Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Autorius |
Žinutė |
WANDERER
|
Parašytas: 2004 Lie 25 Sek, 10:10 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
Sergej rašė: WANDERER rašė: Raimis rašė: Ir jis tikrai šarvuotas? Ar čia kaip visada- žurnalistų prasimanymai? Zimo niekad nebuvo sarvuoto is pokario laiku buvo vienintelis modelis :ZiS 115"kurio kebula gamino Podolske Kas zino gal ir sarvuotas ,ner duominis tai ziauriai skyriasi , o gal tik zurnalistai kazka tai sumaise: Masė: sausa - 1800kg; pakrauto - 2250kg
Maksimalus greitis: 120km/h
Degalų sunaudojimas: 15,5 l/100km esant 50-60km/h
nežinau kur siuos Tech.duomenis bet pilnas svoris yra 1940kg.Pirmas prototipas buvo pagamintas 1948m. priesserijine arba bandomoji partija buvo gaminama 1949m.,serijine gamyba nuo spalio 1950m iki 1959m (sedanas) ir 1951m iki 1960m (sanitarinis),su kebulu tipo FAJETONAS buvo pagaminti 2 ar 3 automobiliai.
Na o zurnalistai labai daznai suklysta ir pikciausiai tai kad kai paraso straipsni nesuderina arba su zinovais arba su savininku,taip yra buve kai rasiau viena straipsni ir jame buvo paminetas automobilis "Polski Fiat 518",isspausdintam straipsnyje atsirado automobilis "Polski Ford",kurio niekad negamino
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
Sergej
|
Parašytas: 2004 Lie 25 Sek, 11:30 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 20 Ket, 15:22 Pranešimai: 936 Miestas: Vilnius
|
WANDERER rašė: Sergej rašė: WANDERER rašė: Raimis rašė: Ir jis tikrai šarvuotas? Ar čia kaip visada- žurnalistų prasimanymai? Zimo niekad nebuvo sarvuoto is pokario laiku buvo vienintelis modelis :ZiS 115"kurio kebula gamino Podolske Kas zino gal ir sarvuotas ,ner duominis tai ziauriai skyriasi , o gal tik zurnalistai kazka tai sumaise: Masė: sausa - 1800kg; pakrauto - 2250kg
Maksimalus greitis: 120km/h
Degalų sunaudojimas: 15,5 l/100km esant 50-60km/hnežinau kur siuos Tech.duomenis bet pilnas svoris yra 1940kg.Pirmas prototipas buvo pagamintas 1948m. priesserijine arba bandomoji partija buvo gaminama 1949m.,serijine gamyba nuo spalio 1950m iki 1959m (sedanas) ir 1951m iki 1960m (sanitarinis),su kebulu tipo FAJETONAS buvo pagaminti 2 ar 3 automobiliai. Na o zurnalistai labai daznai suklysta ir pikciausiai tai kad kai paraso straipsni nesuderina arba su zinovais arba su savininku,taip yra buve kai rasiau viena straipsni ir jame buvo paminetas automobilis "Polski Fiat 518",isspausdintam straipsnyje atsirado automobilis "Polski Ford",kurio niekad negamino
Sie dominis is www.oldtimer.lt
o zurnalistai tai gali.
|
|
Į viršų |
|
|
Algis
|
Parašytas: 2004 Lie 25 Sek, 13:02 |
|
Užsiregistravo: 2004 Bir 13 Sek, 15:21 Pranešimai: 564
|
Nei Sniečkaus Pobiedos, nei Gagarino volgos Lietuvoj nėra uzskrydį gavo 15 tuk.rub. ir paskyrą volgai,kuri po jo zuties ir dabar stovi muziejuj,tarp kitko labai grazi.
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2004 Lie 25 Sek, 14:22 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
Algis rašė: Nei Sniečkaus Pobiedos, nei Gagarino volgos Lietuvoj nėra uzskrydį gavo 15 tuk.rub. ir paskyrą volgai,kuri po jo zuties ir dabar stovi muziejuj,tarp kitko labai grazi.
