Oldtimers forumas

Senovinių transporto priemonių gerbėjai
Dabar yra 2024 Bal 27 Šeš, 1:58

Visos datos yra UTC + 2 valandos



Forumo taisyklės


V dalis. Skyrelis „Auto/moto mįslės“
1) Leidžiama talpinti tik tokias mįsles, kurių autorius tiksliai žino atsakymą.
2) Temos pavadinimą turi sudaryti: mįslės numeris, vartotojo vardas, transporto priemonės tipas [motociklas / autobusas / sunkvežimis / kita]. Jei mįslės objektas yra automobilis – temos pavadinime to nurodyti nereikia. Kiekvienas vartotojas dėdamas savo mįsles pats kontroliuoja savo mįslių numerius. Mįslės numeruojamos įprasta tvarka.
3) Pateikiant atsakymą į mįslę autorius turi nurodyti atsakymo šaltinį ir pateikti kiek įmanoma daugiau mįslėje buvusios transporto priemonės aprašymo ir (ar) charakteristikos. (Išimtis - nesant jokios literatūros ar šaltinių ta tema. Šiuo atveju autorius turi pagrįsti savo atsakymą).
4) Kai mįslė atspėjama, temos pavadinimas turi būti pakeičiamas, paliekant tik metus (pageidautina), transporto priemonės pavadinimą ir tipą (jei tai ne automobilis).

Plačiau: Visos taisyklės



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2007 Vas 15 Ket, 8:25 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis

Užsiregistravo: 2005 Rgp 22 Pir, 13:20
Pranešimai: 1217
WANDERER rašė:
Gintukas rašė:
Gal modelis WLG apie 1930-1932 metus.

Modelis:-"WHG",o gamybos metai:1931-1934m.m.

O jei kastis iki šaknų, tai būtų ameriketiškas "Chevrolet" su 6 cilindrų "Stovebolt" tipo varikliu, Europoje dar gamintas Vokietijoje kaip "Opel Blitz"...


Dalintis: Dalintis Facebook
Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2007 Vas 26 Pir, 12:16 
Atsijungęs
Forumietis
Forumietis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2004 Geg 31 Pir, 19:39
Pranešimai: 4225
AWD rašė:
WANDERER rašė:
Gintukas rašė:
Gal modelis WLG apie 1930-1932 metus.

Modelis:-"WHG",o gamybos metai:1931-1934m.m.

O jei kastis iki šaknų, tai būtų ameriketiškas "Chevrolet" su 6 cilindrų "Stovebolt" tipo varikliu, Europoje dar gamintas Vokietijoje kaip "Opel Blitz"...

Šiek tiek pasikasus istorijoje:

