Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.
Moderatoriai:Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos. 5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Buvo trūkęs ir kniedytas (savu laiku), toliau virinimas, šlifavimas, faktūravimas.
Kadangi nevertinu tų stiklavimų ir pan.
Stengiuosi atgaminti originalų vaizdą, kaip iš 1950-ųjų gamyklos, tai belieka dar vos vos pasendinti ir bus
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Labai graziai gavosi, o darbus, virinima, apdirbima atlikote pats ar kazkas buvo samdomas? Tiesiog idomu kiek "atsistojo" visas reikalas, nes dar manyciau galima rast sveika dangtely tokiam modeliui.
Virinau ne aš (5eur) bet visa kita pats. Dangtelis Maskvos skiriasi nuo Minsk M1A, todel manau nera lengva rast, turiu ju gausybe, bet vienas tik toks, todel teko remontuot.
interdailis rašė:Virinau ne aš (5eur) bet visa kita pats. Dangtelis Maskvos skiriasi nuo Minsk M1A, todel manau nera lengva rast, turiu ju gausybe, bet vienas tik toks, todel teko remontuot.
interdailis rašė:Virinau ne aš (5eur) bet visa kita pats. Dangtelis Maskvos skiriasi nuo Minsk M1A, todel manau nera lengva rast, turiu ju gausybe, bet vienas tik toks, todel teko remontuot.
Labai smalsu kuom skiresi?
Tiek abu dangteliai tiek blokai vizualiai skiriasi priekine dalimi. Ji yra užsmailinta.
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
interdailis rašė:Virinau ne aš (5eur) bet visa kita pats. Dangtelis Maskvos skiriasi nuo Minsk M1A, todel manau nera lengva rast, turiu ju gausybe, bet vienas tik toks, todel teko remontuot.
Labai smalsu kuom skiresi?
Tiek abu dangteliai tiek blokai vizualiai skiriasi priekine dalimi. Ji yra užsmailinta.
Pritariu Rudge, užsmailintaS, bet ir ne tik.
Kadangi turiu gal kokius penkis variklius ir visi skirtingų modelių tiek Moskva M1A, tiek K-125, tiek Minsk M1A ir M1M
Visi skiriasi kažkuo. Tačiau pagrindinis skirtumas Maskvos- liejimas tiek bloko, tiek dangtelių visai kitoks- grubesnis, o ir aliuminio storis gerokai didesnis, jeigu pasverti visus dangtelius tai Maskvos dangtelio svoris kokiu trečdaliu sunkenis būtu nei kitų.
1950-ųjų technologijos taip sakant...
interdailis rašė:Virinau ne aš (5eur) bet visa kita pats. Dangtelis Maskvos skiriasi nuo Minsk M1A, todel manau nera lengva rast, turiu ju gausybe, bet vienas tik toks, todel teko remontuot.
Tada tikrai geras darbas ir nebrangiai, tiesiog musu kaime jei pradedi kazka tokio daryt samata buna palei 50e, nuvaziuok susitark, nuvaziuok paimk, pamatyk, kad kazka dar reiktu padailint ir t.t.t.......
Sekmes.
Tikrai puikus pasirinkimas sudaryti natūralų vaizdą. Kuo apdirbat? Kaip tik šiom dienom dariau eksperimentus darydamas panašius darbus. Po virinimo šlifavau įvairiais antgaliais, bet veliasi, tai dariau mažom apsukom, po to šlifavau dratiniais šepetukais, švitriniais, šveitimo kempinėlėm, CIF, kai kuriais atvejais ir su vandeniu. Kai kurios dalys gavosi labai gerai, kai kas dar ne visai. Pastebėjau, kad skiriasi ir aliuminis, matyt kitokie lydiniai. O kaip jūs išgaunat gražų paviršių?