Gagarino "Volgos"Lietuvoje nera,bet uztat Gagarino "Matra"ta tikrai yra Lietuvoje.Apie A.Snieckaus "Pobieda"nieko neteko girdeti,bet savo laiku Willys Jeep"senoviniu automobiliu ir motociklu klubo vienas is nariu turejo.A.Snieckus su juo i medziokles vazinejo.
|
|
Į viršų |
|
|
Algis
|
Parašytas: 2004 Lie 25 Sek, 15:55 |
|
Užsiregistravo: 2004 Bir 13 Sek, 15:21 Pranešimai: 564
|
Kiek teko skaityti apie jo gyvenimą niekur neradau apie jo antrą mašiną,tiesa kokioj tai šaly,jam buvo dovanota,bet i Rusiją ji nepakliuvo juk buvo sunkus 1961m.
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2004 Lie 25 Sek, 16:37 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
Algis rašė: Kiek teko skaityti apie jo gyvenimą niekur neradau apie jo antrą mašiną,tiesa kokioj tai šaly,jam buvo dovanota,bet i Rusiją ji nepakliuvo juk buvo sunkus 1961m.
J.Gagarina "Matra Jet 5"gavo dovanu savo pirmo vizito po skrydzio i kosmosa, i Paryziu metu
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2004 Lie 25 Sek, 16:53 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
Algis rašė: Kiek teko skaityti apie jo gyvenimą niekur neradau apie jo antrą mašiną,tiesa kokioj tai šaly,jam buvo dovanota,bet i Rusiją ji nepakliuvo juk buvo sunkus 1961m.
J.Gagarino savo antra autobili(pirma automobili GAZ-21 juodos spalvos nusipirko pats uz komandiruotpinigius)"Matra Jet 5"gavo 1964m Maskvoje Prancuzijos ambasadoje ,Firma "Matra"jam padare sia dovana tai sportinis automobilis 2+2,su aerodinaminiu kebulu sukurtas naudjant kosminiu raketu technologijas,sumontuotas "Renault Gordini" variklis 1100ccm isvystydavo greiti iki 165km/h.tiems laikams tai buvo neblogas rodiklis
|
|
Į viršų |
|
|
Direktorius
|
Parašytas: 2004 Rgs 24 Pen, 18:48 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Rgs 16 Ket, 17:29 Pranešimai: 552 Miestas: Šiauliai
|
WANDERER rašė: Algis rašė: Kiek teko skaityti apie jo gyvenimą niekur neradau apie jo antrą mašiną,tiesa kokioj tai šaly,jam buvo dovanota,bet i Rusiją ji nepakliuvo juk buvo sunkus 1961m. J.Gagarino savo antra autobili(pirma automobili GAZ-21 juodos spalvos nusipirko pats uz komandiruotpinigius)"Matra Jet 5"gavo 1964m Maskvoje Prancuzijos ambasadoje ,Firma "Matra"jam padare sia dovana tai sportinis automobilis 2+2,su aerodinaminiu kebulu sukurtas naudjant kosminiu raketu technologijas,sumontuotas "Renault Gordini" variklis 1100ccm isvystydavo greiti iki 165km/h.tiems laikams tai buvo neblogas rodiklis
Matra stovi Kaune kiek zinau.
