Šalis, metai, markė, modelis.
Sėkmės!
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
#19 Arūno Atsakyta: 1923 Protos Type C1
Moderatorius: Moderatoriai
Forumo taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 3168
- Užsiregistravo: 24 Lie 2007, 13:31
- Miestas: Vilnius
#19 Arūno Atsakyta: 1923 Protos Type C1
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo Arunas_R 11 Lap 2009, 19:46, redaguota 2 kartą(us).
allcarindex.com - 11.000+ markių, 4600+ koncepcinių modelių. - Didžiausias automobilių žinynas internete! Sukurta Lietuvoje!!
facebook.com/allcarindex
facebook.com/allcarindex
-
- Forumietis
- Pranešimai: 953
- Užsiregistravo: 20 Bal 2007, 10:29
Re: #19 Arūno
Arunas_R rašė:Šalis, metai, markė, modelis.
Sėkmės!
Protos C1 1924?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 3168
- Užsiregistravo: 24 Lie 2007, 13:31
- Miestas: Vilnius
Re: #19 Arūno
Be vėjo rašė:Arunas_R rašė:Šalis, metai, markė, modelis.
Sėkmės!
Protos C1 1924?
allcarindex.com - 11.000+ markių, 4600+ koncepcinių modelių. - Didžiausias automobilių žinynas internete! Sukurta Lietuvoje!!
facebook.com/allcarindex
facebook.com/allcarindex
-
- Forumietis
- Pranešimai: 3168
- Užsiregistravo: 24 Lie 2007, 13:31
- Miestas: Vilnius
Alfred Strenberg made small petrol engines for stationary purposes for several years before he began to make cars. His first was a light voiturette with single-cylinder engine, followed by one using his Kompens-Motor; this consisted of two working cylinders and a third one set at 180 degrees to the others and containing a freely operating piston to prevent uneven running. It was made from 1903 to 1905, when it was replaced by a conventional 4-cylinder T-head engine, the 4560cc 17/35PS. Also in 1905 Protos built a remarkable 100bhp 6-cylinder engine, although this did not go into production, it was followed by a line of sixes which earned the firm a very good reputation. The German Crown Prince Wilhelm was a satisfied customer of Protos. The company gained international fame when a 17/35PS was driven into second place in the New York-Paris race of 1908. In that year Protos was taken over by the large electrical concern Siemens-Schuckert. Production was concentrated on the 4560cc 18/42PS, developed from 17/35PS, and the 6-cylinder 6840cc 26/50PS, although smaller models were made as well. These included the 1570cc 6/18PS and 2190cc 8/21 PS (1910-1914). These 4-cylinder L-head cars were designed by Dr Ernest Valentin, who came from the Belgian NAGANT company.
After the war Protos concentrated on a single model, the 30bhp 2614cc Typ C. This was similar to prewar Valentin designs, but had the vee-radiator seen on all German cars in the early 1920s. It was developed into the more powerful 45bhp Typ C1 in 1924. These were not only used as private cars, but as he basis for high speed delivery vans. A number of them serviced the Baltic seaside resorts with the latest newspapers from Berlin during the summer months. In 1926 Siemens sold Protos to another big electrical concern, AEG, who already had a car marque, the NAG. The Protos C1 continued for a year as the NAG-Protos, and other models carried this title up to 1933.
After the war Protos concentrated on a single model, the 30bhp 2614cc Typ C. This was similar to prewar Valentin designs, but had the vee-radiator seen on all German cars in the early 1920s. It was developed into the more powerful 45bhp Typ C1 in 1924. These were not only used as private cars, but as he basis for high speed delivery vans. A number of them serviced the Baltic seaside resorts with the latest newspapers from Berlin during the summer months. In 1926 Siemens sold Protos to another big electrical concern, AEG, who already had a car marque, the NAG. The Protos C1 continued for a year as the NAG-Protos, and other models carried this title up to 1933.
allcarindex.com - 11.000+ markių, 4600+ koncepcinių modelių. - Didžiausias automobilių žinynas internete! Sukurta Lietuvoje!!
facebook.com/allcarindex
facebook.com/allcarindex