Firma "VAUHHALL"atsirado daugiau nei prieš šimtą metų-1903m.,po dvieju metu,kai mire karalienė Viktorija.Ko gero nei firma negalėjo XX amžiaus pradžioje pasigirti tokiu kiekiu progresyvių techninių sprendimų,kaip"VAUXHALL".1903m.modelis turejo varikli su horizontaliai gulinčiu cilindru,kuris sugebejo išvystyti net 5 A.J.galią.1905m."VAUXHALL"pagamino 20A.J.galingumo modelį,kuris sugebėjo pravažiuoti be remonto,net 3200km.1910m."VAUXHAL'ai"sugebejo varžybose,skirtose vokiečių princo
Henriko taurei laimėti,taip greitai,kad jiems buvo suteiktas garbes vardas"Prince Henry".Deja,firmos gaminių tiražas buvo nedidelis,ir po Pirmo pasaulinio karo,firmos reikalai pradėjo blogėti.Amerikiečiu Gerneral Motors su ypatingu dėmesiu sekė "VAUXHALL"finansines nesėkmes,ir 1925m."GM"įsigijo "VAUXHALL"kompanija su visu jos turtu."GM"vadovybei
vien tik lengvų automobilių pasirodė maža,ir jie nutarė anglų rankomis pradeti sunkvežimių gamybą.
Pats tinkamiausias momentas pradėti sunkvežimių gamybai buvo 1931m,tokia buvo "GM"vadovybės nuomonė.
Išore ir konstrukciniais sprendimais beveik pilnai kopijavo dvitonį "CHEVROLET U"Variklis šešių cilindru eilėje su viršutiniais vožtuvais.turejo didelį sukimosi momentą,kutis leido prisitaikyti prie bet kokių važiavimo sąlygų,o taip pat prie bet kokių kelių,kaip pakrautas,taip ir tuščias.Tiltai prie rėmo buvo tvirtinami su pusiauelipsinėmis lingėmis.
Prie variklio buvo montuojama 4 pavaru greičio dėžė,sankaba-vienadiskė,sausa,karbiuratorius-"Carter"su krentančiu mišinio srautu,akumoliatorius-100 Ampervalandžių-visa tai buvo progresyvūs sprendimai tokiam nedideliaqm sunkvežimiui 30ųjų m.pradžioje.Ratai turėjo,geležinius štampuotus diskus,tuo tarpu kiti anglški sukvežimiai tuo metu važinėjo su medinių stipinų ratais.O kaina-buvo šiek tiek didesnė nei 200 svarų sterlingų(kituose šaltiniuose rašo,kad kaina buvo 198 svarai sterlingai).
Sunkvežimio markė tapo-"BEDFORD"-taip vadinosi Anglijos grafistė,
kurioje amerikiečiai nusipirko automobilinę gamyklą.
Viršutinė "BEDFORD"priekinio lango dalis buvo pasukama.tiksliau pasikeldavo į viršų,tokiu budu galima buvo gerai ventiliuoti kabinos vidų.
Okad butų dar vėsiau galima buvo suvinioti viršutine stogo dalį.Iš vairuotojo pusės durelių nebuvo-ten buvo kronšteinas atsarginiam ratui.
Vienintelės durelės buvo uždaromos iš vidaus.
Pritaisų skydelis buvo pilnas ciferblatų komplektas,leidžiantis kontroliuoti automobilio darbą:vidutyje:spidometras,sugraduotas myliomis,iį dešinę nuo spidometro-vandens temperatūros prietaisas,po juo tepalo spaudimo,i kairę nuo spidometro-ampermetras ir kuro kiekio
matavimo prietaisas.Kuro bako,kuris buvo sumontuotas po vairuotojo sėdyne, talpa-16 angliškų galonų.
"BEDFORD WHG"gamino nuo 1931m.iki 1934m.Ant jo šasi buvo montuojami įvairūs kėbulai:-nuo savivarčių iki mokyklinių autobusų,o taip pat policijos furgonai.Patikimas ir greitaeigis sunkvežimis BEDFORD turėjo
pagrindą,kad taptų bestseleriu tarp krovininio transporto Didžiojoje Britanijoje.Pavyzdžiui jis buvo pats lengviausias komercinis automobilis
Anglijos rinkoje-atsisakius varikliui,ji pajudinti iš vietos galėjo vienas žmogus,neypatingai didelės komplekcijos.
Bet "BEDFORD'ą"patriotiškai nusiteikia anglai laikė svetimu,nors ir kaip firma bereklamavo žurnalo"Commercial Motor"puslapiuose:"The british-born successor to Chevrolet"arba "Buy Bedford-it's british"


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 48 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume Patvirtinkite tapatybę
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron



Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

 Paskutinės sukurtos temos 
Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų 1916m automobilio modelis

kadafi » 2023 Rgs 16 Šeš, 18:50

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Fon #20 Motociklas

Fon » 2020 Gru 26 Šeš, 9:45

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #35 Chevrolet KB/DAF

Be vėjo » 2020 Vas 19 Tre, 20:25

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #3 laimisas Atsakyta: Ikarus 55 (autobusas)

laimisas » 2020 Lap 17 Ant, 15:59

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Atsakyta_Fon #19 motociklas

Fon » 2020 Bal 17 Pen, 6:25

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų Fon #18 motociklas

Fon » 2020 Bal 17 Pen, 6:22

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #4 Rudge Atsakyta AWO 700, SIMSON EMW 700 (motociklas)

Rudge » 2020 Bal 09 Ket, 14:45

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #34 Atsakyta DKW F-10 Baur

Be vėjo » 2020 Vas 19 Tre, 20:14

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų #17 motociklas_atsakyta, Panther M75

Fon » 2020 Bal 11 Šeš, 21:18

Naujų pranešimų nėra Tema turi prikabintų failų # 2 dalius-nsu Motociklas+++Atsakyta++Ardie RBU 505 ++

dalius-nsu » 2020 Bal 11 Šeš, 16:08



Įvairiais klausimais rašykite forumo administracijai į

Oldtimers administracija


Į viršų