Pajunginėju oldtimerinės audi tachometrą šiuolaikiniam motoroleriui. Reikia patikrinti apsukas, pilnai sureguliuoti karbiuratorių ir kitas detales, daug kas pagal remonto knygą darosi naudojantis tachometru. Na ir taip geras dalykas pasidaryti tachometrą kaip matavimo įrankį įvairiems darbams. Kaip tik namie radau visą audi 80 žiūrkės prietaisų panelę ir paleidau ant dalių. Štai tokią
http://www.ibiblio.org/tkan/audi/auti1/instrum-3.jpg Išsiėmiau visą tachometro su laikrodžiu blokelį. Liko trys laisvi kontaktai, bet šalia jų nieko nebuvo parašyta, todėl beliko ardyti toliau, kol išsiėmė pats mechanizmas. Ant platos šalia tų kontaktų radau užrašyta +, - ir 1 .
+ ir - kaip ir aišku kur jungt. O 1 kiek girdėjau į babiną eina. Tai jungti prie pliuso ar minuso?
Dar esu girdėjęs apie jungimo būdą kažkaip tą informacinį laidą apvynioti keliolika vijų aplink laidą aukštos įtampos iš babinos (čia gaunasi tiesiai žvaklaidis) ir ten susidaro saviindukcinis signalas.
Kaip man patartumėt jungti ir kur?
Dar norėčiau paklausti ką jis man rodys? Vėlgi, čia jau tik du taktai ir cilindrų trimis mažiau. Gal rodys dvigubai daugiau ir reikės pačiam pasiskaičiuoti?
O gal įmanoma perdaryti ar sureguliuoti? Pats mačiau uždėtą žigulinį ant jawos ar ižo.
Tema uzdarau kaip nesusijusia su siuo forumu.
Moderatorius (kitoks)