Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 28 Sek, 18:17

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 14 Pen, 21:28 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 4029
Miestas: Vilnius
Johny , gal pakomentuotm šiek tiek - yra juk apie ką ?


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 14 Pen, 21:54 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Spa 17 Sek, 14:22
Pranešimai: 623
Miestas: Vilnius
1928m. "Windhoff", 748 cm3, 22AG, 4cilindrų variklis, 129 km/h maksimalus greitis, iš Vokietijos.
Pirma karta parodytas 1927m. Berlyno parodoje. Tuo metu futuristinio dizaino motociklas turejo eile isdestyta, 4 cilindru varikli, su masyviu karteriu. Triju laipsniu greiciu deze buvo prisukta prie variklio sono, pavaru perjungimas - rankinis. Kiek suprantu angliskai, tai variklis buvo ausinamas alyva :shock:
Tai tiek zinau :? , pakomentuokite prasom, geriau zinantys daugiau..


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 15 Šeš, 18:33 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 4029
Miestas: Vilnius
Galima būtų pridėt , kad visi m-lo elementai buvo tvirtinami prie 750 ccm OHV variklio - rėmo , kaipo tokio , nebuvo . Priekyje įtaisyta vairo ašis , gale - užp. pakaba , ar kaip ten pavadint .


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 17 Pir, 19:41 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4225
jonny rašė:
1928m. "Windhoff", 748 cm3, 22AG, 4cilindrų variklis, 129 km/h maksimalus greitis, iš Vokietijos.
Pirma karta parodytas 1927m. Berlyno parodoje. Tuo metu futuristinio dizaino motociklas turejo eile isdestyta, 4 cilindru varikli, su masyviu karteriu. Triju laipsniu greiciu deze buvo prisukta prie variklio sono, pavaru perjungimas - rankinis. Kiek suprantu angliskai, tai variklis buvo ausinamas alyva :shock:
Tai tiek zinau :? , pakomentuokite prasom, geriau zinantys daugiau..

cia siek tiek placiau:Die Windhoff 4 besaß einen Vierzylinder-Reihenmotor mit 750 ccm und 22 PS bei 4000U/min. Dieses Motorrad war in zwei Punkten wirklich revolutionär.

Na gut, Vierzylinder-Motoren waren bei Zweirädern auch nicht gerade häufig, doch das außergewöhnliche Fahrwerk und das Kühlsystem machte das Bike zu einem echten Unikat. Auf den ersten Blick sieht dieses Motorrad aus wie ein typischer Vertreter seiner Zeit, wenn man von dem extrem verrippten und verkapselten Motor absieht. Bei genauerem Hinsehen stellt man mit Erstaunen fest, dass der Vierzylinder keinen Rahmen besaß. Wo bei anderen Motorrädern Schleifen-, Doppelschleifen-, Dreiecks- oder Trapezrahmen für Stabilität und Zusammenhalt sorgten, befand sich bei der Windhoff gähnende Leere. Das kardangetriebene Hinterrad wurde starr von vier Auslegern des angeblockten Dreiganggetriebes aufgenommen. Der Lenkkopf der Vorderradgabel war direkt am Motor befestigt. Gleiches galt für den voluminösen 14 Liter Tank und den bequemen Pfannesattel, dessen Federn ihren Halt an den oberen Motorauslegern fanden.

Der außergewöhnliche Vierzylindermotor war somit das einzige tragende Element der Konstruktion. Dieser Motor besaß eine obenliegende Nockenwelle und ein kombiniertes Kühl- und Schmiersystem. Zusammen mit seinem Konstrukteur Karl Dauben stellte Hans Windhoff mit der „4“ seine Kompetenz in der Entwicklung und Realisierung von Kühlsystemen nachdrücklich unter Beweis.

In dem stark verrippten Leichtmetall-Motorblock sorgten 6,5 Liter Öl dafür, dass es den lebenswichtigen Bausteinen der Maschine nicht zu heiß wurde. Unterstützt von einer leistungsfähigen Zahnradpumpe (130 l/h) begann das Schmier- und Kühlmittel in der Ölwanne des Kurbelgehäuses seinen Kreislauf durch den Motor. Zuerst sorgte das wertvolle Nass für die Schmierung und Kühlung der eingezogenen Zylinderlaufbuchsen aus Grauguss, nahm seinen Weg weiter nach oben und schmierte Ventiltrieb, hohlgebohrte Nockenwelle, Lager und Nocken. Dann lief es innen an der Stirnwand des Motorgehäuses hinunter und wurde dabei vom Fahrtwind abgekühlt. Bevor es wieder in der Ölwanne landete, wurden noch die Zahnradkaskade zur Nockenwelle, die Kurbelwelle, die drei Kugellager der Welle und die Rollenlager der Pleuel mit Gleitmittel benetzt.

Das geniale System des Motors hatte jedoch seinen Preis. Alle 100 Kilometer musste ein halber Liter Schmierstoff nachgefüllt werden und nach spätestens 2000 Kilometern wurde ein kompletter Ölwechsel fällig.

Die Windhoff „4“ wog leer 175 kg, da reichten die 22 PS allemal um die Maschine auf ungefähr 100 Sachen zu beschleunigen. In den Prospekten wurde zwar von einer Spitzengeschwindigkeit von 120 gesprochen, doch das werden wohl die wenigsten Windhoff Besitzer ausprobiert haben. Schuld daran waren, neben den schlechten Straßenverhältnissen, vor allem die Bremsen des Vierzylinders. Hinten verzögerte eine, direkt auf die Kardanwelle wirkende, Außenbandbremse nur widerwillig den Vortrieb. Die Rotationsgeschwindigkeit des per Steckachse an der blattgefederten Vorderradgabel befestigten Rades wurde durch eine Simplex – Trommelbremse reduziert.

