Peržiūrėti neatsakytus pranešimus | Peržiūrėti aktyvias temas
Autorius |
Žinutė |
___
|
Parašytas: 2009 Lap 10 Ant, 23:39 |
|
Užsiregistravo: 2009 Sau 07 Tre, 14:28 Pranešimai: 55 Miestas: Kaunas
|
kitoks rašė: Dar vienas kalnas Norvegijoje - Trolstigen. Idomu tai, kad siame kelyje yra ilgio apribojimas, 12-ka metru. Ikalne - 10%. Kelio plotis daugelyje vietu toks, kad du lengvieji automobiliai negali prasilenkti.
1 foto: panoraminis vaizdas nuo kalno virsunes. 2 ir 3 foto: matosi varnele pazymetas posukis.
Gaila, bet kai aš buvau, buvo didelis rūkas ir nieko nesimatė nuo kalno. Vietomis atrodė, kad kelias virš bedugnės. Įspūdingas kelias.
Dalintis:
|
|
|
Į viršų |
|
|
kitoks
|
Parašytas: 2009 Lap 11 Tre, 0:26 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 20 Pen, 10:31 Pranešimai: 2038 Miestas: Vilnius
|
___ rašė: Gaila, bet kai aš buvau, buvo didelis rūkas ir nieko nesimatė nuo kalno. Vietomis atrodė, kad kelias virš bedugnės. Įspūdingas kelias. Siuolaikinis sunkusis trasnoprtas turi puiku itaisa - retarderi (turintys automatine pavaru deze - kalnu rezima). Stabdziu praktiskai nenaudoji, bet jeigu jis neveikia (ar veikia ne visa jega), tada jau liudniau buna Aisku, su 20t svorio geriau neissibegeti daugiau kaip 60km/h. Labai nerekomenduoju lankyti kalnus automobiliais, kur sumontuota automatine pavaru deze. Aisku, leistis imanoma, bet ne taip patogu. ___ rašė: Gaila, bet kai aš buvau, buvo didelis rūkas ir nieko nesimatė nuo kalno. Vietomis atrodė, kad kelias virš bedugnės. Įspūdingas kelias.
Zemeje kiekviena bedugne turi dugna - pasigrozek Tas pats Trolstigen:
Prikabinti failai: |
P6144898.jpg [ 694.18 KiB | Peržiūrėta 280 kartus(ų) ]
|
P8055292.jpg [ 508.09 KiB | Peržiūrėta 281 kartus(ų) ]
|
P8055285.jpg [ 638.24 KiB | Peržiūrėta 281 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
tadas1991
|
Parašytas: 2009 Lap 11 Tre, 2:22 |
|
Užsiregistravo: 2006 Lap 15 Tre, 20:03 Pranešimai: 2067 Miestas: Kaunas
|
AGspecial rašė: leidžiantis žemyn turėtų stabdžiai gerai užkaisti
Jei su tokiais kalnais ir važiuoji paprasta mašina, ventiliuojami stabdžiai - didelis privalumas. Dauguma visais metų laikotarpiais vistiek ant žemo bėgio. Tegu dėžei ir bus nesveika, bet norvegai visai kitaip žiūri į tuos gedimus(Pvz apie tragiškai byrančias Chryslerio mechanines dėžės, norvegas pasakė: aš mėgstu šitą mašiną, taip, dėžės byra, tiesiog, retkarčiais ateina laikas ją pasikeisti ir tiek). O prarast stabdžius tokioj nuokalnėj tikrai nekas.
Vairuoti pačiam neteko, bet sėdėt šalia irgi nepakartojamas jausmas, kažkas tokio užkabinančio. Kai leki šalia šlaito, kaikur, kaip minėjo, net nėra bortelio, o per keleivio langą matos, kad apačion geras šimtas metrų.
