istorija apie Volga.
Savininkas pirmas buvo norvegas, kadangi ši volga buvo ten eksportuota. Kaip man pasakojo buvęs šeimininkas, Norvegijoj buvo sustiprinti stabdžiai ir pastatytas 2 pagrindinis stabdžių cilindras (kad nuo kalnus atlaikytų). Taip pat įrengta kaip įprasta Norvegijoj "pašildymo variklio" sistema. Reikia pajungt specialų laidą į rozetę ir jis atšildo aušinimo sistemą žiemą. Na aišku užrašai ant šonų yra anglų kalba VOLGA, viduj saugos diržų užfiksavimo mechanizmai irgi anglų kalba. Mašina septynvietė. Į Lietuvą atkeliavo kažkur 1985m. Pagal šeimininko pasakojimą, nebuvo galima tais laikais turėt "paprastam" žmogui Volgą uneversalą, tad jis turėjo kas kažkiek metų kažkokias procedūras kartoti su Estijos muitine. Volgos rida 67.000km.Pusė pravažiuota Norvegijoj , kita pusė tik į žvejybą Lietuvoje. Apie šią mašiną, gal prieš tris metus išgirdau iš draugo, kuris mano prašymu paliko raštelį už valytuvų ir man savininkas paskambino.Tačiau paskambino sužinot kas aš toks, ką kolekcionuoju ir tt. Volgos jis nesiruošė parduoti išvis.Tad likimo ironija, kažkaip neištryniau numerio savininko ir po triju metu sulaukiau skambucio is jo:))) Reziume - maloni pažintis su savininku (mano bendravardziu),kuris tais laikais dirbo Osle ir priziurejo atskrendancius AEROFLOT lektuvus. Po jo istorijos apie mašinos atsiradimą Lietuvoj ir mano trumpa eskursija į manąjį gąražą, mes sukirtom rankom.
Šiuo metu prašau vizualių komentarų iš išorės. Ar spalva originali (gal net pavadinimą kas žino), ar moldingai tokie turi būti ir tt. Matau, kad veidrodukai neoriginalūs (bet yra nikeliuoti, tad jie ir stovės).

Kolkas mašinai tvarkau smulkius defektus pakaboj, tai foto variklio ir salono įdėsiu vėliau. Ten manęs laukia kitas klausimas - ar joje 2.4 variklis ar 2.0 (nes bteko girdėt,kad skandinavams buvo mažesnės kubatūros variklis). Draudimo polise irgi man įrašė dvieju litrų variklį, nors tech.pasas buvo senas ir ten nėra kubatūros.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo VERSLOVAS 02 Rgs 2014, 03:36, redaguota 1 kartą(us).
http://www.retrofest.lt
http://www.primeadmin.lt
MOSKVICH 427 75'
GAZ 21 66'
VIATKA V150 58'
Vartotojo avataras
VERSLOVAS
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 465
Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 01:45
Miestas: Vilnius

Re: GAZ 24-02 Originalumas

Standartinė VERSLOVAS »

:-)
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
http://www.retrofest.lt
http://www.primeadmin.lt
MOSKVICH 427 75'
GAZ 21 66'
VIATKA V150 58'
Vartotojo avataras
VERSLOVAS
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 465
Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 01:45
Miestas: Vilnius

Re: GAZ 24-02 Originalumas

Standartinė VERSLOVAS »

Na galų gale susitvarkiau automobilio vidų, perėjau šiandien T.A, tad pristatau tolimesnes nuotraukas. Labiausiai domina mane vis variklis. Kodėl senesniame draudimo polise buvo įrašytas variklis 2.0, bei apie tokią kubatūrą man minėjo ir buvęs šeimininkas.Taip pat variklio nuotraukose pamatysite stabdžių sistemos sudvejinimą.Gal kas matė tokius variklius ir tt.?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
http://www.retrofest.lt
http://www.primeadmin.lt
MOSKVICH 427 75'
GAZ 21 66'
VIATKA V150 58'
Vartotojo avataras
VERSLOVAS
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 465
Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 01:45
Miestas: Vilnius

Re: GAZ 24-02 Originalumas

Standartinė VERSLOVAS »

:labas:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
http://www.retrofest.lt
http://www.primeadmin.lt
MOSKVICH 427 75'
GAZ 21 66'
VIATKA V150 58'
Vartotojo avataras
VERSLOVAS
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 465
Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 01:45
Miestas: Vilnius

Re: GAZ 24-02 Originalumas

Standartinė VERSLOVAS »

:labas:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
http://www.retrofest.lt
http://www.primeadmin.lt
MOSKVICH 427 75'
GAZ 21 66'
VIATKA V150 58'
Vartotojo avataras
VERSLOVAS
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 465
Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 01:45
Miestas: Vilnius

Re: GAZ 24-02 Originalumas

Standartinė VERSLOVAS »

:labas:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
http://www.retrofest.lt
http://www.primeadmin.lt
MOSKVICH 427 75'
GAZ 21 66'
VIATKA V150 58'
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: GAZ 24-02 Originalumas

Standartinė Raimis »

Variklis išoriškai niekuo nesiskiria nuo įprastinio GAZ24. Ko gero, minimi 2 litrai darbinio tūrio- neteisybė. Stabdžių sistema su 2-m stiprintuvais man Volgoje nematyta. Senesnėse „Latvijose“ taip būdavo.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
VERSLOVAS
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 465
Užsiregistravo: 24 Sau 2010, 01:45
Miestas: Vilnius

Re: GAZ 24-02 Originalumas

Standartinė VERSLOVAS »

Raimi, o Latvijose tai buvo garažinis perdirbimas stabdžių sistemoje- ar įmanomas ir gamykloje. Pirmas savininkas man sakė,kad jokių esminių perdirbimų nebuvo atlikęs.
http://www.retrofest.lt
http://www.primeadmin.lt
MOSKVICH 427 75'
GAZ 21 66'
VIATKA V150 58'
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: GAZ 24-02 Originalumas

Standartinė Raimis »

Tai buvo gamyklinis sprendimas RAF automobiliuose.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
edvin_chelseafc
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 223
Užsiregistravo: 18 Lie 2011, 21:44
Miestas: Vilnius

Re: GAZ 24-02 Originalumas

Standartinė edvin_chelseafc »

Du stabdziu stiprintuvai yra del to, kad si Vogla yra skirta Belgijos rinkai. Jos indeksas Gaz 24-77, Beldijoi buvo parduodamam ne kaip GAZ 24-77, o kaip Scaldia Volga M24SL break (sedanas turejo indeksa M24SL). Apie tai pasako du stabdziu stiprintuvai del didesnio saugumo, uzrasai ant sparnu lotiniskom raidem, moldingas einantis per visa automobilio sona ir kitoks radijo imtuvas su kitokiu uzdengimu (juodos spalvos. Sovietu rinkai skirtos Volgos buvu su pilku remeliu). Variklis stovi paprastas 24D, kokius naudojo ir kitiems eksportiniams Volga automobiliams. Europoj nors su benzininiu varikliu Volgos buvo pigesnes nei Scaldia su dizeliniu 2.0L varikliu nuo Peugeot, nebuvo populiarios, del napakankamos traukos.