[quote="jolita"][quote="pofke333"]Variklio turi pakakt tikrai.nes 250cc plius dvitaktis, tai prilygsta ir 500cc 4t varikliams.dar skysciu ausinamas, tai ir del ausinimo sukt galvos nereiks[/quote]
galetumet paaiskint[/quote]
hmmmm, na keturtaktis variklis turi 4 darbo ciklus ir juos atlieka per 2 alkuninio veleno apsisukimus, o dvitaktis variklis viska atlieka per viena alkuninio veleno apsisukima, taip isskirdamas daugiau galios, taip lygiuodamasis ir su daug galingesniais 4 taktu varikliais
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Motorizuotos rogės
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
- Forumietis
- Pranešimai: 106
- Užsiregistravo: 26 Rgp 2010, 11:37
- Miestas: Vilnius.
Re: Motorizuotos rogės
VAZ 21013-1981 :)
-
- moderatorius
- Pranešimai: 1908
- Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
- Miestas: Kaunas
Re: Motorizuotos rogės
pofke333 rašė:hmmmm, na keturtaktis variklis turi 4 darbo ciklus ir juos atlieka per 2 alkuninio veleno apsisukimus, o dvitaktis variklis viska atlieka per viena alkuninio veleno apsisukima, taip isskirdamas daugiau galios, taip lygiuodamasis ir su daug galingesniais 4 taktu varikliais
Kažkur bandymai daryti su tiksliais matavimais, ar tik pasvarstymai prieš miegą?
-
- Forumietis
- Pranešimai: 175
- Užsiregistravo: 17 Sau 2005, 23:30
- Miestas: Nemenčinė-Vilnius
Re: Motorizuotos rogės
pofke333 pasakė greičiau "pasvarstymus prieš miega". Dvitaktis variklis tik teoriškai turėtų generuoti dvigubai didesne galią nei tokio paties darbinio tūrio keturtaktis variklis..tokia teorija galima lygint nebent su hipoteze. "Toli gražu" tokiom hipotezėm iki realybes :) Dvitakčio variklio nuostoliai didesni nei keturių taktų variklio (prarastas darbinis tūris dėl kanalų, tikrasis suspaudimo laipsnis mažesnis nei geometrinis (gamintojo pateikiamas), šviežio degiojo mišinio porcijos dalies praradimas su deginiais ir panašūs dalykai...). Mechaninis naudingumo koeficientas mažesnis nei keturtakčio VDV. Lyginant to paties darbinio tūrio dvitaktį ir keturtaktį VDV, dvitakčio galia gali būti tik iki 60% didesnė nei keturtakčio...jokiu būdu ne dvigubai.
Урал ИМЗ 8.103-10 1988 m.
Днепр ??? ????
VW Scirocco "White Cat" 1985 m.
Ford Fiesta Mk1 1982 m.
Днепр ??? ????
VW Scirocco "White Cat" 1985 m.
Ford Fiesta Mk1 1982 m.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 91
- Užsiregistravo: 19 Lie 2012, 12:49
- Miestas: Kaunas
Re: Motorizuotos rogės
jolita rašė:nerandu filmuko nuorodos
Pataisiau pirmą pranešimą, buvau pamiršęs pridėt nuorodą.
Jei neturi ką pasakyti - patylėk.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2067
- Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
- Miestas: Kaunas
Re: Motorizuotos rogės
juodas rašė:Tai galima pajungti su radijatorium pritaikyt, čia manau didelių problemų neturėtų kilti. Mane labiau gąsdina benzino siurbliukas, nes kolkas su tokiu dalyku neteko susidurti, net neįsivaizduoju kaip jis veikia, o ardyt, tam kad pravalyt, tai greičiausiai teks.
Atvirkščiai, kuro padavimą padaryt nėra problemų, o pritaikyt variklį, aušinamą vandens telkinio vandeniu (amplitudė 0-20C) aušintis uždaram rate, kur darbinė skysčio temperatūra gali būti gerokai didesnė, lengva nebus. Reiks ir pompą priderint, ir radiatoriaus labai didelio, kad išaušintų gerai.
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8585
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Motorizuotos rogės
Jei gąsdina benzino siurbliukas, tai gal reiktų pradėt nuo susipažinimo su technika paprastesniuose projektuose, negu oro rogių konstravimas.