Ir kelias toks siauras, kad du lengvi prasilenkt gali tik užvažiuodami ant krašto, dar arčiau šlaito. Susitikus su fūra - keli šimtai metrų atbuliniu bėgiu iki prasilenkimo aikštelės. O kai susidaro kelių ar keliolikos mašinų eilė (pvz būna užpila kokį tunelį ir kol išpompuoja, reikia gerai palaukt), tai jom visom gali tekti taip pavažiuoti. Neįsivaizduoju, ką daro susitikusios dvi fūros, gal maršrutai tokie, kad taip nevažiuotų.
Taip pat nuostabu, kai kažkur kalnuose tarp Oslo ir Bergeno teko važiuot pro kelią visai šalia krioklio, vanduo tiesiog ore gana stambiais lašeliais, mašinas irgi aplyja gerai. Pravažiavo dviratininkai turistai, visi šlapi. Et, kad mum kada taip dviračiais paturistaut....
Yra ir nuotraukų, bet dauguma zenitu darytos, reiktų paskanuot, jei kam būtų įdomu
Močiutės brolis tarybiniais laikais vairavo Kamazą. Kartą teko vežti kažkokį krovinį į patį Uralą. Kildamas susidūrė su priekabiniu transportu. Teko tuo pačiu Kamazu leistis siauru keleliu kelis kilometrus žemyn.
Tos pačios kelionės metu, dar buvo nutikęs įvykis, ne į temą, bet įdomiai papasakot. Nerado tilto per kažkokią upę, buvo tik pontoninis. Parašyta, laiko 7tonas. Sakė su viskuo buvo apie 15t jis. Važiavo. Tai tas pontoninis paskendo, o kamazas liko išlaikomas virš vandens vien trosų įtempimo, atgal negrįši, uždus, prasisuks, tai į priekį. Ties upės viduriu pradėjo jau gerai semti kabiną, purslai taškė per atvirą šoninį langą į vidų. Pasisekė, kad srovė nenunešė, o lėtai ramiai važiuojant, ratai, bekylant iš tos duobės, neprasisuko. Antras kamazas nusprendė ieškoti tilto
|
|
Į viršų |
|
|
ALBINAS203
|
Parašytas: 2009 Lap 11 Tre, 8:30 |
|
Užsiregistravo: 2008 Spa 31 Pen, 14:14 Pranešimai: 410 Miestas: Panevėžys
|
kitoks rašė: Ech, kalnai - Geris Pirma karta leidausi nuo kalno nuotraukoje (apie 1km aukscio, 11-ka staigiu posukiu, 10%) ~30 minuciu, o jau kai vaziavau kazkelinta karta, tai pavyko padaryti per 10 minuciu (transportas, MB Tourismo). Nuotraukos (prastos kokybes, tai istraukos is video filmuko, kur uzfiksuoti visi 11-ka posukiu) darytos Norvegijoje, sia vasara. Miestukas apacioje vadinasi Gudvangen - viena graziausiu vietoviu, kiek tik man yra teke matyti.
Tai kad šitas miestelis vadinasi GEIRANGER.
|
|
Į viršų |
|
|
kitoks
|
Parašytas: 2009 Lap 11 Tre, 14:17 |
|
|
Forumietis |
|
Užsiregistravo: 2004 Vas 20 Pen, 10:31 Pranešimai: 2038 Miestas: Vilnius
|
ALBINAS203 rašė: Tai kad šitas miestelis vadinasi GEIRANGER.
Dekui uz pataisyma - amzinai juos du painioju Kiekviena kelione butinai aplankydavau tuos du miestukus. Gudvagene privalomai eidavau gerti nemokamos kavos i sia parduotuve/kavine. Be to, cia visada sutikdavau pazystamu is Estijos, Svedijos, Rusijos ar Lietuvos.
