Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos 1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms. 2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai. 3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img"). 7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja. 9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai. Plačiau: Visos taisyklės
Yha
|
Parašytas: 2019 Vas 12 Ant, 20:46 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2011 Rgs 02 Pen, 11:11 Pranešimai: 241
|
npn rašė: Na tai nėra jokia naujiena - skaitykite vakariečių forumus ir t.t. Rasite daugybę projektų kur tai daryta. Raktiniai žodžiai "car body dipping restoration", "metal dipping", "acid dipping" etc. Galų gale kas nebandė ko nors nuvalyti pamerkus rūgštyje (nuo acto, citrinų iki rimtesnių), na taip tai veikia. Bet tai nėra kažkokia panacėja galinti pakeisti viską ką iki šiol žinojome. Vientisą automobilio kėbulą įkišti į kažkokį skystį nėra tas pats kas paprastą detalę. Daugiau skaitant rasite ir visokių "horror stories", kad rūgštys liko tarpuose tarp skardų (neįsivaizduoju kaip jas iš ten išplauti), kad išlindo vėliau, viską sugadino ir t.t. Kas toliau kai pandoros skrynia atidaryta - turi pliką kėbulą su visiškai neapsaugotomis vidinėmis ertmėmis prie kurių niekuo negali prieiti? Reikia grunto vonių. Žodžiu kažin ar čia technologija Nr. 1 kuri pagaliau viską išsprendė. Sunkiai Lietuvoje įsivaizduoju tokią įrangą ir tonas medžiagų voniose laukiančių kelių senovinių automobilių. Čia ne garažo masteliai, kad kažkas galėtų nepaisyti aplinkosaugos. Visokie smėliavimai kvarciniu smėliu kur kas didesnis pavojus aplinkiniams ir patiems smėliuotojams. Na jei normali kontora tai merkia i kelias vonias, manau tikrai neutralizuoja tas rugstis. Gal ten kokie kur patys buria ir prisiburia. Esu nekarta uzmates jog merkia i "melasa" cia kazkoks pasaras ar priedas pasaro, manau turetu buti gant pigu. Esat kas bande?
|
|
Į viršų |
|
|
npn
|
Parašytas: 2019 Vas 13 Tre, 15:00 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2007 Lap 11 Sek, 20:46 Pranešimai: 543 Miestas: Kaunas
|
Yha rašė: Na jei normali kontora tai merkia i kelias vonias, manau tikrai neutralizuoja tas rugstis. Gal ten kokie kur patys buria ir prisiburia. Esu nekarta uzmates jog merkia i "melasa" cia kazkoks pasaras ar priedas pasaro, manau turetu buti gant pigu. Esat kas bande? Sunkiai įsivaizduoju kažkokį būrimą šioje srityje - amerikietis daro gyvenimo projektą ir pats merkia seną Jaguarą į savo pasidarytą kokių 15 kubinių metrų vonią galiniame kieme? Kažin. Automobilio kėbului pamirkyt, kaitint čia gi tonos medžiagų ir reikalų, jokios ekonominės logikos. Ten yra tam rinka, yra kontorų. Turbūt kaip visur būna visokių kontorų. Aš nebandžiau, ne technologas - neišmanau, bet neutralizavimas neatrodo kaip savaime suprantamas nereikšmingas dalykas, kuris tiesiog negali nepavykti. Ir dar senam kėbului, kuris kiekvienas su savo niuansais. Nekalbu apie dideles ertmes, čia smulkmena. Bet visi skardų sujungimai taškiniu suvirinimu yra tokia vieta kur skystis pateks, pakils, įsiskverbs kapiliariniu būdu. O tada jau noriai iš ten nepasišalins. Aišku šis klausimas turėtų kilti labai dažnai ir negali būti, kad niekaip neišspręsta. Turbūt pakankamai dažnai būna gerai. Aš už progresą, bet ar tai bent teoriškai gali būti išsprendžiama garaže ir tuo pačiu būti realia alternatyva smėliavimui? Na gal motociklui. Jei kas taip Lietuvoje apdorojo automobilį mielai paskaitysiu apie patirtį. Yra garažinių bandymų naudoti siurblius, purkštuvus, po automobiliu kišti vonią ir viską daug laiko recirkuliuojant kažkokiose lokaliose vietose (galinės vidinės arkos) šalinti rūdis.
|
|
Į viršų |
|
|
Edgaras.v
|
Parašytas: 2019 Geg 27 Pir, 16:12 |
|
Užsiregistravo: 2005 Vas 21 Pir, 16:42 Pranešimai: 103 Miestas: Kaunas
|
Prieš krūvą metų per „american hotrod” rodė kaip chrysler'į supuvusį kišo į rūgštį. Viskas atrodė gražiai, kol vėliau nepradėjo keisti labai surūdijusių skardų. Kuomet nupjovė galinius sparnus, atsivėrė dideli plotai į snarglius virtusių dažų, kurie buvo apdribę vidinius paviršius. Klausimas ar verta dėl vidinių rūdžių (kai kur) apnuoginti visą vidų? Ką rodo per tv ar reklamuoja, nereiktų priimt akimirksniu. Kuomet dažomi nauji automobiliai, niekas nekiša jų į rūgščių vonias. O jei norite išskirtinio rezultato, tai išrinkite kėbulą dalimis ir parinkite tinkamiausią metalo apdirbimo būdą kiekvienai detalei ar jų grupei atskirai. Mažesnes detales ir patiems galima merkt. Tuomet galima išpenzeliuoti viską iš vidaus ir išorės. O bendrai metalų paviršių apdirbimo būdai visi gali būti labai pavojingi sveikatai. Todėl reikia naudoti tinkamas apsaugos priemones.
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 123 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
IZH JUPITER-2 1969 m. PDF instrukcija/katalogas
Jonas Kakava
» 2024 Bal 13 Šeš, 17:19
|
|
Tarybiniai dokumentai - auto registravimas
hid3
» 2024 Kov 02 Šeš, 0:03
|
|
senovinis lempinis imtuvas su UTB (FM)
satsek12
» 2024 Kov 26 Ant, 9:08
|
|
Išmetimo kolektoriaus dažymas
Valkata
» 2024 Vas 26 Pir, 10:34
|
|
Nesikuria audi 1.6d 1985m
Audifanas123
» 2024 Vas 04 Sek, 18:03
|
|
Iž-49 Saturno ženklo vieta ant variklio sankabos dangčio
Smygolas
» 2024 Sau 21 Sek, 21:31
|
|
Motociklo su (sovietiniai dokumentais) registravimas
Kro0liK
» 2023 Rgs 22 Pen, 17:37
|
|
Kuro bako padengimas rūdims atsparia medžiaga
zpla
» 2023 Rgs 22 Pen, 20:31
|
|
Reikia Kauniečių pagalbos.
sgso
» 2023 Rgs 14 Ket, 13:01
|
|
Karburatoriaus Pekar K68 adatos guma
inkilas
» 2023 Rgs 02 Šeš, 20:01
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|