spoileriz rašė:
Kažkaip įdomu, bet VAZ 8/9 iš piekio labai panašus į Škoda Favorit, tik kas keisčiausia, kad škoda favorit atsirado vėliau
Dar MAZ gali turėt atitikmentų Mercedes-Benz automobiliams. Karo metu Baltarusijoje buvo mercedes-benz automobilių dirbtuvės ir po karo ten padarė MAZ gamyklą.
MAZ nieko bendra su Mercedes lyg ir neturejo - kure savo sedevrus, neskaitant, 503-ojo neuzmusamo galinio tilto (berods, Bulgaru RABA) buvo originalios konstrukcijos. 1980 - uju pradzioje pasirodes SUPER MAZ (nepamenu skaiciu) vienu metu buvo komplektuojamas su MAN pavaru dezemis, nes savos konstukcijos deziu korpusas luzinejo. Orine stabdziu sistema neturejo esminiu konstrukciniu skirtumu nuo kitu to laikmecio automobiliu (tiek SSSR, tiek vakaru gamybos), nors visos dalys tiko tik konkreciai siam modeliui.
VAZ 2108 gerokai didesnis uz NISSAN SUNY (kuris beje labai populiarus vakaruose savo laiku buvo), o panasumas (tiek isorinis, tiek vidinis) i vakaruose (bei rytuose) tuo laikotarpiu gamintus modelius, greiciau atspindi to meto automobiliu madu tendencijas, nei kopijavima.
Karta, vieno is forumieciu klausiau: koks siu dienu automobilis (jo nuomone) gali buti idomus kolekcininkams ateityje. Spekite, ka gi jis atsake? Ar pamenate, ka tada man atsakete? O gal siandiena koks kitas modelis galetu buti?