Sveiki,
Turiu keletą klausmų nesusijusiu visiškai su oldtimer'iais. Ar yra kam tekia perkelti vairą iš dešines į kairę pusę? Žinau, kad galima nusipirkti komplektą ir pasidaryti pačiam. Girdėjau kad peugot ir citroen turi gamyklines skyles, taigi nereikia keisti kėbulo konstrukcijos. Jei ne, tai kokie auto turi toki sprendimą. Beje kaip su registracija ir TA? Pažįstamas sako jog tarkim, pegot nebus problemų, nes jų kėbulo ir kituose numeriuose nėra nurodyta jog tai auto skirta keliams su dešiniu vairu. Ar tai realu?
Rašau šiame forume nes čia susirinkę rimti ir protingi žmones. Galbūt aš čia prirašiau daug nesamaniu, bet esme ta kad esu priverstas uk pirkti auto ir paskui gristi su juo i Lt. O kur paskui man ji dėti čia? Tai sakau iš blogybes gal išeitu pasidaryti ir gerybe Atsiprašau jei tikrai nepataikiau į temą.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Vairo keitimas is desines i kaire.
Moderatoriai: Shumeras, tadas1991, TADAS 125, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 75
- Užsiregistravo: 31 Kov 2008, 22:31
- Miestas: Panevėžys
Vairo keitimas is desines i kaire.
Might I not then say 'Now I love you best'.
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 736
- Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
- Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė
Kaip tik šiandien kalbėjom apie tai su TAC darbuotoju.
Teisiškai, atlikus tokius darbus, reiktu praeiti ekspertizę įstaigoje, kurios Lietuvoje nėra. Artimiausia Lenkijoje.
Praktiškai, tokie dalykai daromi kasdien. Automobiliams perdedamas vairas, valytuvai, faros ir tada jau registruojama, praeinama tecninė apžiūra. Nemažai automobilių kėbulų yra unifikuoti, simetriški, tad pakeitimas yra nepastebimas ir neturi jokios neigiamos įtakos. Beto, dokumentuose nėra įrašo apie tai, kurioje pusėje vairas.
Įvesk į google paiešką "vairo perkėlimas", pilna skelbimų ir visokių diskusjų apie tai.
Teisiškai, atlikus tokius darbus, reiktu praeiti ekspertizę įstaigoje, kurios Lietuvoje nėra. Artimiausia Lenkijoje.
Praktiškai, tokie dalykai daromi kasdien. Automobiliams perdedamas vairas, valytuvai, faros ir tada jau registruojama, praeinama tecninė apžiūra. Nemažai automobilių kėbulų yra unifikuoti, simetriški, tad pakeitimas yra nepastebimas ir neturi jokios neigiamos įtakos. Beto, dokumentuose nėra įrašo apie tai, kurioje pusėje vairas.
Įvesk į google paiešką "vairo perkėlimas", pilna skelbimų ir visokių diskusjų apie tai.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
-
- Forumietis
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 07 Rgs 2006, 15:04
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 75
- Užsiregistravo: 31 Kov 2008, 22:31
- Miestas: Panevėžys
Na visa šita info žinojau ir pats. Paprasčiausiai pamaniau, kad gal tai nėra taip sudėtinga atlikti. Man įdomu ar kas yra daręs ir žino viska 100%. Paieškos variklius pakankamai neblogai išnaršiau, bet blogiausiai kad informacija labai skirtinga ir kartais netgi prieštaraujanti. Man norėtųsi žinoti truputi rimčiau. Sakykim galbūt iš čia esančiu kažkas tai daro už pinigus? kokia kaina tiksliai(ford fokus 2000 m.)? Aš žinau kad pilni skelbimai žmoniu darančiu šiuos darbus, bet ar jie tikrai patikimi?
Might I not then say 'Now I love you best'.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 39
- Užsiregistravo: 30 Bal 2006, 12:53
- Miestas: Kaunas - Kupiškis
Vaidotas73 rašė:Kaip tik šiandien kalbėjom apie tai su TAC darbuotoju.
Teisiškai, atlikus tokius darbus, reiktu praeiti ekspertizę įstaigoje, kurios Lietuvoje nėra. Artimiausia Lenkijoje.
Praktiškai, tokie dalykai daromi kasdien. Automobiliams perdedamas vairas, valytuvai, faros ir tada jau registruojama, praeinama tecninė apžiūra. Nemažai automobilių kėbulų yra unifikuoti, simetriški, tad pakeitimas yra nepastebimas ir neturi jokios neigiamos įtakos. Beto, dokumentuose nėra įrašo apie tai, kurioje pusėje vairas.
Įvesk į google paiešką "vairo perkėlimas", pilna skelbimų ir visokių diskusjų apie tai.
Kolegos TAC darbuotojai suteikė nepilna informaciją.Ekspertizei atlikti reikalingos techninės sąlygos,kurių neduoda nei viena gamykla gamintoja(galit pabandyti jas gauti bet kuriame autorizuotame salone).Be to TAC'uose naudojama programa TAIS rodo nuo 2009 metų registruotų transporto priemonių kilmės šalį(GB ar IRL)
-
- Forumietis
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 17 Vas 2004, 15:37
- Miestas: Siauliai-Alesundas
Taip TAC nebepraleidzia anglu perdarytu be ekspertizes. Mano pazystamas deda vairus is desines i kaire ir jo teigimu lengviausia yra audi ir bmw nes ten yra visos skyles ir tvirtinimai padaryti abiejose pusese t.y. ir anglam ir europai. Sunkiausia jo teigimu yra su hondom ir vw ten daug pjaustyti ir kitaip vargti pritaikant apie fordus as nežinau nes jis nedaro. Jo teigimu Darytis toki auto sau neverta geriau parduoti del problemu su TA beto niekas nekeicia elektros pravodkes tik prailgina laidus atsitikus el. gedimui sunkiai rasi meistra kuris apsiims arba tai kainuos.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 103
- Užsiregistravo: 21 Vas 2005, 16:42
- Miestas: Kaunas
-
- Forumietis
- Pranešimai: 39
- Užsiregistravo: 30 Bal 2006, 12:53
- Miestas: Kaunas - Kupiškis
egiska rašė:Vaidotas73 rašė:Kaip tik šiandien kalbėjom apie tai su TAC darbuotoju.
Teisiškai, atlikus tokius darbus, reiktu praeiti ekspertizę įstaigoje, kurios Lietuvoje nėra. Artimiausia Lenkijoje.
Praktiškai, tokie dalykai daromi kasdien. Automobiliams perdedamas vairas, valytuvai, faros ir tada jau registruojama, praeinama tecninė apžiūra. Nemažai automobilių kėbulų yra unifikuoti, simetriški, tad pakeitimas yra nepastebimas ir neturi jokios neigiamos įtakos. Beto, dokumentuose nėra įrašo apie tai, kurioje pusėje vairas.
Įvesk į google paiešką "vairo perkėlimas", pilna skelbimų ir visokių diskusjų apie tai.
Kolegos TAC darbuotojai suteikė nepilna informaciją.Ekspertizei atlikti reikalingos techninės sąlygos,kurių neduoda nei viena gamykla gamintoja(galit pabandyti jas gauti bet kuriame autorizuotame salone).Be to TAC'uose naudojama programa TAIS rodo nuo 2009 metų registruotų transporto priemonių kilmės šalį(GB ar IRL)
Situacija pasikeitė.TAC' ai ekspertizių pažymų nebereikalauja.Viską tikrina pagal atskirus kodus, stabdžių vamzdelius, pedalus, vairo traukles ir t.t.