ryce rašė:
Spėju, kad tai Rolls-Royce 25/30 H.P., 1937, #GMO37, Jarvis Fixedhead Coupé
Tai "ROLLS-ROYCE SILVER WRAITH su"Erdmann&Rossi"kebulu(1938-1939mm):
O dabar siek tiek istorijos apie si automobili:
Dalis sios firmos automobiliu gamyklos vartus palikdavo tik kaip sasi:tai yra sasi,remas,variklis,transmisija,vaziuokles dalis, elektrines irangos dalis,zibintai su optika,radiatoriaus apdaila ir "Sidabrines Ledi"figurele ant radiatoriaus dangtelio,Kebulu ir vidaus apdaila uzsiimdavo kitos firmos-garsios ir net labai garsios kebulu atelje.
Sasi,kurios Nr.:WXA 106 pagaminta 1938m,rudeni ir issiusta i Vokietija,kur turejo buti pagamintas kebubukas garsioje Berlyno kebulu firmoje Erdann&Rossi".Kebulas tipo"kupe"buvo pagamintas is aliuminio,lyg sis automobilis butu ruosiamas sportinems varzyboms ir buvo nudazytas griezta,bet elegantiska-juoda spalva.
Naujas"Rolls-Royce" buvo pademonstruotas Berlyno autosalone 1939m,kur jis krito grafui is Silezijos Michaeliui Karlui von Altanui i aki,Po parodos sis automobilis isigytas uz tinkama "Rolls-Royce"ir grafo titula suma.Bet juoda palva grafui pasirode per daug niuri.Pagal grafo nurodyma automobilis perdazytas sidabrine perlamutrine spalva,o tuo paciuspecialiai buvo pagamintas ilgoms kelionems skirtas lagaminas,kuris buvo montuojamas ant stogo.Suprantama-siluetas tokio brangaus automobilio nuo tokios "saviveiklines kurybos"neislose,uztat nusizengus automobilio estetikai,be abejo automobilis tapo kur kas praktiskesnis,kas savaime atsispindejo vokiskoj dvasioje.
Po karo kaip ir daugelis kitu kariniu trofeju pakliuvo i TSRS.Automobilis buvo per daug prasmatnus,kad su juo vazinetu zemesnio rango asmuo,
negu CK politbiuro narys.Pacio J.Stalino sis automobilis padovanotas uzsienio reikalu ministrui draugui Molotovui.
1953m.si automobili pardave Visos Rusijos Patriarchui Aleksejui I ,taip pat ne paskutiniam asmeniui tarybineje partineje-ukineje nimenklaturoje.
Dar veliau tapo Leningrado(Sankt Peterburgo) vyriausiojo architekto nuosavybe.
Apie tai kaip "Rolls-Royce"atiteko kolukieciui Kuuska is Aare(Piarnu rajone,tuometines Estijos TSR) sklande ivairiu istoriju ...Bet faktas lieka faktu,kad beveik 20 metu iki 1976m.siam isdidziam automobiliui teko pragyventi pilka vakstietiska "arklio"gyvenima.,kuriam isvaziavimai i
Leningrado turgu,kad seiiminkas galetu bulves parduoti,buvo didele svente.
Viena karta jam isvaziavus i Leningrado turgu,ji pastebejo V.Kulbergs tuometinis Latvijos antikvariniu autonobiliu klubo pirmininkas.
Kaip bebutu keista tuo metu "Rolls-Royce"buvo 90%komplektacijos ir orginalumo.Truko tik stoge liuko,sumontuotu hidrauliniu domkratu po kiekvienu ratu,o taip pat orginaliu stebuliu ir dideliu 17 coliu ratu su metaliniais stipinais.Automobilis buvo atrestauruotas ant tiek ant kiek tai buvo galima padaryti ir Rigas Motors muziejaus atidarymo proga uzeme tinkama vieta ekspozicijoje.
Gyvenimas idomus dalykas:viename automobylyje pagamintame is aliuminio vazinejo grafas,ministras...ir kolukietis