Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Motorizuotos rogės

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

pofke333
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 106
Užsiregistravo: 26 Rgp 2010, 11:37
Miestas: Vilnius.

Re: Motorizuotos rogės

Standartinė pofke333 »

[quote="jolita"][quote="pofke333"]Variklio turi pakakt tikrai.nes 250cc plius dvitaktis, tai prilygsta ir 500cc 4t varikliams.dar skysciu ausinamas, tai ir del ausinimo sukt galvos nereiks[/quote]
:shock: galetumet paaiskint[/quote]
hmmmm, na keturtaktis variklis turi 4 darbo ciklus ir juos atlieka per 2 alkuninio veleno apsisukimus, o dvitaktis variklis viska atlieka per viena alkuninio veleno apsisukima, taip isskirdamas daugiau galios, taip lygiuodamasis ir su daug galingesniais 4 taktu varikliais
VAZ 21013-1981 :)
Vartotojo avataras
pofke78
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1908
Užsiregistravo: 11 Bal 2011, 10:23
Miestas: Kaunas

Re: Motorizuotos rogės

Standartinė pofke78 »

pofke333 rašė:hmmmm, na keturtaktis variklis turi 4 darbo ciklus ir juos atlieka per 2 alkuninio veleno apsisukimus, o dvitaktis variklis viska atlieka per viena alkuninio veleno apsisukima, taip isskirdamas daugiau galios, taip lygiuodamasis ir su daug galingesniais 4 taktu varikliais

Kažkur bandymai daryti su tiksliais matavimais, ar tik pasvarstymai prieš miegą?
Vartotojo avataras
martian
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 175
Užsiregistravo: 17 Sau 2005, 23:30
Miestas: Nemenčinė-Vilnius

Re: Motorizuotos rogės

Standartinė martian »

pofke333 pasakė greičiau "pasvarstymus prieš miega". Dvitaktis variklis tik teoriškai turėtų generuoti dvigubai didesne galią nei tokio paties darbinio tūrio keturtaktis variklis..tokia teorija galima lygint nebent su hipoteze. "Toli gražu" tokiom hipotezėm iki realybes :) Dvitakčio variklio nuostoliai didesni nei keturių taktų variklio (prarastas darbinis tūris dėl kanalų, tikrasis suspaudimo laipsnis mažesnis nei geometrinis (gamintojo pateikiamas), šviežio degiojo mišinio porcijos dalies praradimas su deginiais ir panašūs dalykai...). Mechaninis naudingumo koeficientas mažesnis nei keturtakčio VDV. :-) Lyginant to paties darbinio tūrio dvitaktį ir keturtaktį VDV, dvitakčio galia gali būti tik iki 60% didesnė nei keturtakčio...jokiu būdu ne dvigubai.
Урал ИМЗ 8.103-10 1988 m.
Днепр ??? ????
VW Scirocco "White Cat" 1985 m.
Ford Fiesta Mk1 1982 m.
Vartotojo avataras
juodas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 91
Užsiregistravo: 19 Lie 2012, 12:49
Miestas: Kaunas

Re: Motorizuotos rogės

Standartinė juodas »

jolita rašė:nerandu filmuko nuorodos :(

Pataisiau pirmą pranešimą, buvau pamiršęs pridėt nuorodą.
Jei neturi ką pasakyti - patylėk.
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2067
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Re: Motorizuotos rogės

Standartinė tadas1991 »

juodas rašė:Tai galima pajungti su radijatorium pritaikyt, čia manau didelių problemų neturėtų kilti. Mane labiau gąsdina benzino siurbliukas, nes kolkas su tokiu dalyku neteko susidurti, net neįsivaizduoju kaip jis veikia, o ardyt, tam kad pravalyt, tai greičiausiai teks.

Atvirkščiai, kuro padavimą padaryt nėra problemų, o pritaikyt variklį, aušinamą vandens telkinio vandeniu (amplitudė 0-20C) aušintis uždaram rate, kur darbinė skysčio temperatūra gali būti gerokai didesnė, lengva nebus. Reiks ir pompą priderint, ir radiatoriaus labai didelio, kad išaušintų gerai.
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8585
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Re: Motorizuotos rogės

Standartinė Raimis »

Jei gąsdina benzino siurbliukas, tai gal reiktų pradėt nuo susipažinimo su technika paprastesniuose projektuose, negu oro rogių konstravimas.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Kęstutis 57
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 887
Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58