Forume rašome lietuviškai. !!!
-
- Forumietis
- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Re: Motorizuotos rogės
Benzino siurbliukas, tai paprasčiausia, kas yra tame variklyje. Dar 10 metų iki to, kaip pradėjo tai daryti gamykla (kartinge), pas mane bakas buvo žemai. Jokių mechaninių perdavimų, niekas nestringa. Siurblys su varikliu sujungtas dviem žarnelėm,- per vieną pulsuojantis vakumas, o per kitą benzinas.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
-
- Forumietis
- Pranešimai: 388
- Užsiregistravo: 18 Sau 2007, 16:39
- Miestas: Ukmergė
Re: Motorizuotos rogės
Mano nuomone šis motoras aiškiai persilpnas ir netinkamas aerorogems.Jeigu dar prikabinsi radiatorių su aušinimo skysčiu, padidinsi bendrą masę,pabloginsi aerodinamines konstrukcijos savybes.Aerorogės,tai aviacija.Kaip nebūtu keista,bet pakelti vienviečiui lėktuvėliui užtenka žymiai silpnesnio variklio,negu pastumti balvona sniegu.Sniegas nėra toks slidus kaip atrodo.Saugumo sumetimais rogėse sraigtas stovi gale,ir dalinai dirba aerodinaminiame šešėlyje,kitaip sakant negali pilnai atsispirti į orą.O jeigu da neparinktas tinkamas propeleris,tai ir su dar galingesniu varikliu gali taip ir nepajudėti iš vietos. Šiaip tinkamiausi kokybės ir kainos atžvilgiu tam reikalui būtu ,,kaškiu ,emkiu,, ,vw 1.6,gal dar zaz,oru aušinami varikliai,prieš tai juos atatinkamai apdirbus.
Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli, bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 91
- Užsiregistravo: 19 Lie 2012, 12:49
- Miestas: Kaunas
Re: Motorizuotos rogės
tadas1991 rašė:juodas rašė:Tai galima pajungti su radijatorium pritaikyt, čia manau didelių problemų neturėtų kilti. Mane labiau gąsdina benzino siurbliukas, nes kolkas su tokiu dalyku neteko susidurti, net neįsivaizduoju kaip jis veikia, o ardyt, tam kad pravalyt, tai greičiausiai teks.
Atvirkščiai, kuro padavimą padaryt nėra problemų, o pritaikyt variklį, aušinamą vandens telkinio vandeniu (amplitudė 0-20C) aušintis uždaram rate, kur darbinė skysčio temperatūra gali būti gerokai didesnė, lengva nebus. Reiks ir pompą priderint, ir radiatoriaus labai didelio, kad išaušintų gerai.
Protingai pasakei, apie tą dalyką visai nesusimąsčiau.
Dėkui visiems už patarimus, manau vėliau dar bus daugiau patarimų, o tą aparatą tai dar ateitį tik žadu konstruoti, tikrai ne dabar, ir manau iki tol susipažinsiu ir su kuro siurbliuku ir kitais dalykais.
Jei neturi ką pasakyti - patylėk.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 41
- Užsiregistravo: 09 Rgs 2012, 15:48
Re: Motorizuotos rogės
abc rašė:Mano nuomone šis motoras aiškiai persilpnas ir netinkamas aerorogems.Jeigu dar prikabinsi radiatorių su aušinimo skysčiu, padidinsi bendrą masę,pabloginsi aerodinamines konstrukcijos savybes.Aerorogės,tai aviacija.Kaip nebūtu keista,bet pakelti vienviečiui lėktuvėliui užtenka žymiai silpnesnio variklio,negu pastumti balvona sniegu.Sniegas nėra toks slidus kaip atrodo.Saugumo sumetimais rogėse sraigtas stovi gale,ir dalinai dirba aerodinaminiame šešėlyje,kitaip sakant negali pilnai atsispirti į orą.O jeigu da neparinktas tinkamas propeleris,tai ir su dar galingesniu varikliu gali taip ir nepajudėti iš vietos. Šiaip tinkamiausi kokybės ir kainos atžvilgiu tam reikalui būtu ,,kaškiu ,emkiu,, ,vw 1.6,gal dar zaz,oru aušinami varikliai,prieš tai juos atatinkamai apdirbus.
na jaigu zaz ir vw tai gal geriau oka varikli paieskot