Sakykitmariussta rašė:Ar jau galima, ar truputį palaukti?Arunas_R rašė:Manau, kad taip...mariussta rašė:Ar ne šitas?
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
#105 Arūno Atsakyta: 1937 Horch 853A Voll & Ruhrbeck
Moderatorius: Moderatoriai
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
-
Arunas_R
- Forumietis

- Pranešimai: 3168
- Užsiregistravo: 24 Lie 2007, 13:31
- Miestas: Vilnius
allcarindex.com - 11.000+ markių, 4600+ koncepcinių modelių. - Didžiausias automobilių žinynas internete! Sukurta Lietuvoje!!
facebook.com/allcarindex
facebook.com/allcarindex
-
mariussta
- Forumietis

- Pranešimai: 1609
- Užsiregistravo: 08 Lie 2008, 22:12
- Miestas: Kaunas
-
Arunas_R
- Forumietis

- Pranešimai: 3168
- Užsiregistravo: 24 Lie 2007, 13:31
- Miestas: Vilnius
Na taip!mariussta rašė:1938 Horch 853A Voll-Ruhrbeck Sport Cabriolet.
Šis automobilis šiais metais nugalėjo Pebble Beach elegancijos konkurse.
Mano nuotrauka paimta iš http://www.supercars.net/cars/4569.html
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
allcarindex.com - 11.000+ markių, 4600+ koncepcinių modelių. - Didžiausias automobilių žinynas internete! Sukurta Lietuvoje!!
facebook.com/allcarindex
facebook.com/allcarindex
-
TVR
- moderatorius

- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
Paulius43
- Forumietis

- Pranešimai: 1354
- Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 09:16
- Miestas: neKaunas
-
TVR
- moderatorius

- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
Neteisingumas ne Horch modelyje (853 vs 853A) , o tai kad mysleje pateiktas yra modelis 853er kas reiskia, kad ir Erdman Rossi dirbtuve prie sito modelio prisidejo. Manau tai didelis skirtumas nuo modelio 853A. O pavarde siaip kazkas neteisingai uzrase. Sarkazmas sarkazmu, bet nereikia visada aklai internetu pasitiketi.Paulius43 rašė:mmm. o tas neteisingumas tai modelyje (853 vs 853A) ar kebulo meistro pavardes parasymo gale? Sorry uz sarkazma nesusilaikiau
-
Paulius43
- Forumietis

- Pranešimai: 1354
- Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 09:16
- Miestas: neKaunas
Ar esi tikras kad "er" reiskia Erdman & Rossi??? Pagal vokieciuku kalba mano nuomone tai reikstu ne ka kita kaip 85-dreier (nors ir nelabai logiska numeracija, kadangi jie atvirksciai nr skaicuoja, butu acht hundert drei-un-funfziger), kaip pvz bmw 3er (dreier-treciukas), 5er (funfer-penktukas), 7er (siebener)..TVR rašė:Neteisingumas ne Horch modelyje (853 vs 853A) , o tai kad mysleje pateiktas yra modelis 853er kas reiskia, kad ir Erdman Rossi dirbtuve prie sito modelio prisidejo. Manau tai didelis skirtumas nuo modelio 853A. O pavarde siaip kazkas neteisingai uzrase. Sarkazmas sarkazmu, bet nereikia visada aklai internetu pasitiketi.Paulius43 rašė:mmm. o tas neteisingumas tai modelyje (853 vs 853A) ar kebulo meistro pavardes parasymo gale? Sorry uz sarkazma nesusilaikiau
-
TVR
- moderatorius

- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
WANDERER
- Forumietis

- Pranešimai: 4227
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39
Pateiktas automobilis pagamintas naudojant "HORCH 853"modelio vaziuokle,nes Numeris:" 853558",jeigu butu vaziuokles numeris prasidejes "854..."tada butu "HORCH 853A"
History
Chassis 853558 is our feature car and its history remains somewhat of a mystery. The onset of war and allied bombing destroyed the Voll & Ruhrbeck factory in Berlin-Charlottenburg, leaving little in the way of ownership history or the original documentation. Fortunately, the car survived the chaos and was seized by the French government. A picture exists of the cabriolet with General Jean de Lattre de Tassigny, head of France’s first army.
In the post-war era, the Horch was relocated to Switzerland and spend some time their before being offered by the Oldtimer Garage of Berne and selling to Dr herbert W Boyer in San Franciso. Painted black it was displayed at the 1988 Pebble Beach Concours d’Elegance where its next owner, Robert M. Lee of Nevada first laid eyes on it.
In restored condition, the car was bought by Robert Lee for inclusion into his impressive collection in Nevada, USA. In 1997 he acquired the car and displayed it at the 1999 Pebble Beach Concours to complement the Horch Anniversary class. During this time he also had his foundation, RML Trust, search for the car’s history including the original date of manufacture. They wrote Rudolf Voll who worked at his uncle’s workshop but no information was available. Fortunately several original vintage photographs were sourced and used a reference for complete restoration
History
Chassis 853558 is our feature car and its history remains somewhat of a mystery. The onset of war and allied bombing destroyed the Voll & Ruhrbeck factory in Berlin-Charlottenburg, leaving little in the way of ownership history or the original documentation. Fortunately, the car survived the chaos and was seized by the French government. A picture exists of the cabriolet with General Jean de Lattre de Tassigny, head of France’s first army.
In the post-war era, the Horch was relocated to Switzerland and spend some time their before being offered by the Oldtimer Garage of Berne and selling to Dr herbert W Boyer in San Franciso. Painted black it was displayed at the 1988 Pebble Beach Concours d’Elegance where its next owner, Robert M. Lee of Nevada first laid eyes on it.
In restored condition, the car was bought by Robert Lee for inclusion into his impressive collection in Nevada, USA. In 1997 he acquired the car and displayed it at the 1999 Pebble Beach Concours to complement the Horch Anniversary class. During this time he also had his foundation, RML Trust, search for the car’s history including the original date of manufacture. They wrote Rudolf Voll who worked at his uncle’s workshop but no information was available. Fortunately several original vintage photographs were sourced and used a reference for complete restoration
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
WANDERER
- Forumietis

- Pranešimai: 4227
- Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39