Re: Motorizuotos rogės

Standartinė Kęstutis 57 »

Benzino siurbliukas, tai paprasčiausia, kas yra tame variklyje. Dar 10 metų iki to, kaip pradėjo tai daryti gamykla (kartinge), pas mane bakas buvo žemai. Jokių mechaninių perdavimų, niekas nestringa. Siurblys su varikliu sujungtas dviem žarnelėm,- per vieną pulsuojantis vakumas, o per kitą benzinas.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
abc
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 388
Užsiregistravo: 18 Sau 2007, 16:39
Miestas: Ukmergė

Re: Motorizuotos rogės

Standartinė abc »

Mano nuomone šis motoras aiškiai persilpnas ir netinkamas aerorogems.Jeigu dar prikabinsi radiatorių su aušinimo skysčiu, padidinsi bendrą masę,pabloginsi aerodinamines konstrukcijos savybes.Aerorogės,tai aviacija.Kaip nebūtu keista,bet pakelti vienviečiui lėktuvėliui užtenka žymiai silpnesnio variklio,negu pastumti balvona sniegu.Sniegas nėra toks slidus kaip atrodo.Saugumo sumetimais rogėse sraigtas stovi gale,ir dalinai dirba aerodinaminiame šešėlyje,kitaip sakant negali pilnai atsispirti į orą.O jeigu da neparinktas tinkamas propeleris,tai ir su dar galingesniu varikliu gali taip ir nepajudėti iš vietos. Šiaip tinkamiausi kokybės ir kainos atžvilgiu tam reikalui būtu ,,kaškiu ,emkiu,, ,vw 1.6,gal dar zaz,oru aušinami varikliai,prieš tai juos atatinkamai apdirbus.
Mes,visi maži vaikučiai,norim augti dideli, bet pasenę suvaikėjam,ir vėl tampame ...maži.
Vartotojo avataras
juodas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 91
Užsiregistravo: 19 Lie 2012, 12:49
Miestas: Kaunas

Re: Motorizuotos rogės

Standartinė juodas »

tadas1991 rašė:
juodas rašė:Tai galima pajungti su radijatorium pritaikyt, čia manau didelių problemų neturėtų kilti. Mane labiau gąsdina benzino siurbliukas, nes kolkas su tokiu dalyku neteko susidurti, net neįsivaizduoju kaip jis veikia, o ardyt, tam kad pravalyt, tai greičiausiai teks.

Atvirkščiai, kuro padavimą padaryt nėra problemų, o pritaikyt variklį, aušinamą vandens telkinio vandeniu (amplitudė 0-20C) aušintis uždaram rate, kur darbinė skysčio temperatūra gali būti gerokai didesnė, lengva nebus. Reiks ir pompą priderint, ir radiatoriaus labai didelio, kad išaušintų gerai.

Protingai pasakei, apie tą dalyką visai nesusimąsčiau.
Dėkui visiems už patarimus, manau vėliau dar bus daugiau patarimų, o tą aparatą tai dar ateitį tik žadu konstruoti, tikrai ne dabar, ir manau iki tol susipažinsiu ir su kuro siurbliuku ir kitais dalykais.
Jei neturi ką pasakyti - patylėk.
jolita
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 41
Užsiregistravo: 09 Rgs 2012, 15:48

Re: Motorizuotos rogės

Standartinė jolita »

abc rašė:Mano nuomone šis motoras aiškiai persilpnas ir netinkamas aerorogems.Jeigu dar prikabinsi radiatorių su aušinimo skysčiu, padidinsi bendrą masę,pabloginsi aerodinamines konstrukcijos savybes.Aerorogės,tai aviacija.Kaip nebūtu keista,bet pakelti vienviečiui lėktuvėliui užtenka žymiai silpnesnio variklio,negu pastumti balvona sniegu.Sniegas nėra toks slidus kaip atrodo.Saugumo sumetimais rogėse sraigtas stovi gale,ir dalinai dirba aerodinaminiame šešėlyje,kitaip sakant negali pilnai atsispirti į orą.O jeigu da neparinktas tinkamas propeleris,tai ir su dar galingesniu varikliu gali taip ir nepajudėti iš vietos. Šiaip tinkamiausi kokybės ir kainos atžvilgiu tam reikalui būtu ,,kaškiu ,emkiu,, ,vw 1.6,gal dar zaz,oru aušinami varikliai,prieš tai juos atatinkamai apdirbus.

na jaigu zaz ir vw tai gal geriau oka varikli paieskot