Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
bartex rašė:Sveiki, gal kas turesit kokiu minciu..? Savaji jupuiteri 3 atnauhjint sugalvojau, supirkau remontinoius stumoklius, suslifavau cilindrus, sudejau optini degima, kuriasi vaziuoja, bet problema yra... Isisodinu ka i liulka ketvirtu begiu duodu daugiau gazo, visiskai netraukia, nebent nuokalnei... o seip davus daug gazo lyg dar noretu ir burbuliuoti, bet visiskai netraukia, kuo zemesne pavara tuo geriau... bet neina kaip priklauso... Pabandziau ir vienas pravaziuoti, lyg geriau bet taip pat tokie simptomai jauciasi... Kas cia gali buti? Gal karburatorius nesureguliuotas?? Realiai kaip jis reaguoliuojasi? Gal degima ankstinti, nes daba toc toc 2.6 mm iki vmt. ACIU.
kokia žvaigždė uždėta pas tave? turėtų būt nedidesnė nei 15-16 dantu jei su lopšiu važinėji.
Hmm... Net nebuciau pagalvojes... Reiks skaiciuoti.. Bet paankstinus degima ir jauciasi pagerejimas
Pagal gamyklos rekomendacijas motociklui be priekabos ant variklio dedama žvaigždutė 19 dantukų, o su priekaba tik 16 dantukų. Grandinė irgi patrumpinama per porą narelių.
Nieko nuostabaus, kad su priekaba motociklo dinamika smarkiai suprastėja. Vis tik pati priekaba beveik 100 kg, keleivis mažiausia 60 kg ir viso labo bendra masė padidėja dvigubai. Būdavo, užsisodini paną ant dviračio balkiuko, veži liežuvį iškišęs ir tik lauki kada ji nulips.
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.
Andrius_iž49/350 rašė:Iš vieno žmogaus yra tekę girdėti, kad ir pačios greičių dėžės lopšelinių ižų yra kitokios.
Netiesa. Greičių dėžės ir varikliai visiškai nesiskiria. Skiriasi tik bendras perdavimo skaičius dėl skirtingos variklio žvaigždutės. Z=19, arba Z=16. Šiaip, priklausomai nuo komplektacijos, gali skirtis karbiuratoriai, stabdžiai, ratai, apdaila ir kt.
Gerbkime lietuvių kalbą. Pranešimus rašykime lietuviškomis raidėmis.
Pateko i rankas toks iz49 priekinis ratas. Vienoje puseje, kur dedasi stabdziu lekste, stipinai berods 3mm storio, o kitoje puseje 4mm storio. Stipinai originalus, ne gaminti. Taip budavo? Ar cia tiesiog kokio galinio rato tie ilgieji stipinai? Nelabai daug turiu patirties su iz49 ratais.
IŽ 56 - 1958m. IŽ Jupiter 2 IŽ Planeta 4 Dniepr MT10-36 1975m. K750 1961 m. M-408 1965m. Lada 21033 1981m. Jawa 360 Jawa 638-5 IŽ Planeta 5 Iž 49
Bandau registruoti savo Iž P3. Buvo seni rusiški dokumentai. Regitroj sufotografavo, parašė prašymą ekspertams, kad patikslintų duomenis. Beveik visus reikiamus duomenis randu knygose ir internete, bet trūksta maksimalios leistinos masės. Gal turi kasnors literatūros ar kitų šaltinių, kur būtų nurodyta maksimali leistina masė Iž Planeta 3? Randu, kad maksimaliai šis motociklas veža 170 kg, masė paruošto eksploatuoti motociklo 168kg. Sudėjus šiuos skaičius turėtų gautis reikiamas dydis, bet ekspertam toks metodas netinka. Sakė reikia šaltinio, kur būtų juoda ant balto parašyta maksimali leistina masė...
Bandau registruoti savo Iž P3. Buvo seni rusiški dokumentai. Regitroj sufotografavo, parašė prašymą ekspertams, kad patikslintų duomenis. Beveik visus reikiamus duomenis randu knygose ir internete, bet trūksta maksimalios leistinos masės. Gal turi kasnors literatūros ar kitų šaltinių, kur būtų nurodyta maksimali leistina masė Iž Planeta 3? Randu, kad maksimaliai šis motociklas veža 170 kg, masė paruošto eksploatuoti motociklo 168kg. Sudėjus šiuos skaičius turėtų gautis reikiamas dydis, bet ekspertam toks metodas netinka. Sakė reikia šaltinio, kur būtų juoda ant balto parašyta maksimali leistina masė...
O jei gautum kaip pvz kito Iž P3 dokumentą kaip pavyzdį "ekspertams"? Jei kas seniau registravo tokius, tai surašydavo mases be jokiu ekspertizių.