Prikabinti failai: |
Image099.jpg [ 867.82 KiB | Peržiūrėta 177 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
___
|
Parašytas: 2009 Lap 11 Tre, 15:34 |
|
Užsiregistravo: 2009 Sau 07 Tre, 14:28 Pranešimai: 55 Miestas: Kaunas
|
kitoks rašė: ALBINAS203 rašė: Tai kad šitas miestelis vadinasi GEIRANGER.
Dekui uz pataisyma - amzinai juos du painioju Kiekviena kelione butinai aplankydavau tuos du miestukus. Gudvagene privalomai eidavau gerti nemokamos kavos i sia parduotuve/kavine. Be to, cia visada sutikdavau pazystamu is Estijos, Svedijos, Rusijos ar Lietuvos.
Jauki užeiga, o ir žemuogėm pasmaguriauti nuo stogo vilioja. :)
Vėjas nupūte rūką akimirkai.
Prikabinti failai: |
Trolstigeno kelias-5.jpg [ 930.46 KiB | Peržiūrėta 179 kartus(ų) ]
|
|
|
Į viršų |
|
|
Dabar prisijungę |
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 25 svečių |
|
Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume Jūs negalite prikabinti failų šiame forume
|
|
|
|
Paskutinės sukurtos temos |
|
turejau svecia
zazrali
» 2023 Spa 07 Šeš, 21:26
|
|
stai ka as sugalvojau
zazrali
» 2022 Lie 19 Ant, 19:20
|
|
istrauka is m 402 knygutes 1957 metu
zazrali
» 2022 Rgp 10 Tre, 19:48
|
|
2022 metu sezono pradzia
zazrali
» 2022 Geg 11 Tre, 17:41
|
|
Kas yra alyvos filtras
Pozityvus
» 2022 Vas 20 Sek, 9:50
|
|
KET pazeidimas ar nelabai ?
Alexx
» 2022 Vas 15 Ant, 8:31
|
|
mano ideja ,gal kam pravers
zazrali
» 2021 Rgs 09 Ket, 18:08
|
|
zaz-965 su paaiskinimais zazrali-o
zazrali
» 2021 Kov 18 Ket, 20:36
|
|
Buna ir tep
m105
» 2021 Geg 10 Pir, 14:45
|
|
gaz-21 turetojams
zazrali
» 2021 Bal 04 Sek, 20:11
|
Paskutinės aktyvios temos |
|
turejau svecia
forume Įvairenybės
Paskutinis pranešimas:
2024 Vas 21 Tre, 15:05
terensweb
|
|
stai ka as sugalvojau
forume Įvairenybės
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgs 18 Pir, 14:31
terensweb
|
|
Savotiškai ...
[ Eiti į: 1 ... 57, 58, 59 ]
forume Įvairenybės
Paskutinis pranešimas:
2023 Rgp 28 Pir, 13:46
terensweb
|
|
istrauka is m 402 knygutes 1957 metu
forume Įvairenybės
Paskutinis pranešimas:
2022 Rgp 10 Tre, 22:22
Raimis
|
|
2022 metu sezono pradzia
forume Įvairenybės
Paskutinis pranešimas:
2022 Geg 11 Tre, 17:41
zazrali
|
|
Kas yra alyvos filtras
forume Įvairenybės
Paskutinis pranešimas:
2022 Vas 20 Sek, 9:50
Pozityvus
|
|
KET pazeidimas ar nelabai ?
forume Įvairenybės
Paskutinis pranešimas:
2022 Vas 17 Ket, 22:41
mokinuks
|
|
mano ideja ,gal kam pravers
forume Įvairenybės
Paskutinis pranešimas:
2021 Spa 15 Pen, 6:50
m105
|
|
zaz-965 su paaiskinimais zazrali-o
forume Įvairenybės
Paskutinis pranešimas:
2021 Bir 20 Sek, 17:39
gincee
|
|
Buna ir tep
forume Įvairenybės
Paskutinis pranešimas:
2021 Geg 10 Pir, 14:45
m105
|
Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į
|