Ein richtiger Verkaufsrenner wurde die 750er, trotz ihrer fortschrittlichen Technik, allerdings nie. Von 1927 bis 1931 verließen nur ca. 1450 Exemplare des Luxusliners auf zwei Rädern die Hallen der Firma Windhoff Motorenbau, denn das Motorrad war extrem teuer..

In der Grundausstattung kostete der Vierzylinder 1750 ,-- Reichsmark. Mit einer Boschlichtanlage, Tachometer, Hupe und Ballonreifen versehen stieg der Preis auf 2050 ,-- RM. Zum Vergleich: Für nur 250 Mark mehr gab es ab 1928 den DKW P 15 PS in Roadsterausführung, für 1975 Mark war ein Hanomag Kommissbrot zu haben und ein BMW 3/15 PS stand ab 1929 für 2200 Mark in den Schaufenstern der Automobilhändler.



Ob Hans Windhoff mit riesigen Verkaufszahlen gerechnet hat sei dahin gestellt. Eher wahrscheinlich ist wohl, dass die „4“ als Werbeträger für die Leistungsfähigkeit und Innovationskraft der gewinnträchtigen Hauptsparte des Unternehmens konzipiert war. Denn wenn es um effektive Motorenkühlung ging, konnte dem Berliner Unternehmen so leicht keiner etwas vormachen ... !


Prikabinti failai:
windh08250.jpg
windh08250.jpg [ 4.34 KiB | Peržiūrėta 938 kartus(ų) ]
windh07250.jpg
windh07250.jpg [ 3.32 KiB | Peržiūrėta 938 kartus(ų) ]
windh03250.jpg
windh03250.jpg [ 4.58 KiB | Peržiūrėta 938 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema: Mįslė nr 107
StandartinėParašytas: 2006 Bal 17 Pir, 19:44 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4225
...:


Prikabinti failai:
windh02250.jpg
windh02250.jpg [ 4.56 KiB | Peržiūrėta 932 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 17 Pir, 20:32 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2005 Geg 06 Pen, 21:35
Pranešimai: 4029
Miestas: Vilnius
Na , herr Wanderer , Sie sind wie allzeits :rasau: :!: Prisiprašysi , kad tave priluptų :durniau: , nesuk žmonėm galvų su tiek vokiško teksto , pasigailėk (manau , ir jie tavęs pasigailės ...) Herzlich gruesse :!:


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Bal 17 Pir, 21:07 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4225
Fon rašė:
Na , herr Wanderer , Sie sind wie allzeits :rasau: :!: Prisiprašysi , kad tave priluptų :durniau: , nesuk žmonėm galvų su tiek vokiško teksto , pasigailėk (manau , ir jie tavęs pasigailės ...) Herzlich gruesse :!:

Taip ir galvojau kad sulauksiu nuo Tamstos pipiru ant savo kiausiniu,pasizadu daugiau tokios informacijos neteikti :lol:


Prikabinti failai:
HW.jpg
HW.jpg [ 46.9 KiB | Peržiūrėta 422 kartus(ų) ]
e0_1_b.JPG
e0_1_b.JPG [ 24.53 KiB | Peržiūrėta 422 kartus(ų) ]
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 46 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  




Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų 1916m automobilio modelis

kadafi » 2023 Rgs 16 Šeš, 18:50

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Fon #20 Motociklas

Fon » 2020 Gru 26 Šeš, 9:45

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #35 Chevrolet KB/DAF

Be vėjo » 2020 Vas 19 Tre, 20:25

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #3 laimisas Atsakyta: Ikarus 55 (autobusas)

laimisas » 2020 Lap 17 Ant, 15:59

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Atsakyta_Fon #19 motociklas

Fon » 2020 Bal 17 Pen, 6:25

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Fon #18 motociklas

Fon » 2020 Bal 17 Pen, 6:22

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #4 Rudge Atsakyta AWO 700, SIMSON EMW 700 (motociklas)

Rudge » 2020 Bal 09 Ket, 14:45

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #34 Atsakyta DKW F-10 Baur

Be vėjo » 2020 Vas 19 Tre, 20:14

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #17 motociklas_atsakyta, Panther M75

Fon » 2020 Bal 11 Šeš, 21:18

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų # 2 dalius-nsu Motociklas+++Atsakyta++Ardie RBU 505 ++

dalius-nsu » 2020 Bal 11 Šeš, 16:08


 Paskutinės aktyvios temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų 1916m automobilio modelis

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2024 Bal 08 Pir, 12:08

terensweb Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Fon #20 Motociklas

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2021 Rgp 24 Ant, 10:34

Gintukas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #35 Chevrolet KB/DAF

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2020 Lap 21 Šeš, 0:21

Be vėjo Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #3 laimisas Atsakyta: Ikarus 55 (autobusas)

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2020 Lap 20 Pen, 8:49

laimisas Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #28 Be vėjo

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2020 Spa 30 Pen, 19:33

Be vėjo Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #33 Atsakyta Daihatsu spider, Vignale 1963

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2020 Geg 21 Ket, 13:04

Be vėjo Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Atsakyta_Fon #19 motociklas

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2020 Geg 20 Tre, 18:13

Fon Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #31 Be vėjo

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2020 Geg 20 Tre, 9:15

Be vėjo Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Fon #18 motociklas

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2020 Bal 17 Pen, 11:22

Rudge Peržiūrėti naujausius pranešimus

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #4 Rudge Atsakyta AWO 700, SIMSON EMW 700 (motociklas)

[ Eiti į: 1, 2, 3, 4 ]

forume Auto/moto mįslės

Paskutinis pranešimas:

2020 Bal 15 Tre, 14:11

Fon Peržiūrėti naujausius pranešimus



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų