Puslapis 1 iš 1
#34 Atsakyta DKW F-10 Baur
Parašytas: 19 Vas 2020, 20:14
Be vėjo
Štai tokios įdomios išvaizdos kabrioletas, gal žinote kas bandė padaryti tokį, gamintojas?, metai?
Re: #34 Be vėjo
Parašytas: 11 Bal 2020, 12:46
virginijus007
Šiek tiek primena BMW, gal vokiečiai, gal kažkoks prototipas?
Re: #34 Be vėjo
Parašytas: 11 Bal 2020, 14:00
Fon
Gryniausias DKW su BMW'iniu priekiu

Re: #34 Be vėjo
Parašytas: 11 Bal 2020, 19:46
dalius-nsu
Gal tai Karl Baur kebulininko darbas ant DKW vaziuokles ?

Re: #34 Be vėjo
Parašytas: 11 Bal 2020, 21:06
WANDERER
Šis automobilis pagamintas 1950m.
Tokių automobilių buvo pagaminta 195 automobiliai. Jų gamybai buvo naudojamos DKW F8 važiuoklės:
Re: #34 Be vėjo
Parašytas: 13 Bal 2020, 14:21
Be vėjo
WANDERER rašė:Šis automobilis pagamintas 1950m.
Tokių automobilių buvo pagaminta 195 automobiliai. Jų gamybai buvo naudojamos DKW F8 važiuoklės:
Taip, teisingai, sveikinimai - Fon, Daliui ir WANDERER.
Naudotos F8 važiuoklės, bet po to jie pervadinti į F10, sakoma, kad buvo panaudoti priekiniai žibintai nuo pirmujų VW.
Re: #34 Atsakyta DKW F-10 Baur
Parašytas: 13 Bal 2020, 19:35
WANDERER
kataloguose pasirodė lengvojo automobilio modelis F10, kurio gamyba pradėta 1950 m. Sausio mėn. Nes Ingolštate dar nebuvo paruošta gamybos linija mūsų pačių automobilių surinkimui, tada šių mašinų gamybą Štutgarte pradėjo kėbulų įmonė „Baur“. „Baur“ įmonė gamino išoriškai modernius automobilius pagal F8 modelį, po to, kai 1950 m. Viduryje prasidėjo naujo modelio gamyba Ingolštate, F10 buvo pašalintas, apie 195–196 automobilius pavyko išleisti, tačiau tada „Baur“ pasirašė sutartį su VDR ir jis pristatė dar 250 kėbulų IFA, kuris pardavė automobilius pavadinimu IFA-Baur F8, nes Štutgartas pradėjo siūlyti šiuos kėbulus prieškario automobilių savininkams, permontuojant daugiau nei 1000 automobilių
Re: #34 Atsakyta DKW F-10 Baur
Parašytas: 13 Bal 2020, 19:48
WANDERER
....