tetera rašė:Kolegos gal kas nors turi motociklo Iz Planeta 2 elektros instalacijos schema????

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
tetera rašė:Kolegos gal kas nors turi motociklo Iz Planeta 2 elektros instalacijos schema????
Nejau taip sunku įjungt google? Prašom:tetera rašė:tetera rašė:Kolegos gal kas nors turi motociklo Iz Planeta 2 elektros instalacijos schema????ir niekas neturi planetos elektroschemos???????????????
Jau seniai esu pakeitęs suspaudimo laipsnį Iž- 49, bei planetai, tai yra nudrožęs galvutes. Suprantama, kad neprisideda prie originalumo, bet jeigu aparatai eksploatuojami, tai kitos išeities nėra. Renkiesi iš dviejų blogybių vieną. Važinėju ir problemų nematau.Lunas rašė:Sveiki,
esat kas nors mėginę pritaikyti IŽ 49 varikli E95 benzinui? Kokie rezultatai?
Noriu kad variklis kuo ilgiau tarnautų. Tam tikslui reikia galvą leist ar palikti kaip yra?
Dėkui.
Tiesiog smalsumo dėlei, norėčiau paklaust, - o kiek mm reikėtų nuleist galvutę?zigmasmoto rašė:Jau seniai esu pakeitęs suspaudimo laipsnį Iž- 49, bei planetai, tai yra nudrožęs galvutes.
Iž-49 - 3.2 mmBamperis rašė:Tiesiog smalsumo dėlei, norėčiau paklaust, - o kiek mm reikėtų nuleist galvutę?zigmasmoto rašė:Jau seniai esu pakeitęs suspaudimo laipsnį Iž- 49, bei planetai, tai yra nudrožęs galvutes.
Buvau sugalvojęs tokią idėją - nudrožti galvutę iž-49 prieš 30 metų. Kai rūpėjo kad tas motociklas geriau trauktų, nes padidėja suspaudimo laipsnis. Na galvutę nušlifavau, bet taip ir neuždėjau, nes atsirado kieme geresnis motociklas. Atstatant iž-49 motociklą prieš kelis metus, požiūris pasikeitė ir surinkinėdamas variklį dėjau nesugadintą originalią galvutę. Nes: teko girdėti kad nušlifavus galvutę ir pakilus suspaudimo laipsniui, pasikeičia ir iž-49 variklio darbo balsas - nebelieka to įspūdingo pah.....pah....pah, variklio darbas supanašėja į šiuolaikinius ižus. Be to didinant suspaudimo laipsnį didėja apkrova ir alkūniniam velenui.zigmasmoto rašė:Jau seniai esu pakeitęs suspaudimo laipsnį Iž- 49, bei planetai, tai yra nudrožęs galvutes. Suprantama, kad neprisideda prie originalumo, bet jeigu aparatai eksploatuojami, tai kitos išeities nėra. Renkiesi iš dviejų blogybių vieną. Važinėju ir problemų nematau.Lunas rašė:Sveiki,
esat kas nors mėginę pritaikyti IŽ 49 varikli E95 benzinui? Kokie rezultatai?
Noriu kad variklis kuo ilgiau tarnautų. Tam tikslui reikia galvą leist ar palikti kaip yra?
Dėkui.
Šia tema yra buvę nemažai pasisakymų ir visada atsiranda prieštaravimų. Manau, kad kiekvienas darykime, kaip suprantame ir išmanome. Tik nereikia užmiršti kuro sudegimo greitį pagal oktaninį skaičių, vienokiu , ar kitokiu suspaudimo laipsnio atveju, ir koks poveikis varikliui. Aš ne fizikas, nei chemikas, tik įsiklausiau į suprantančių žmonių šiuo klausimu pasisakymus rusų-ukrainiečių portale. Supratau viena, jog keisti suspaudimo laipsnį, ar nekeisti, abu atvejai blogi. Todėl aš iš dviejų blogybių pasirinkau viena.kęstutis rašė:Buvau sugalvojęs tokią idėją - nudrožti galvutę iž-49 prieš 30 metų. Kai rūpėjo kad tas motociklas geriau trauktų, nes padidėja suspaudimo laipsnis. Na galvutę nušlifavau, bet taip ir neuždėjau, nes atsirado kieme geresnis motociklas. Atstatant iž-49 motociklą prieš kelis metus, požiūris pasikeitė ir surinkinėdamas variklį dėjau nesugadintą originalią galvutę. Nes: teko girdėti kad nušlifavus galvutę ir pakilus suspaudimo laipsniui, pasikeičia ir iž-49 variklio darbo balsas - nebelieka to įspūdingo pah.....pah....pah, variklio darbas supanašėja į šiuolaikinius ižus. Be to didinant suspaudimo laipsnį didėja apkrova ir alkūniniam velenui.zigmasmoto rašė:Jau seniai esu pakeitęs suspaudimo laipsnį Iž- 49, bei planetai, tai yra nudrožęs galvutes. Suprantama, kad neprisideda prie originalumo, bet jeigu aparatai eksploatuojami, tai kitos išeities nėra. Renkiesi iš dviejų blogybių vieną. Važinėju ir problemų nematau.Lunas rašė:Sveiki,
esat kas nors mėginę pritaikyti IŽ 49 varikli E95 benzinui? Kokie rezultatai?
Noriu kad variklis kuo ilgiau tarnautų. Tam tikslui reikia galvą leist ar palikti kaip yra?
Dėkui.
Šis motociklas dvitaktis - vožtuvų neturi tai ir kam pakenks tas aukštesnio oktano benzinas? Važinėjam su automobiliais pritaikytais -95 benzinui ir įsidėjus dujas kurių oktano skaičius virš 110 na ir bėdų nėra, varikliai sukasi virš 100000 km.
Jei būtų atvirkštinis variantas kad trūktų oktano, tada galimas variklio detonavimas.