|
|
Į viršų |
|
|
WANDERER
|
Parašytas: 2011 Kov 29 Ant, 13:14 |
|
Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39 Pranešimai: 4225
|
WANDERER rašė: Algis rašė: Kiek teko skaityti apie jo gyvenimą niekur neradau apie jo antrą mašiną,tiesa kokioj tai šaly,jam buvo dovanota,bet i Rusiją ji nepakliuvo juk buvo sunkus 1961m. J.Gagarino savo antra autobili(pirma automobili GAZ-21 juodos spalvos nusipirko pats uz komandiruotpinigius)"Matra Jet 5"gavo 1964m Maskvoje Prancuzijos ambasadoje ,Firma "Matra"jam padare sia dovana tai sportinis automobilis 2+2,su aerodinaminiu kebulu sukurtas naudjant kosminiu raketu technologijas,sumontuotas "Renault Gordini" variklis 1100ccm isvystydavo greiti iki 165km/h.tiems laikams tai buvo neblogas rodiklis dar kelios orginalios to meto nuotraukos
Prikabinti failai: |
65matraGagarin.jpg [ 39.11 KiB | Peržiūrėta 1031 kartus(ų) ]
|
65matraGagarin 2.jpg [ 28.42 KiB | Peržiūrėta 1031 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
tetera
|
Parašytas: 2011 Bal 08 Pen, 23:11 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2010 Spa 28 Ket, 21:12 Pranešimai: 887
|
Kipshas rašė: Sergejus rašė: Dalyvavo praeitais metais sezono atidarime Klaipedoj.Turiu keleta nuotrauku. Va viena: Labas vakaras,greitosios pagalbos masina,buvo gaminama iki1960 metu nors Zimo gamyba nutraukta 1959 metais. На автомобилях скорои помощи петли багажника были наружными Русский лимуЗИМ Игрушки для больших
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 11 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
Kolekcininkai ryja seilę
kęstutis
» 2021 Sau 25 Pir, 0:06
|
|
Knyga "Viešasis transportas Marijampolės krašte"
Paviekšniai
» 2019 Rgs 26 Ket, 0:51
|
|
IŽ-50
Fon
» 2019 Spa 09 Tre, 18:34
|
|
Savamokslio meistro kūriniai: nuo pikapo iki traktorių
Paviekšniai
» 2019 Rgs 15 Sek, 20:35
|
|
Kelionė su JAWA 350/360 į Italiją 2017
spoileriz
» 2017 Spa 19 Ket, 17:49
|
|
Senas transportas
kęstutis
» 2018 Bal 21 Šeš, 11:09
|
|
Pedalais minamų mašinėlių mokymai CCCP (dokumentika)
Rapka
» 2017 Spa 25 Tre, 7:45
|
|
Pigu palyginus ir idomu
evris
» 2017 Spa 19 Ket, 22:57
|
|
augism pasivažinėimai: į Kurtuvėnus su Gauja
augism
» 2017 Bir 29 Ket, 8:31
|
|
Straipsnis iš 1909m. savaitraščio "ŠALTINIS"
geguzis12
» 2016 Geg 28 Šeš, 10:57
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
Kolekcininkai ryja seilę
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2021 Sau 26 Ant, 12:42
Direktorius
|
|
Knyga "Viešasis transportas Marijampolės krašte"
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2020 Vas 21 Pen, 16:01
Algimantas
|
|
IŽ-50
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2019 Spa 10 Ket, 18:14
Fon
|
|
Savamokslio meistro kūriniai: nuo pikapo iki traktorių
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2019 Rgs 15 Sek, 20:35
Paviekšniai
|
|
Švediški kariniai dviračiai
[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2019 Geg 07 Ant, 6:18
pabllo
|
|
Kelionė su JAWA 350/360 į Italiją 2017
[ Eiti į: 1, 2, 3 ]
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2019 Sau 25 Pen, 8:59
Raimis
|
|
KAG
[ Eiti į: 1 ... 5, 6, 7 ]
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2018 Gru 28 Pen, 15:26
Paviekšniai
|
|
„Vilniaus troleibusams“ – 50 metų!
[ Eiti į: 1 ... 6, 7, 8 ]
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2018 Spa 26 Pen, 7:23
Rudge
|
|
Senas transportas
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2018 Bal 21 Šeš, 11:09
kęstutis
|
|
Pedalais minamų mašinėlių mokymai CCCP (dokumentika)
forume Straipsniai / Fotoreportažai / Dokumentinė medžiaga
Paskutinis pranešimas:
2017 Spa 25 Tre, 7:45
Rapka
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|